Konu: İlk Okuma Yazma Günlüğü 2020-2021  (Okunma sayısı 673792 defa)

suskun55

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 12:46:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bu mu hocam?

CaSSiNi1905

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 3
  • Teşekkür 51
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 18:47:27
Örnek ders olsun diye paylaşım yapıyorum meslektaşlarıma fikir vereyim diyorum. Mesajım siliniyor birileri tarafından hiçbir açıklama yapılmadan hem de. Yazıklar olsun! Ömrünüz boyunca hep kendi egonuz altında ezilmeye devam edin. Sizin gibilere inat yenilikçi olmaya devam edeceğim. Bunu da silin aman kimseler görmesin!!

yıldızhatice

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 107
  • Teşekkür 972
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 20:18:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli öğretmenlerim Matematikte hangi konudasınız ? Ben şu an  20 ye kadar birer ritmik sayma yaptırıp,defterine yazdırıyorum birer satır.Dersleri okulistikten işliyorum.Ama orada biraz karışık vermiş.Önce ritmik sayma verip sayı yazımlarını sonra vermiş.Siz ne düşünüyorsunuz?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] burada da ritmik saymalar var, kolayca bulmaları için de şu videomu whatsaptan velilere gönderdim. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

cnn35

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 40
  • Teşekkür 376
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 21:51:13
Sevgili zümrelerim, sokak kısıtlamalarından sonrada hafta içi 14.30'da derse başlamanın sıkıntılı olacağını düşünüyorum. Saat 15.50 ve 16.30 civarında derse başlamak akşam sekizlere kadar geçen hafta pazartesi günü çok zorlandım. Hafta içi her gün sabahtan yapma şansımız yok değil mi???? Resmi olmayan bir durumu velilere nasıl izah edebilirim. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

mıstık42

  • Üye
  • *
  • İleti: 29
  • Teşekkür 12
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 22:24:49
Abisi ,ablası varsa ortaokul veya lise sıkıntı olabilir her zaman sabah ders yapmak.

seradora0920

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 30 Kas 2020 23:00:58
Aynı anlattığınızı birebir yaşadım hocam... ve dedim ki,üslubunuza dikkat ediniz. Bir öğretmenle konuştuğunuzu hatırlatırım .Yine yazmaya devam etti..Sizi tekrar uyarıyorum,üslubunuza  dikkat ediniz dedim(sen hitabıyla yazdığı için) sonra grup ayarını değiştirip,sadece ben ileti atacak şekilde yaptım. 2 gün sonra mesaj attı,özür diledi.. HİÇ BİRŞEY YAZMADIM.. BİŞEY BİLMESİNE GEREK YOKTU,AMA HADDİNİ BİLMELİYDİ... BU SÜREÇ YETERİ KADAR ZOR ZATEN,Bİ DE ZOR VELİLERLE İŞİMİ ZORLAŞTIRAMAM.

askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 389
  • Teşekkür 346
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 00:42:31
Sesli harf sayısı kadar(8 ) sessiz harf öğrendikleri zaman sınıf geneli okumanin mantigini tam kavriyorlar.  Daha önce okuttuğum 1. Siniflarda bunu yasadim.

NAZENİN

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 140
  • Teşekkür 53
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 18:40:13
Word art linklerini bilgisayarda canlı derste açmak istedim açamadım?

NAZENİN

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 140
  • Teşekkür 53
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 18:42:41
1.sınıf ses videolarını canlı derste çok zor açıyorum tüm kamera ve mikrofonlar kapalıyken de takılıyor çok . Takılmayan bir site ismi var mı ? İnternetimde sıkıntı yok çok hızlı normalde takılmayan site ismi arıyorum. Ses şarkıları yazdırma videoları

ezel14

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 229
  • Teşekkür 4001
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 19:14:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar kılavuz çizgili dik temel yazı fontu varsa yüklermisiniz?
YAZI  DEFTERİ ANLAMIŞSAM:))))

hatice_3380

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 13
  • Teşekkür 182
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 19:33:44
arkadaşlar sınıfınızda ileri seviyede öğrenci var mı yani okuma yazmayı bilen varsa onlar için neler yapabilirim fikirlerinizi almak istedim

mosit

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.917
  • Teşekkür 7445
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 20:01:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar sınıfınızda ileri seviyede öğrenci var mı yani okuma yazmayı bilen varsa onlar için neler yapabilirim fikirlerinizi almak istedim
1.sınıf kazanımlarını tam aldıysa 2.sınıf kazanımlarını içeren kitap aldırır yaptırırdım.

ankara 7

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 33
  • Teşekkür 24
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 20:57:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sesli harf sayısı kadar(8 ) sessiz harf öğrendikleri zaman sınıf geneli okumanin mantigini tam kavriyorlar.  Daha önce okuttuğum 1. Siniflarda bunu yasadim.
Biraz daha açıklar mısınız öğretmenim

askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 389
  • Teşekkür 346
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 21:08:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz daha açıklar mısınız öğretmenim
Hocam sesli harf sayısı 8 malumunuz , L harfinden başlayarak verdiğimiz 8. Sessiz harf 3. Grubun ortasi D harfi. Normal seviyede bir sınıfta bu harfte okumayı geneli söküyor. Daha önce okuttuğum sınıflarda bunu tecrube ettim.

kadriye71

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.097
  • Teşekkür 3195
    • Çevrimdışı
  • # 01 Ara 2020 23:00:24
Haftada bir gün defter doldurmaya okula gidiyor musunuz? Bir de bizim gibi 30 saat canlı ders yapıyor musunuz?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK