İl İçini İptal Ettiren Var Mı

Çevrimdışı 3vaveyla4

  • Aktif Üye
  • **
  • 21
  • 28
  • 21
  • 28
Bugün, 11:01:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam iptal dilekçesi verdim hemen hemen bir ay oldu.En son aldığım habere gore personel genel müdürlüğündeydi.Orada Ağustos ayında komisyon kurulup orada değerlendirilecek denildi.ilisik kesmeden bekleyeceğim ben.

İlişik kesme süresi geçerse ne olacak hocam?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK