Konu: İlk Okuma Yazma Günlüğü 2019-2020  (Okunma sayısı 510127 defa)

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:17:35
Bomboş bir gündü.
Ilk ders bugüne dek öğrendiğimiz kelimelerle isteyen istediği 5 cümleyi yazsın getirsin dedim.
9 kişi düzgün cümleler getirdi. Süper de degil düzgün  iste.
Kalanlar cümle ne tam anlamamış. Kelimeler sıralamışlar devrik devrik. 3 tane karmaşık harfleri dizip getiren de var tabi.
Daha kötüsü davranışlar yine beni benden aldı.
N sesini sadece hissettirdim yazdiramadan Son iki ders acilde geçti. Tahlil, röntgen serum yetişemedim ödev de veremedim.

Huzursuz bağırsak sendromu belirtileri yaşıyorum.
Stresten sanırım. Sonunda sağlığım zarar görmeye başladı.
Hayatımda ilk kez ciddi ciddi pasiflora falan mi alsam diye düşünüyorum bitkiselmis.
Beni umursamayan, inadına inadına davranan çocuklara sakin kalabilmek için.. 
Modum düşmez belki daha verimli olabilirim.
Daha önce kullanan arkadaşlar varsa önerir mısınız acaba?
Çok keyifsiz bir dönemdeyim.
Bir çocuk beni bu noktaya getirdi sonunda..

başaran1967

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 63
  • Teşekkür 101
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:24:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çok teşekkür ederim

befes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 337
  • Teşekkür 887
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:27:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bomboş bir gündü.
Ilk ders bugüne dek öğrendiğimiz kelimelerle isteyen istediği 5 cümleyi yazsın getirsin dedim.
9 kişi düzgün cümleler getirdi. Süper de degil düzgün  iste.
Kalanlar cümle ne tam anlamamış. Kelimeler sıralamışlar devrik devrik. 3 tane karmaşık harfleri dizip getiren de var tabi.
Daha kötüsü davranışlar yine beni benden aldı.
N sesini sadece hissettirdim yazdiramadan Son iki ders acilde geçti. Tahlil, röntgen serum yetişemedim ödev de veremedim.

Huzursuz bağırsak sendromu belirtileri yaşıyorum.
Stresten sanırım. Sonunda sağlığım zarar görmeye başladı.
Hayatımda ilk kez ciddi ciddi pasiflora falan mi alsam diye düşünüyorum bitkiselmis.
Beni umursamayan, inadına inadına davranan çocuklara sakin kalabilmek için.. 
Modum düşmez belki daha verimli olabilirim.
Daha önce kullanan arkadaşlar varsa önerir mısınız acaba?
Çok keyifsiz bir dönemdeyim.
Bir çocuk beni bu noktaya getirdi sonunda..


gecmis olsun hocam,dikkat edin kendinize.Yıpratmayın bu kadar,sıkmayın canınızı demek isterdim ama benimde sizden farkım yok.Çok agresif ve stresliyim bunu çevremede yansitiyorum ister istemez.Agrılara sızilara diyecek yok zaten.Sanırım ilk dönemi böyle kapatacağız.Biraz sabır ve relaxlık şart.

kimberyalı

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 63
  • Teşekkür 23
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:30:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çocuk psikiyatrisine gönderirken kendimiz bir şey dolduruyor muyuz?Bir de hastaneye gidiliyor değil mi?
herhangi bir form doldurmanıza gerek yok,aileye ne diyeceklerini tembihleyin.Psikiyatrist zaten gözlemleyip rapor yazacaktır.Ailenin maddi durumu var ise üniversite hastanelerinde 100-150 TL civarında öğleden sonraları hocaların özel muayeneleri olur.Telefon ile sizde randevu alabilirsiniz.

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:36:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim durun, ne yaptınız siz :)

Sevgili öğretmenim siz tecrübeli bir öğretmensiniz. Biliyorsunuz ki zamanla her şey yoluna giriyor. Stres yapıp sağlığınızdan olmaya değmez. Sabırlı olun lütfen.

Yazdıklarınızı okuyunca çok üzüldüm. Lütfen zihninizi sakinleştirin.Sizin ihtiyacınız olan şey passiflora değil. Sadece sakinlik...

Kolaylıklar diliyorum.

Evet hocam sözde tecrübeliyim.
Her gün sınıfa bir umut kafamda güzel planlarla girip sacmasapan bir günü tamamlayıp mutsuz çıkmaktan biktim. 😔
Gerçekten bazen çocuk gibi masaya oturup ağlayasım geliyor.
Oyunu bile çirkinlestiren şımarık öğrencilerim var.
Sinifin yarisi ne yapip ediyor kendi istedigi gibi geçiriyor o günü. Sözlerimin hiç değeri yok. Ne yapsam olmuyor.

Biliyorum er geç okuyup yazacaklar ama istediğim gibi değil. Muhtemelen iğrenç yazılar, çirkin okumalarla yeni krizlere kucak açacağım.

Bu düşünceler beni çok üzüyor.

befes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 337
  • Teşekkür 887
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:37:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam.Dün müydü hocamın biri yazmıştı sizin yazdıklarinızı okursam acilde serum yemeliyim gibi bir cümle.O aklıma geldi biran.Demekki gec bile kalmışsinız serum yemekte :) ( hocam yanlış anlamayın kızın diye değil neşelenin diye yazdım)

antepsakarya

  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:38:55
İyi akşamlar hocalarım ,açık heceyi kavramayan öğrencilerim var 😔nasıl kavratabilirim.

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:41:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam.Dün müydü hocamın biri yazmıştı sizin yazdıklarinızı okursam acilde serum yemeliyim gibi bir cümle.O aklıma geldi biran.Demekki gec bile kalmışsinız serum yemekte :) ( hocam yanlış anlamayın kızın diye değil neşelenin diye yazdım)


😊 gulumsettiniz hocam.
Sagolun.

Evet iyi bile dayandım.
Bir çocuk sabrimi çok sınıyor.
Öfke, gıcıklık, vicdan azabı gibi duyguları aynı anda hissettiriyor.

Ona faydalı olabilmekten vazgeçip nasıl kurtulabilirime geçiş yapmak üzereyim. Bu kadar çabuk bu noktaya geldiğim için kendime de kızıyorum.

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:44:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Belki de hiç öyle olmayacak  :)

Diyelim ki öyle oldu. O halde siz elinizden geleni yaptınız. Olmayınca olmuyor diye bırakmak lazım. Bakın ben geçen sene tam 6 ay sadece "E" sesini çalıştım. 6 ay sonunda "Bu ne haydi söyle " dediğimde öğrenci " Aaa" dedi  :))

Yani olduğu kadar öğretmenim. Hiçbir şey sizin sağlığınızdan kıymetli değil.

Sabrınıza hayran kaldım  öğretmenim.
Sanırım pek sabırlı biri değilim.
Işte bu yüzden bir şeyler düşünüp duruyorum.
Daha sabırlı , sakin olabilmek adına.

Hani çocuk kafadan atsın ben kahkaha atıp aferin sana diyeyim.  Beni umursamayan çocuğa ne güzel umursamadi be becerikli çocuk diyeyim.
Güzel olmaz mi? 😄

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:46:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] imzaniz çok ironik.
Dert etme, dua et  :)

Sevgiler 💐

😄
Imzami değissem iyi olacak sanırım.
Hakkını veremiyorum öğretmenim.. 

Ilginize tesekkur ederim.
Umarım daha tatlı paylaşımlarda buluşuruz..  💜

gokkanarya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 348
  • Teşekkür 451
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:50:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bomboş bir gündü.
Ilk ders bugüne dek öğrendiğimiz kelimelerle isteyen istediği 5 cümleyi yazsın getirsin dedim.
9 kişi düzgün cümleler getirdi. Süper de degil düzgün  iste.
Kalanlar cümle ne tam anlamamış. Kelimeler sıralamışlar devrik devrik. 3 tane karmaşık harfleri dizip getiren de var tabi.
Daha kötüsü davranışlar yine beni benden aldı.
N sesini sadece hissettirdim yazdiramadan Son iki ders acilde geçti. Tahlil, röntgen serum yetişemedim ödev de veremedim.

Huzursuz bağırsak sendromu belirtileri yaşıyorum.
Stresten sanırım. Sonunda sağlığım zarar görmeye başladı.
Hayatımda ilk kez ciddi ciddi pasiflora falan mi alsam diye düşünüyorum bitkiselmis.
Beni umursamayan, inadına inadına davranan çocuklara sakin kalabilmek için.. 
Modum düşmez belki daha verimli olabilirim.
Daha önce kullanan arkadaşlar varsa önerir mısınız acaba?
Çok keyifsiz bir dönemdeyim.
Bir çocuk beni bu noktaya getirdi sonunda..


amam hocam inanın hiçbişey bizim sağlığımıza önemli değil.. Herşey olacağına varıyor. Sizinle aynı duyguları paylaşıyoruö.m.tüm gün sus otur  sessiz ol kitabına bak yaz oğlum.... Demekle geçiyor. 6.ders sonunda bugün ne yaptık diye soruyorum.... İnşallah olacak diye  umut etmekten başka yol yok maalesef. Kendinize dikkat edin...

rapnzl

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 255
  • Teşekkür 246
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:52:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim tanıdık bir öğretmen arkadaşınızın bilgileriyle giriş yapıp kullabilirsiniz aslında okulistiği.
hocam bizim okulda sadece ben kullanıyorum. Daha önceden kullanabiliyordum.

olizvel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.409
  • Teşekkür 3744
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 20:57:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
amam hocam inanın hiçbişey bizim sağlığımıza önemli değil.. Herşey olacağına varıyor. Sizinle aynı duyguları paylaşıyoruö.m.tüm gün sus otur  sessiz ol kitabına bak yaz oğlum.... Demekle geçiyor. 6.ders sonunda bugün ne yaptık diye soruyorum.... İnşallah olacak diye  umut etmekten başka yol yok maalesef. Kendinize dikkat edin...

Siz de kendinize dikkat edin hocam.
Düzeliriz umarım hepimiz.
Keyifle ders işlemeyi çok özledim.. 

birmelek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 108
  • Teşekkür 125
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 21:03:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bomboş bir gündü.
Ilk ders bugüne dek öğrendiğimiz kelimelerle isteyen istediği 5 cümleyi yazsın getirsin dedim.
9 kişi düzgün cümleler getirdi. Süper de degil düzgün  iste.
Kalanlar cümle ne tam anlamamış. Kelimeler sıralamışlar devrik devrik. 3 tane karmaşık harfleri dizip getiren de var tabi.
Daha kötüsü davranışlar yine beni benden aldı.
N sesini sadece hissettirdim yazdiramadan Son iki ders acilde geçti. Tahlil, röntgen serum yetişemedim ödev de veremedim.

Huzursuz bağırsak sendromu belirtileri yaşıyorum.
Stresten sanırım. Sonunda sağlığım zarar görmeye başladı.
Hayatımda ilk kez ciddi ciddi pasiflora falan mi alsam diye düşünüyorum bitkiselmis.
Beni umursamayan, inadına inadına davranan çocuklara sakin kalabilmek için.. 
Modum düşmez belki daha verimli olabilirim.
Daha önce kullanan arkadaşlar varsa önerir mısınız acaba?
Çok keyifsiz bir dönemdeyim.
Bir çocuk beni bu noktaya getirdi sonunda..


hocam öncelile geçmiş olsun kendinize dikkat edin ve stres yapmamaya çalışın en önemli kişi kendinizsiniz unutmayın naçizane tavsiyem bu tip öğrenciler için anneye baskı yapmak çare oluyor ancak. her yanlış hareketinde anneyi çağırıp söyleyin sakın kendiniz halletmeye çalışmayın derim ve diğer velileri yanınıza çekin toplantı içerisinde bir çocuğun sınıfın düzenini bozduğunu diğer çocukların mağdur olduğu üzerinde uzun uzun durup diğer velileri ona baskı yapma konusunda harekete geçirin veliler gerekeni yaparlar her zaman

rapnzl

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 255
  • Teşekkür 246
    • Çevrimdışı
  • # 21 Eki 2019 21:03:19
Arkadaşlar dersleri biraz yavaşlatıp davranışlara ağıŕlık vermeye başladım, ilk ders davranışlarından nasıl etkilendiğimi uzun uzun anlatıp -
onları dinliyorum, 2.3.Ders okuma yazma, 4. Ders dinlendirici etkinlik, 5. Ders matematik. 6. Ders davranışlar üzerine çeşitli maskeler kullanarak sınıfta yaşanan sorunları ormandaki hayvanlar yaşıyormuş gibi hikâyeleştirip oynatıyorum. Tabii onlar işin aslını sonuçta anlıyor. %100 bir değişiklik yok ama ben yine de bir rahatlama hissettim. Tavsiye ederim.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK