Arkadaşalr Milli Eziyet Bakanlığı Çalışanları Yine Görev Başında 03/03/2006 Tarihinden Önce Ve Sonra Müdür Yetkili Olanların Puanları Tırpanlanmış. Bakanlıktan Olması Gerektiği Gibi Muhatap Bulamıyoruz. Düzelir Diyorlar Düzeldiği Yok . Sen Tayin İste Sonra Düzelir Diyorlar. Ne Zaman Düzelecek Tayinim Çıkmadığı Zaman Mı?
Bu Puan Konusunda Bilgisi Olan Varmı
