Arkadaşlar açıklamayı okudum bakanlık nihayet gerçekleri gördü ve düzeltme yaptı. İnşallah bundan sonrası gelir işleri eline yüzüne bulaştırmadan bu işi halleder. İl dışı için bir avantaj yok ama en azından il içinde iyi bir yere gitme avantajımız var