Konu: İlk Okuma Yazma Günlüğü 2020-2021  (Okunma sayısı 649634 defa)

Cigdemsucuoglu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.970
  • Teşekkür 4725
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 12:00:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet ödenmemesi saçmalık sonuçta 30 saatimizi bilgisayarın başında geçiriyoruz dersimizi veriyoruz evden çıkamıyoruz sonuçta aşı olmaya bile gidemiyoruz ki sorun bizden kaynaklı ya da keyfi değil
sisteme temaslı olarak düştüğümüzde arayan ekip de hocam ders verecek misiniz rapor yazalım mı dedi ben de rapor istemedim sonuçta hasta değilim bir de insan boşta kalınca daha çok kendini dinliyor
başka okullardaki arkadaşlardan da duydum ekderslerini aldılar

Bilgi kirliliği aldı başını gitti maalesef hocam.. filyasyondakiler bile biliyor ..
O genelge yüzyüze olmadan önceki genelgeymiş... eskiymiş diyor hocam.

Kafam almıyor kusura bakmayın dedim
Yüzyüze olmayan bir eğitimde temaslı olup nasıl evden ders vereceğimiz yazıyorsa bu genelge hala yururlukte dedim demekki...

En son sözü uzaktan eğitime gecsekte bitse bu kargaşanlık ....inş dedim..bende..

Not : ben bir sadece 4.sınıf velisiyim...resmi olarak bir vasfım yok camiada...
Diyeceklerim bu kadar...

gecem07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 131
  • Teşekkür 116
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 13:08:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilgi kirliliği aldı başını gitti maalesef hocam.. filyasyondakiler bile biliyor ..
O genelge yüzyüze olmadan önceki genelgeymiş... eskiymiş diyor hocam.

Kafam almıyor kusura bakmayın dedim
Yüzyüze olmayan bir eğitimde temaslı olup nasıl evden ders vereceğimiz yazıyorsa bu genelge hala yururlukte dedim demekki...

En son sözü uzaktan eğitime gecsekte bitse bu kargaşanlık ....inş dedim..bende..

Not : ben bir sadece 4.sınıf velisiyim...resmi olarak bir vasfım yok camiada...
Diyeceklerim bu kadar...


öğretmen değil misiniz o zaman ekdersle neden ilgileniyorsunuz

Cigdemsucuoglu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.970
  • Teşekkür 4725
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 13:14:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmen değil misiniz o zaman ekdersle neden ilgileniyorsunuz

İlgi alanıma girdiği için olabilirmi hocam?? Branş bilgisayar öğretmeniyim..

rızaaysel

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 31
  • Teşekkür 36
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 14:23:48
iyi günler herkese, uzaktan eğitimde ders saatlerine kısıtlama gelmemiş henüz. saatler tüm güne açık devam ederse, derse başlama saatlerini nasıl planlamayı düşünüyorsunuz ? 3er ders grupları bölecek misiniz?

AYHANAYDIN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.591
  • Teşekkür 16108
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 14:46:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi günler herkese, uzaktan eğitimde ders saatlerine kısıtlama gelmemiş henüz. saatler tüm güne açık devam ederse, derse başlama saatlerini nasıl planlamayı düşünüyorsunuz ? 3er ders grupları bölecek misiniz?
   Ben sabah 3 ders , öğleden sonrada 3 ders yapıyorum. Benim için böyle daha güzel oldu. Öğrenciler de fazla sıkılmıyorlar.

halaskar63

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.292
  • Teşekkür 6209
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 23:10:47
Yarın için canlı dersleri nasıl tanımlamayı planlıyorsunuz ?
Perşembe için;
Hayat Bilgisi 1
Türkçe 4
Matematik 1
Cuma için;
Hayat Bilgisi 1
Türkçe 3
Matematik 2

şeklinde mi tanımlayalım ?

incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 343
  • Teşekkür 1906
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 23:53:18
yüzüyüze eğitim başladığında sınıfı okumaya geçenler ve geçemeyenler olarak gruplara ayırmıştım. 7 öğrenci uzaktan eğitime katılmadıkları için okumaya geçemedi. bunlarla S harfinde kaldık bu seferde. içlerinden 4 tanesini canlı derse katılmaları yönünde ikna edebildim. bu durumda her gruba 15er saat canlı ders yapmayı planlıyorum uygun olur mu acaba. benimle aynı durumda olanlar ne yapacaklar?

pazartesi salı 6şar saat ve çarşamba 3 saat 1.grup
çarşamba 3 ve perşembe cuma 6şar saat 2.grup olarak planladım

Cigdemsucuoglu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.970
  • Teşekkür 4725
    • Çevrimdışı
  • # 14 Nis 2021 23:55:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yüzüyüze eğitim başladığında sınıfı okumaya geçenler ve geçemeyenler olarak gruplara ayırmıştım. 7 öğrenci uzaktan eğitime katılmadıkları için okumaya geçemedi. bunlarla S harfinde kaldık bu seferde. içlerinden 4 tanesini canlı derse katılmaları yönünde ikna edebildim. bu durumda her gruba 15er saat canlı ders yapmayı planlıyorum uygun olur mu acaba. benimle aynı durumda olanlar ne yapacaklar?

pazartesi salı 6şar saat ve çarşamba 3 saat 1.grup
çarşamba 3 ve perşembe cuma 6şar saat 2.grup olarak planladım

Süpersiniz hocam ya..

ROSEÖZİ

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 189
  • Teşekkür 113
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2021 19:41:16
Arkadaşlar merhaba,sınıfım için hikaye kitabı seti almak istiyorum?Tavsiye edebileceginiz setler hangileri?

belinay41

  • Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Teşekkür 7
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2021 21:19:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yüzüyüze eğitim başladığında sınıfı okumaya geçenler ve geçemeyenler olarak gruplara ayırmıştım. 7 öğrenci uzaktan eğitime katılmadıkları için okumaya geçemedi. bunlarla S harfinde kaldık bu seferde. içlerinden 4 tanesini canlı derse katılmaları yönünde ikna edebildim. bu durumda her gruba 15er saat canlı ders yapmayı planlıyorum uygun olur mu acaba. benimle aynı durumda olanlar ne yapacaklar?

pazartesi salı 6şar saat ve çarşamba 3 saat 1.grup
çarşamba 3 ve perşembe cuma 6şar saat 2.grup olarak planladım
Ben de benzer durumdayım hocam. 2 gruba ayırıp her gün 1.grup 3  ders 2. Grup 3 ders olarak yapmayı düşünüyorum hem 3 er saatte sıkılmazlar hem de he gün ders yapmış çocukları görmüş olurum.

kurthan

  • Moderatör
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 9.934
  • Teşekkür 67736
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2021 22:11:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de benzer durumdayım hocam. 2 gruba ayırıp her gün 1.grup 3  ders 2. Grup 3 ders olarak yapmayı düşünüyorum hem 3 er saatte sıkılmazlar hem de he gün ders yapmış çocukları görmüş olurum.
Aynı şekilde yapıyorum öğretmenim.Bugün başladım.3 ders 1.gruba,3 ders 2.grupla ders yaptım.Çocuklarda ben de keyif aldık..
Okuma yazma öğrenemeyen 3 öğrencime haricen 1 er ders her gün ders yapacağım.O 3 derste onlara vakit ayıramıyorum.

kurthan

  • Moderatör
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 9.934
  • Teşekkür 67736
    • Çevrimdışı
  • # 15 Nis 2021 22:13:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar merhaba,sınıfım için hikaye kitabı seti almak istiyorum?Tavsiye edebileceginiz setler hangileri?
Model yayınlarının Keloğlan Masalları,Nasreddin Hoca fıkraları,La Fontaine Masalları,Levent serisini severek okuyorlar.

sılaeren

  • Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Teşekkür 7
    • Çevrimdışı
  • # 16 Nis 2021 21:56:58
23 Nisan için neler yapmayı planlıyorsunuz ?

Volkan_87

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 52
  • Teşekkür 43
    • Çevrimdışı
  • # 17 Nis 2021 18:05:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
23 Nisan için neler yapmayı planlıyorsunuz ?

Hocam 23 Nisan mı kaldı? :)
Dün idare watsapdan yazı gönderdi, şiir resim yarışması falan varmış katılım sağlayalım diye ( o da zaten eserler elektronik ortamda gönderilecek falan filan vs.) Anca bu kadar işte.. Başka ne yapılacak ki hocam..:)
 OKul devam etseydi bile 23 Nisan etkinlikleri yapılmazdı zaten, sade bi şekilde geçirilirdi..

kanakana

  • Uzman Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 1.131
  • Teşekkür 791
    • Çevrimdışı
  • # 17 Nis 2021 19:00:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
23 Nisan için neler yapmayı planlıyorsunuz ?
sınıfım 18 kişi.4 tane şiir ayarladım.toplam 18 kıta var.her bir öğrenciye 1 kıta okutup evden video göndermelerini isteyeceğim.Sonra onları kendim şiirlerin kıta sırasıyla birleştirmeyi düşünüyorum.Bugün vermeyi düşünüyorum.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK