İl Dışı Atamalar 2010

Çevrimdışı tezcan61

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
02 Haz 2010 17:52:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tek il olması mı gerekiyormuş biz eşimle 3 il istedik tercihlerimizin sırası aynıydı aynı illeri aynı okulları yazdık bu şekilde de olmuyormu ?

Hocam benim bildiğimde tek il.

Çevrimdışı cguzide

  • Aktif Üye
  • **
  • 16
  • 31
  • 16
  • 31
02 Haz 2010 17:52:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tayin süresi uzatılmış diyorlar. doğruluğu var mı?
YOK HOCAM RESMİ Bİ ACIKLAMA

Çevrimdışı can66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 506
  • 40
  • 506
  • 40
02 Haz 2010 17:53:59
324 ile antalyanın köylerini bile istedim.inşaalah gelir.

Çevrimdışı cagi33

  • Üye
  • *
  • 22
  • 2
  • 22
  • 2
02 Haz 2010 17:54:46
türkçe mersin 112 puan olu mu arkaşalar
    cagi33

Çevrimdışı tezcan61

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
02 Haz 2010 17:56:12
Arkadaşlar lütfen resmi bir açıklama yapılmadan başvuru süresinin uzatılacağına inanmayın.başvurunuzu yapın.mağdur olmayın.

Çevrimdışı tezcan61

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
02 Haz 2010 17:58:50
Bazı arkadaşlar bakanlığı aradıklarını bakanlıktaki kişilerin başvuruların salı gününe kadar uzatıldığını söylüyorlardı.Bakanlığı aranış ve bu cevabı almış olabilirler.Fakat resmi bir açıklama ortada yok.Başvurularınızı cuma gününe kadar bitirin.Yoksa mağdur olursunuz ve hiçbirşeyde ıspatlayamazsınız.Bakanlıktak i kişi söyledi vs. hiç bir işe yaramaz.

Çevrimdışı sellami4644

  • Üye
  • *
  • 23
  • 7
  • 23
  • 7
02 Haz 2010 18:01:25
merhaba arkadaşlar.  iki yıldır bulunduğum şehirdeyim ve norm fazlasıyım. sınıf öğretmeniyim 124 puanım var. eşimle aynı şehirdeyim ancak eşim şimdi memlekete tayin isteyecek,ben ağustosa eş durumu istemeyi düşünüyodum.bugün norm fazlası olduğum için benimde tayin isteyebileceğimi öğrendim.ancak bana şimdi açılan okullar hep uzak okullar.ne yapacağımı şaşırdım. şimdi istemesem ağustosa eş durumu istesem olur mu acaba?yoksa bende şimdi istemek zorunda mıyım? bilgisi olan var mı? tayin için zamanda azaldı.herkese kolay gelsin
   

Çevrimdışı tarihci66

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 21
  • 185
  • 21
02 Haz 2010 18:01:41
Personel sayfası açılmıyor, bir kere açabildim klavuzu açmadı sonra da sistem hata dedi.Bu ne şimdi?

Çevrimdışı lazanatli

  • B Grubu
  • 625
  • 2.773
  • 625
  • 2.773
02 Haz 2010 18:01:48
yaptık ama hala il onaylamadı ilçe onaylayanı 7 gün oldu

Çevrimdışı dilekdastan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 754
  • 839
  • 754
  • 839
02 Haz 2010 18:02:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam benim bildiğimde tek il.


13) Aile bütünlüğünün bozulmaması için her ikisi de öğretmen olan eşler aynı yerleşim yerlerindeki eğitim kurumları arasında tercihte bulunmak zorundadır. Bu şekilde tercihte bulunmalarına rağmen farklı yerleşim yerlerindeki tercihlerine atananlar, eşinin yanına yer değiştirmek isteyen eş görevinden ayrılmaması kaydıyla ataması iptal edildikten sonra özür grubu yer değiştirme döneminde eş durumundan yer değiştirme isteğinde bulunabilir.


Bu madde de tek il ile ilgili herhangi bir ifade yok, yine de kafam karıştı nasıl olacak şimdi ?

Çevrimdışı tarihci66

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 21
  • 185
  • 21
02 Haz 2010 18:02:34
Personel sayfası açılmıyor, bir kere açabildim klavuzu açmadı sonra da sistem hata dedi.Bu ne şimdi?

Çevrimdışı cagil77

  • Yeni Üye
  • 9
  • 0
  • 9
  • 0
02 Haz 2010 18:03:45
Tezcan Hocam daha önce de sordum farklı cevaplar aldım birde size sormak istiyorum,cevaplarsanız çok sevinirim.Başvurumu 31 mayıs tarihinde yaptım fakat okul 02 haziran tarihinde onayladı.İlçeyi aradım başvurumu iptal ettirmek için ama bana bunun gereksiz olduğunu sorun teşkil etmeyeceğini söylediler.Kılavuzda yazan belli ama ben bunu ne okuluma ne de ilçeye anlatamıyorum.Ne yapmalıyım?Tekrar teşekkürler...

Çevrimdışı tuna5894

  • Aktif Üye
  • **
  • 73
  • 7
  • 73
  • 7
02 Haz 2010 18:05:46
norm fazla öğretmenin de tayin istemesi gerekiyor diye biliyorum... siz yinede milli eğitimde yetkili bir kişiyle görüşün... mağdur olmayın...

Çevrimdışı tezcan61

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
  • 6.148
  • 6.837
  • Okul Müdürü
02 Haz 2010 18:07:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tezcan Hocam daha önce de sordum farklı cevaplar aldım birde size sormak istiyorum,cevaplarsanız çok sevinirim.Başvurumu 31 mayıs tarihinde yaptım fakat okul 02 haziran tarihinde onayladı.İlçeyi aradım başvurumu iptal ettirmek için ama bana bunun gereksiz olduğunu sorun teşkil etmeyeceğini söylediler.Kılavuzda yazan belli ama ben bunu ne okuluma ne de ilçeye anlatamıyorum.Ne yapmalıyım?Tekrar teşekkürler...

Hocam merhabalar.Şu anda mebbise girdiğinizde başvurunuz tüm kurumlar tarafından onaylanmış gözüküyor mu acaba?

Çevrimdışı fatmabasaranel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 881
  • 549
  • 881
  • 549
02 Haz 2010 18:08:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çıkmayacağını bile bile tayin istedim.....

Yine köy hep köy :(



aynennn sınıf öğretmeni yaşlanmadan merkeze gelememeye mahkum:(

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK