ben geçen hafta tercih yaptım.1gün sonra puanım 1puan arttı..iptali için dilekçe istediler ama ben iptal ettirmekten vazgeçtim..sonuçta 1puan neyi değiştirir ki :Söyle demeyin hocam 1 puan 1 puandır
ilsis puanlarınız nasıl?benim puan bir anda düşmüş!yeni puanlar girlmiş ilsise ve puanım 28 puan azalmış...Sizinkiler nasıl?
araban muratlıyı yazan var mı
hocam ben muratlının müdür yetkili öğretmeniyim