moralim bozuldu yaaa baktıkça daha da bozuluyor.
tezcan hocam merhaba..herkes size sormuş bende sorayım dedim..trabzonluymussunuz galiba..ben 5 yıldır trabzonun vakfıkebir ilçesi imam-hatip lisesinde görev yapmaktayım.branşım ingilizce 56 puanım var..memleketim orduya tayin istedim.8 kişi alınacak.robotta 5.sırada görünüyorum.sizce tayinim çıkar mı???
tezcan hocam bilgilere ulaşabileceğim adres verebilir misiniz??