İl Dışı Atamalar 2010

Çevrimdışı fatihçebişli

  • Üye
  • *
  • 10
  • 0
  • 10
  • 0
03 Haz 2010 23:46:11
mikailkiliç hocam bu açık kontenjanlara nereden bakıyoruz ?

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Haz 2010 23:46:47
Evet benim baktığım yerlerde de açık okullar aynı bi değişiklik yok.

Çevrimdışı karadeniz6161

  • Üye
  • *
  • 27
  • 1
  • 27
  • 1
03 Haz 2010 23:47:25
mikailkilic
ben saçmalamadım.ben sıze yardımcı oldum sadece.açıp klavuzu okuyunn.

Çevrimdışı inal077

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 67
  • 82
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 67
  • 82
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Haz 2010 23:53:38
benim başvuruda puanım 143 ama şimdi özlükte 145 bu nasıl iş anlamadım. erken başvurdum diye hata mı ettim bu ne perhiz ne lahana turşusu

Çevrimdışı slymnkll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 428
  • 970
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 428
  • 970
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Haz 2010 23:55:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim başvuruda puanım 143 ama şimdi özlükte 145 bu nasıl iş anlamadım. erken başvurdum diye hata mı ettim bu ne perhiz ne lahana turşusu
aynen başvurduğumda 206 puan vardı 2gün önce 208 yaptılar. bu gün ise 205 mehter takımı gibi ileri geri

Çevrimdışı dimple81

  • Üye
  • *
  • 25
  • 1
  • 25
  • 1
03 Haz 2010 23:56:17
lütfen yardııııımmmm? başvurumu dün yapmıştım ama özlükteki puanım 118 başvuru puanım 120 herkesten farklı bir ses çıkıyor(sadece forumdan bahsetmiyorum) ne yapmam lazım? iptal ettireyim mi?

Çevrimdışı helles17

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.570
  • 1.404
  • 2.570
  • 1.404
03 Haz 2010 23:56:51
puanlar borsa gibi maşallah...

Çevrimdışı slymnkll

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 428
  • 970
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 428
  • 970
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Haz 2010 23:58:36
Acaba caydırma politikası mı ben vaz geçmek üzereyim valla.

Çevrimdışı mosit

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.237
  • 14.523
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.237
  • 14.523
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Haz 2010 00:00:10
Puanınızda Saçma Yükselişler Olmuşsa Başvurunuzu İptal Edin.

Çevrimdışı Ebucihad

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 146
  • 39
  • 146
  • 39
04 Haz 2010 00:03:52
Bu arada tercih mercih derken, eokulu unutmayın.Notları erkenden girin.Yoksa bunlar (MEB) kepaze eder gene bizi.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
04 Haz 2010 00:05:48
artık tadı kaçmaya başladı ama arkadaşlar.. lütfen seviyeyi düşürmeyelim :(

Çevrimdışı helles17

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.570
  • 1.404
  • 2.570
  • 1.404
04 Haz 2010 00:07:05
İMKB en harekettli hisse senetleri mebin hizmet puanları,
günlük dalgalanmaları müthiş...

Çevrimdışı lazanatli

  • B Grubu
  • 625
  • 2.773
  • 625
  • 2.773
04 Haz 2010 00:09:11
karneleri bulsam karneleri şimdiden çıkarmaya hazırım

Çevrimdışı bahu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.163
  • 1.397
  • 1.163
  • 1.397
04 Haz 2010 00:09:47
Sorunlarımızı,şikayetlerimizi,öfkelerimizi dile getirirken daha uygun bir dil kullanalım:eğitimciyiz ve bu tarz bize yakışmıyor.Herkese iyi geceler...

Çevrimdışı KOKERHAN

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 81
  • 146
  • 81
  • 146
04 Haz 2010 00:14:29
herkes tercihleri konuşuyor yapılan haksızlığı görmüyorlar rotasyonu kaldırdılar. bu demek üç yıl boyunca rotasyon olmayacak demek ve batıda açık olmayacak demek seneye daha az okul açılacak doğudakiler sürünecek ne sendikalar nede öğretmeler bu haksızlığı dile getirmiyorlar batıdakilerde doğu görmeden batıda yaşayacak bizim gençlik yıllarımız doğuda hiç bir sosyal olayın yaşanmayan doğu yerlerinde geçecek kepenk kapatıldığında dışarı çakamayacaksın otorup bir bayanla koşumayacaksın sonra siz bana tercihleri konuşaksınız seneye açılacak okulları görünce dumura uğramayın biraz ileri görün

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK