Konu: İlk Okuma Yazma Günlüğü 2019-2020  (Okunma sayısı 193785 defa)

başaran1967

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 60
  • Teşekkür 101
    • Çevrimiçi
  • # 15 Eki 2019 20:08:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimle hiç bir şey konuşmadan milli eğitime giden velim var 😣 insanın şevki nasıl kırılır Bknz benim velim...
Moralim çok bozuk Zümrem.. Ben bu kadar uğraşırken 😞
Ne için sorun neymiş hocam

muhtar15

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 620
  • Teşekkür 431
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:11:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimle hiç bir şey konuşmadan milli eğitime giden velim var 😣 insanın şevki nasıl kırılır Bknz benim velim...
Moralim çok bozuk Zümrem.. Ben bu kadar uğraşırken 😞
takmayın hocam giden gitsin

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.156
  • Teşekkür 2777
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:12:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimle hiç bir şey konuşmadan milli eğitime giden velim var 😣 insanın şevki nasıl kırılır Bknz benim velim...
Moralim çok bozuk Zümrem.. Ben bu kadar uğraşırken 😞

Üzülmeyin hocam veli işte.
Böyle densizler yüzünden iyi velilere bile pek yüz vermiyorum ben artık.
Şüpheyle yaklaşıyorum her sözlerine, duruşlarına.

Neymiş derdi acaba?
Kırtasiye yolu göstersek bilmeyen tipler milli eğitimin yolunu iyi bilir.

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.156
  • Teşekkür 2777
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:16:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
takmayın hocam giden gitsin

Hocam siz olsanız gerçekten takmaz mısınız?
Bn hayranım böyle takmayan insanlara da.
Deliyi bile takarım inanabiliyor musunuz?
Düşmana ihtiyacım yok kendi kendime düşmanım :/

Valla başıma gelmesine gerek yok okumak benim bile modumu düşürdü.
Zaten zor zamanlardayız. Deneyimli bile olsak zaman zaman paniğe kapılıyor, acemi hissediyoruz.
Çocukları yeterince zor velisi uğraştırmasa bari..

Gerçekten 2. bir mesleği edinmek, canımıza yettiğinde ona geçiş yapmak en doğrusu sanırım..

pattaban

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 10.124
  • Teşekkür 27828
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:26:12
Bizde bugün i sesine devam ettik. Tek tek okuma yaptırdım .Genel olarak iyiler. 34 öğrencide 6 sıkıntılı var ama velileri ilgili .İnşallah onlarında desteği ile toparlayacaklar. Bugün i ile okuma ve yeni kelimeler yaparken k ile ilgili olanları daha rahat ve hatasız okuduklarını gözlemledim.
   İ harfinde en çok Ali  ve aile kelimlerini çok sevdiler. O sıkıntılı dediklerim bile bu kelimeleri okudu ve yazdı şaşırdım. Yarın i ile bol bol cümle kurup , dikte yapacağız. Bakalım duruma göre perşembe N diyebiliriz.Geçen haftada i harfini cuma vermiştim.Pazartesi hazır oldu.Yazma ile uğraşmadan hemen birleştirme yaptık.
 Bazı öğrenciler en azından artık ağzından çıkanı kulağı duyuyor.Ama bazıları lıııı aaa ne oldu diyorum ki diyor. O an bittiğim an işte.
     Şu şikayet eden velileride anlamıyorum.Şikayet edince o çocuğu o sınıftan alacaksın. Milli eğitime gidecek kadar önemli olan ne acaba? Nasıl bakacaksın o öğretmenin yüzüne?

birmelek

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 36
  • Teşekkür 40
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:26:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimle hiç bir şey konuşmadan milli eğitime giden velim var 😣 insanın şevki nasıl kırılır Bknz benim velim...
Moralim çok bozuk Zümrem.. Ben bu kadar uğraşırken 😞
hocam dertleri neymiş üzmeyin kendinizi

~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.948
  • Teşekkür 6627
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:30:02
Sınıf değişikliği istiyormuş. Çocuk okula gelmek istemiyor her gün ağlıyormuş.  İnanın çocukta böyle bir şey yok. Okulda benimle iletişimi gayet iyi.
Her şeye ağlayan bir çocuk. L yazarken ben bunu anlamadım deyip ağlar, arkadaşı oynamaz ağlar.
Bunu veliyle konuşmuştuk zamanla düzelir görmezden gelelim. Ağlayarak dikkat hep üzerinde olsun istiyor çünkü. Arkadaşları ile anlaşamıyor kimle otursa rahatsız ediyor bu yüzden yerini bir kaç kez değiştirdim.
İnanın her gece etkinlik düzenliyorum her harf kalıcı olsun diye bir şeyler düşünüyorum. Üzüldüğüm şey bunu hiç hak etmediğimi biliyor olmam. Vicdanım rahat ama gerçekten çok üzüldüm. Eşi milli eğitime beni şikayet ederken annesi hiç bir şey olmamış gibi okulda iyi günler deyip güldü imalı imalı. Hazmedemiyorum...
Çocuklar hediye hazırlıyor resim yapıp getiriyorlar. Bugun o öğrencim de getirdi annesi üstüne beni üzme öğretmenim yazmış. Beynimden vurulmuşa döndüm. Ne yaptım ki diye...
İnanın hatırladığım tek bir şey yok :/ üzerine yazıyı kim yazdı dedim annem dedi . Ne yazıyor biliyor musun dedim. Ben seni çok seviyorum öğretmenim yaz dedim dedi.   Çocuğu da çok seviyorum diğer öğrencilerim gibi. Böyle olması o kadar üzdü ki..

kardelen11

  • Yeni Üye
  • İleti: 6
  • Teşekkür 2
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:32:17
Arkadaşlar pazartesi okuma yaptırıyorum.Öğrencime lllllllll eeeeeeee birleşince ne olur diyorum."A OLUR ÖĞRETMENİM" diyor.Çok güldüm ;D ;D

başaran1967

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 60
  • Teşekkür 101
    • Çevrimiçi
  • # 15 Eki 2019 20:34:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf değişikliği istiyormuş. Çocuk okula gelmek istemiyor her gün ağlıyormuş.  İnanın çocukta böyle bir şey yok. Okulda benimle iletişimi gayet iyi.
Her şeye ağlayan bir çocuk. L yazarken ben bunu anlamadım deyip ağlar, arkadaşı oynamaz ağlar.
Bunu veliyle konuşmuştuk zamanla düzelir görmezden gelelim. Ağlayarak dikkat hep üzerinde olsun istiyor çünkü. Arkadaşları ile anlaşamıyor kimle otursa rahatsız ediyor bu yüzden yerini bir kaç kez değiştirdim.
İnanın her gece etkinlik düzenliyorum her harf kalıcı olsun diye bir şeyler düşünüyorum. Üzüldüğüm şey bunu hiç hak etmediğimi biliyor olmam. Vicdanım rahat ama gerçekten çok üzüldüm. Eşi milli eğitime beni şikayet ederken annesi hiç bir şey olmamış gibi okulda iyi günler deyip güldü imalı imalı. Hazmedemiyorum...
Çocuklar hediye hazırlıyor resim yapıp getiriyorlar. Bugun o öğrencim de getirdi annesi üstüne beni üzme öğretmenim yazmış. Beynimden vurulmuşa döndüm. Ne yaptım ki diye...
İnanın hatırladığım tek bir şey yok :/ üzerine yazıyı kim yazdı dedim annem dedi . Ne yazıyor biliyor musun dedim. Ben seni çok seviyorum öğretmenim yaz dedim dedi.   Çocuğu da çok seviyorum diğer öğrencilerim gibi. Böyle olması o kadar üzdü ki..
Gerçekten çok sinir bozulcular kendi evlerinde huzur olmayanlar boyle işte okulda sınıfta sorun çıkarıp kendini rahatlatmaya çalışıyor sorunlu olan kendisi ve çocuguna ne kadar zarar verdiğinin farkında bile değil canınızı sıkmayın boyle tipler her sınıfta çıkar

~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.948
  • Teşekkür 6627
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:35:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf değişikliği istiyormuş. Çocuk okula gelmek istemiyor her gün ağlıyormuş.  İnanın çocukta böyle bir şey yok. Okulda benimle iletişimi gayet iyi.
Her şeye ağlayan bir çocuk. L yazarken ben bunu anlamadım deyip ağlar, arkadaşı oynamaz ağlar.
Bunu veliyle konuşmuştuk zamanla düzelir görmezden gelelim. Ağlayarak dikkat hep üzerinde olsun istiyor çünkü. Arkadaşları ile anlaşamıyor kimle otursa rahatsız ediyor bu yüzden yerini bir kaç kez değiştirdim.
İnanın her gece etkinlik düzenliyorum her harf kalıcı olsun diye bir şeyler düşünüyorum. Üzüldüğüm şey bunu hiç hak etmediğimi biliyor olmam. Vicdanım rahat ama gerçekten çok üzüldüm. Eşi milli eğitime beni şikayet ederken annesi hiç bir şey olmamış gibi okulda iyi günler deyip güldü imalı imalı. Hazmedemiyorum...
Çocuklar hediye hazırlıyor resim yapıp getiriyorlar. Bugun o öğrencim de getirdi annesi üstüne beni üzme öğretmenim yazmış. Beynimden vurulmuşa döndüm. Ne yaptım ki diye...
İnanın hatırladığım tek bir şey yok :/ üzerine yazıyı kim yazdı dedim annem dedi . Ne yazıyor biliyor musun dedim. Ben seni çok seviyorum öğretmenim yaz dedim dedi.   Çocuğu da çok seviyorum diğer öğrencilerim gibi. Böyle olması o kadar üzdü ki..

Aynı veli okulun 2. Haftası okul bahçesinde çocuğu düşünce doktora götürmüştü. Öğle arası düşmüş veli okul bahçesindeymiş zaten haberim çıkışta çantasını almaya gelince oldu. Haftasonu nasıl oldu diye aramadığım için diğer sınıfın velilerine ' bu ne biçim öğretmen arayıp sormadı ben önce insanlık isterim' diyen kişi... Benim hatam sanırım bunu duyduğumda kendisi ile yüzleşmemek oldu. 😣 Canım o kadar sıkkın  ki düzgün cümle kuramıyorum...

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.156
  • Teşekkür 2777
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:36:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf değişikliği istiyormuş. Çocuk okula gelmek istemiyor her gün ağlıyormuş.  İnanın çocukta böyle bir şey yok. Okulda benimle iletişimi gayet iyi.
Her şeye ağlayan bir çocuk. L yazarken ben bunu anlamadım deyip ağlar, arkadaşı oynamaz ağlar.
Bunu veliyle konuşmuştuk zamanla düzelir görmezden gelelim. Ağlayarak dikkat hep üzerinde olsun istiyor çünkü. Arkadaşları ile anlaşamıyor kimle otursa rahatsız ediyor bu yüzden yerini bir kaç kez değiştirdim.
İnanın her gece etkinlik düzenliyorum her harf kalıcı olsun diye bir şeyler düşünüyorum. Üzüldüğüm şey bunu hiç hak etmediğimi biliyor olmam. Vicdanım rahat ama gerçekten çok üzüldüm. Eşi milli eğitime beni şikayet ederken annesi hiç bir şey olmamış gibi okulda iyi günler deyip güldü imalı imalı. Hazmedemiyorum...
Çocuklar hediye hazırlıyor resim yapıp getiriyorlar. Bugun o öğrencim de getirdi annesi üstüne beni üzme öğretmenim yazmış. Beynimden vurulmuşa döndüm. Ne yaptım ki diye...
İnanın hatırladığım tek bir şey yok :/ üzerine yazıyı kim yazdı dedim annem dedi . Ne yazıyor biliyor musun dedim. Ben seni çok seviyorum öğretmenim yaz dedim dedi.   Çocuğu da çok seviyorum diğer öğrencilerim gibi. Böyle olması o kadar üzdü ki..

Madem bu kadar zoru var alsın çocuğunu istediği sınıfa.
Zaten şu saatten sonra kesin alsın.
Dünyanın en zeki çocuğu olsa böyle ebeveynle istemem.
Güle güle gitsinler.


Milli eğitime gidip ne demiş bu komik duruma da ne cevap almış çok merak ettim.

Gerçi sırtını sıvazlamış yollamışlardır yüksek ihtimal.
Ahh bir ağızlarının payını veren olaydı!

Siz bunu öğrendikten sonra veli ile görüşmediniz mi hocam?
Adınıza cidden üzüldüm. Umarım tekrarı yaşanmaz bu üzüntülerin..

~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.948
  • Teşekkür 6627
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:40:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Madem bu kadar zoru var alsın çocuğunu istediği sınıfa.
Zaten şu saatten sonra kesin alsın.
Dünyanın en zeki çocuğu olsa böyle ebeveynle istemem.
Güle güle gitsinler.


Milli eğitime gidip ne demiş bu komik duruma da ne cevap almış çok merak ettim.

Gerçi sırtını sıvazlamış yollamışlardır yüksek ihtimal.
Ahh bir ağızlarının payını veren olaydı!

Siz bunu öğrendikten sonra veli ile görüşmediniz mi hocam?
Adınıza cidden üzüldüm. Umarım tekrarı yaşanmaz bu üzüntülerin..

Benim müdür bey söyleyince haberim oldu. Bana gelip hocam sorun var şöyle böyle diyen olmadı ki öğretmenim. Müdür bey anlattıkça ağlamamak için zor tuttum kendimi. Eve gelince tutamadım tabi kendimi... Müdürümüz sınıf değişikliğine karşı. Yarın veli okula gelecekmiş. Bilmiyorum ne olacak. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Çok şaşkın ve üzgünüm 😞

birmelek

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 36
  • Teşekkür 40
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:40:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar pazartesi okuma yaptırıyorum.Öğrencime lllllllll eeeeeeee birleşince ne olur diyorum."A OLUR ÖĞRETMENİM" diyor.Çok güldüm ;D ;D
daha ne olsun

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.156
  • Teşekkür 2777
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 20:53:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim müdür bey söyleyince haberim oldu. Bana gelip hocam sorun var şöyle böyle diyen olmadı ki öğretmenim. Müdür bey anlattıkça ağlamamak için zor tuttum kendimi. Eve gelince tutamadım tabi kendimi... Müdürümüz sınıf değişikliğine karşı. Yarın veli okula gelecekmiş. Bilmiyorum ne olacak. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Çok şaşkın ve üzgünüm 😞

Normalde veliye yüz vermemek adına ben de istediği yapılmasın derim.
Ama bu saatten sonra o veli ile muhattap olmak daha korkunç o yüzden gitse iyi olurdu hocam :(

pattaban

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 10.124
  • Teşekkür 27828
    • Çevrimdışı
  • # 15 Eki 2019 21:00:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim müdür bey söyleyince haberim oldu. Bana gelip hocam sorun var şöyle böyle diyen olmadı ki öğretmenim. Müdür bey anlattıkça ağlamamak için zor tuttum kendimi. Eve gelince tutamadım tabi kendimi... Müdürümüz sınıf değişikliğine karşı. Yarın veli okula gelecekmiş. Bilmiyorum ne olacak. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Çok şaşkın ve üzgünüm 😞
Öğretmenim sizde müdürünüze kesinlikle öğrencinin sınıf değiştirmesi gerektiğini istemediğinizi söyleyin.Bu aşamadan sonra her fırsatta kendince bahaneler bulacak ve sizi şikayet edecek.Sizinde modunuz düşecek.Sizi istemeyeni siz istemeyin ve kesin tavrınızı koyun. 4 yıl o veli ile geçmez.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023