yazıcı dostum tayin antalyaya çıkarsa seninle tanışmak isterim ha..bir çayını içerim..
aynı puana sahip kişilerden biri il içi diğeri il dışı aynı okulu aynı sıralamada isterse sonuç nasıl olur
Her zaman beklerim dostum .bende tanışmak isterim seninle..Şu an görev yeri nereydi senin sormuşmuydum ?
G.Antep sınıfçılar.2006 seçimden bir sene önce il dışı 46 kişi ve taban puan 71.2007 seçim yılında il dışı 236 kişi ve taban puan 60.Bu sene yine seçimden bir sene önce ve kontenjan 392 kişi.Bu sene taban puan 70-80 arası olacak.......
2007 de ankarada göreve başladı kardeşim. 2 yıl görevlendirme çalıştı. şimdi il içi isteyemiyor. görevlendirmeler sayılacak mı..bu konuda bilgisi olan var mı.sendikalar dava açmışlar galiba. bu durumda olan başka kimse var mı
manisa dostum..
geçen seneki istanbul ingilizce puanlarını nereden bulabilirim bilgisi olan var mı acaba?