İl Dışı Atamalar 2010

Çevrimdışı z_yazici07

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 138
  • 54
  • 138
  • 54
04 Haz 2010 14:55:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yazıcı dostum tayin antalyaya çıkarsa seninle tanışmak isterim ha..bir çayını içerim..

Her zaman beklerim dostum .bende tanışmak isterim seninle..Şu an görev yeri nereydi senin sormuşmuydum ?

Çevrimdışı yelda

  • Yeni Üye
  • 1
  • 0
  • 1
  • 0
04 Haz 2010 14:57:07
aynı puana sahip kişilerden biri il içi diğeri il dışı aynı okulu aynı sıralamada isterse sonuç nasıl olur

Çevrimdışı berregul38

  • Üye
  • *
  • 35
  • 7
  • 35
  • 7
04 Haz 2010 14:58:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aynı puana sahip kişilerden biri il içi diğeri il dışı aynı okulu aynı sıralamada isterse sonuç nasıl olur
sanırım hizmet yılına bakılıyor.

Çevrimdışı z_yazici07

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 138
  • 54
  • 138
  • 54
04 Haz 2010 14:58:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aynı puana sahip kişilerden biri il içi diğeri il dışı aynı okulu aynı sıralamada isterse sonuç nasıl olur

bildiğim kadarıyla hizmet süresine başlangıç günü gibi şeylere bakılıyor ama tam emin değilim yanlış yönlendirmek istemem...

Çevrimdışı parasetamol

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 220
  • 16
  • 220
  • 16
04 Haz 2010 14:59:17
 manisa dostum..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Her zaman beklerim dostum .bende tanışmak isterim seninle..Şu an görev yeri nereydi senin sormuşmuydum ?

Çevrimdışı fatih2735

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 103
  • 5
  • 103
  • 5
04 Haz 2010 15:00:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
G.Antep sınıfçılar.
2006 seçimden bir sene önce il dışı 46 kişi ve taban puan 71.
2007 seçim yılında il dışı 236 kişi ve taban puan 60.
Bu sene yine seçimden bir sene önce ve kontenjan 392 kişi.
Bu sene taban puan 70-80 arası olacak.......
hocam bi önceki mesajda 60-70 dediniz umut ettik şimdi 70-80 oldu :(

Çevrimdışı buzdagi83

  • Üye
  • *
  • 22
  • 10
  • 22
  • 10
04 Haz 2010 15:01:59
Arkadaşlar. Bilgisayar Öğretmeniyim. Pazartesi günü il dışı tayin tercihlerimi yaptım. Şimdi kontenjanlar değiştirilmiş. Acaba kontenjan değişikliğiyle birlikte mebbise yeni okul eklendi mi eklenmedi mi? Şu anda tercih modülüm kilitlendiği için göremiyorum. Eğer yeni okul eklendiyse tercihlerimi iptal ettireceğim. Branşınız ne olursa olsun eğer kontenjan değişikliğinden sonra sistemde size yeni okul görünüyorsa eklendi veya eklenmedi deyin yeterli. Diğer branşlardan da eklenen varsa buraya yazabilir misiniz?

Çevrimdışı z_yazici07

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 138
  • 54
  • 138
  • 54
04 Haz 2010 15:03:57
Hocam bildiğim kadarıyla yeni okul eklenmedi .En azından ben bulunduğum il için söyleyeyim.Antalyaya yeni okul eklenmedi.sadece 158 olan il dışı 162 ye çıktı.

Çevrimdışı Sebi_Arus

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 792
  • 304
  • 792
  • 304
04 Haz 2010 15:05:08
2007 de ankarada göreve başladı kardeşim. 2 yıl görevlendirme çalıştı. şimdi il içi isteyemiyor. görevlendirmeler sayılacak mı..bu konuda bilgisi olan var mı.sendikalar dava açmışlar galiba. bu durumda olan başka kimse var mı

Çevrimdışı filayagı

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 420
  • 30
  • 420
  • 30
04 Haz 2010 15:05:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2007 de ankarada göreve başladı kardeşim. 2 yıl görevlendirme çalıştı. şimdi il içi isteyemiyor. görevlendirmeler sayılacak mı..bu konuda bilgisi olan var mı.sendikalar dava açmışlar galiba. bu durumda olan başka kimse var mı

görevlendirmeler sayılmıyor diye biliyorum  hocam

Çevrimdışı z_yazici07

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 138
  • 54
  • 138
  • 54
04 Haz 2010 15:06:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
manisa dostum..

inşallah çıkar tayinin dostum.bu arada ismim zafer. burdaki nikimin sonuna malum mail adresini yazıp eklersen msn den görüşürüz.

Çevrimdışı neva80

  • Aktif Üye
  • **
  • 70
  • 4
  • 70
  • 4
04 Haz 2010 15:08:44
arkadaşlar belki bu konuyla ilgili değil ama umarım biri cevap verir.kardeşim bugün sözleşmeliden kadroya geçti.sevindik ama ağrı patnosta yüksek lisans yapıyor ankarada yüksek lisannsın tez döneminde öğrenim özründen tayin olabiliyor mu? bir de acaba 1 yıl mı beklemesi gerekiyor özür gurubu için lütfen cevap alırsam sevinirim.

Çevrimdışı ozlm82

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 93
  • 7
  • 93
  • 7
04 Haz 2010 15:10:11
geçen seneki istanbul ingilizce puanlarını nereden bulabilirim bilgisi olan var mı acaba?

Çevrimdışı filayagı

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 420
  • 30
  • 420
  • 30
04 Haz 2010 15:11:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçen seneki istanbul ingilizce puanlarını nereden bulabilirim bilgisi olan var mı acaba?

ben de aydın ve denizli var hocam

Çevrimdışı ozlm82

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 93
  • 7
  • 93
  • 7
04 Haz 2010 15:12:48
yok hocam tşk ederim sadece istanbul yazıcam

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK