İlk Okuma Yazma Günlüğü 2022-2023

Çevrimdışı atlantik_2000

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 551
  • 325
  • 551
# 29 Eyl 2022 20:16:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar sınıfta ses sorununu çözemıyorum. 5 dakka ıcınde sesler yukselip coşuyorlar. hep konusuyorllar. ben gelmeden once çığlık atıyorlar. arsız bi kaç cocugum da var. kızdığım anda bile gülen bi tip.. nasıl baş edıyorsunuz bu sorunlarla ?
  Sınıfımda durum aynı hocam. Hatta daha kötü. Veli ile görüşüyorum, çocukla konuşuyorum. Habire anlatıyorum. Aynı tas aynı hamam. Kavgalar, kötü sözler bitmiyor. Düzelecek ler diye kendimi telkin ediyorum ama bir yandan da günden güne umudum azalıyor...

Çevrimdışı aliyildirim.66

  • Moderatör
  • *****
  • 5.791
  • 63.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 5.791
  • 63.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 20:52:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba aile birliği ve sınıf ihtiyaçları için toplanan bağışta velinin cimer e yaptığı şikayetten ne sonuç çıkar süreç nasıl işliyor? Diğer okullara bakıldığında çok komik bir miktar olmasına karşın veli şikayette bulunmuş.Öğrencisi bep li ..Sürekli her konuda ilçeye ile her yere her şeyi şikayet ederim şeklinde tavrı var.. Her karşılaşmada bunları zikrediyor. İstediği yere şikayet edebileceğini söylüyorum ancak Bu çirkin tutum artık çok rahatsızlık verici.. Psikolojik sorunları da varmış kendisinin. Bunlar için ne yapılabilir? Bep toplantısında idareci bir arkadaş katılmazsa öğretmeni olarak karşı karşıya oturup toplantı yapmak zorunda mıyım? Veli ile yüz yüze gelmek dahi istemiyorum
Kendisini patron sanan ya da yaşadıklarının acısını başkalarından çıkarmaya çalışan veliler her yerde ortaya çıkıyor maalesef.

BEP kuruluna tam üye ile katılın öğretmenim. Veli ile birebir görüşmelerinizi açık kapılı odalarda ve mümkünse bir idareci ya da rehber öğretmen eşliğinde yapın.

Sınıf ihtiyaçları için parayı herkes topluyor sanırım. Burada da katılıma zorlayıcı, katılmayana yaptırım uygulama gibi bir tavır sergilenmiyor. Biz de topluyoruz ama ben parayı görmüyorum bile. Veli topluyor. Kimin verdiğini-vermediğini bilmiyorum.

Şikayet konusunda veli toplantı tutanağınız önemli. Buradaki kararı uygun yazarsanız sorun olmaz. 

Çevrimdışı kaderkedim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 144
  • 91
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 144
  • 91
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:31:02
Eve L seslerini içeren kısa okuma metni olan varsa paylaşabilir mi?

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:36:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba aile birliği ve sınıf ihtiyaçları için toplanan bağışta velinin cimer e yaptığı şikayetten ne sonuç çıkar süreç nasıl işliyor? Diğer okullara bakıldığında çok komik bir miktar olmasına karşın veli şikayette bulunmuş.Öğrencisi bep li ..Sürekli her konuda ilçeye ile her yere her şeyi şikayet ederim şeklinde tavrı var..Her karşılaşmada bunları zikrediyor. İstediği yere şikayet edebileceğini söylüyorum ancak Bu çirkin tutum artık çok rahatsızlık verici..Paikolojik sorunları da varmış kendisinin.Bunlar için ne yapılabilir? Bep toplantısında idareci bir arkadaş katılmazsa öğretmeni olarak karşı karşıya oturup toplantı yapmak zorunda mıyım?Veli ile yüzyüze gelmek dahi istemiyorum
para toplama işi her zaman tehlikelidir. bu nedenle usulüne uygun, makbuz karşılığında idarece alınmalı ve aile birliği hesabına yatırılmalıdır. eğer bu şekilde para toplandıysa hiç sorun olmaz.

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:42:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eve L seslerini içeren kısa okuma metni olan varsa paylaşabilir mi?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı kaderkedim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 144
  • 91
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 144
  • 91
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:43:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim hocam

Çevrimdışı nurtanem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.325
  • 693
  • 1.325
  • 693
# 29 Eyl 2022 21:50:40
Arkadaşlar sesleri verirken kullanabileceğimiz dinleme metinleri var mı  ???
MEB kitabında papağan görseli duyduğu sesi taklit eder diye açıklama yapmış ama sese özel MEB in hazırladığı bir dinleme metni var mı  ??? sınıfta projeksiyon yok maalesef. bu nedenle sürekli sesi söylemek beni çok yoruyor ders sonunda boğazım çok ağrıyor bunun için MEB in hazırladığı dinleme metni yada hikaye gibi bir şey bulmaya çalıştım ama  var da ben mi bulamadım acaba

Çevrimdışı lavinya 44

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 874
  • 1.842
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 874
  • 1.842
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:55:17
Merhaba bugun sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen öğretmen diyeyim :) i sesi ile ilgili etkinliğimiz diye bir paylaşım yapmıştı. Vallahi meslekte 16 yılım ancak ben bile acaba dedim.Arkadaşlar hangi sestesiniz?Soru biraz anlamsız, zaten okul açılalı kaç hafta oldu.  Ben hala L sesindeyim elle, le ile boğuşup duruyorum .Yarın artık bitirip pazartesi A sesine geçeçeğim.

Çevrimdışı smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.778
  • 20.678
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 21:56:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam, şu pdf nin son sayfalarında çok güzel metinler var(belki lazım olur diye tamamını ekliyorum)

Çevrimdışı allenise

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.096
  • 3.422
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.096
  • 3.422
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 22:08:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba bugun sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen öğretmen diyeyim :) i sesi ile ilgili etkinliğimiz diye bir paylaşım yapmıştı. Vallahi meslekte 16 yılım ancak ben bile acaba dedim.Arkadaşlar hangi sestesiniz?Soru biraz anlamsız, zaten okul açılalı kaç hafta oldu.  Ben hala L sesindeyim elle, le ile boğuşup duruyorum .Yarın artık bitirip pazartesi A sesine geçeçeğim.
L sesindeyim, yarın el, ele, elle, el ele okuturum, a hisseder pazartesi devam. İ sesi mi yohhh yaaaaa😄

Çevrimdışı aliyildirim.66

  • Moderatör
  • *****
  • 5.791
  • 63.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 5.791
  • 63.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 22:15:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba bugun sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen öğretmen diyeyim :) i sesi ile ilgili etkinliğimiz diye bir paylaşım yapmıştı. Vallahi meslekte 16 yılım ancak ben bile acaba dedim.Arkadaşlar hangi sestesiniz?Soru biraz anlamsız, zaten okul açılalı kaç hafta oldu.  Ben hala L sesindeyim elle, le ile boğuşup duruyorum .Yarın artık bitirip pazartesi A sesine geçeçeğim.
Onlar fenomen öğretmenim. Biz kiiiiiim onlar seviyesinde eğitim vermek kim!!

Ben de "L" sesini bitirip "A" sesine hazırlık yapacağım. Daha çook fırın ekmek yemem gerekiyor sanırım.

Çevrimdışı ahmetce

  • B Grubu
  • 5.537
  • 33.893
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.537
  • 33.893
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 22:16:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba bugun sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen öğretmen diyeyim :) i sesi ile ilgili etkinliğimiz diye bir paylaşım yapmıştı. Vallahi meslekte 16 yılım ancak ben bile acaba dedim.Arkadaşlar hangi sestesiniz?Soru biraz anlamsız, zaten okul açılalı kaç hafta oldu.  Ben hala L sesindeyim elle, le ile boğuşup duruyorum .Yarın artık bitirip pazartesi A sesine geçeçeğim.

24 Kasım'da okuma bayramı yapan zümrem oldu. Neyse ki bu okulumda yarış yok.
Birinci sınıf en çok keyif aldığım sınıf. Milletin ne yaptığını düşünmeyin ve anın tadını çıkarın.

Çevrimdışı didemt

  • Moderatör
  • *****
  • 9.292
  • 36.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.292
  • 36.876
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 22:22:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba bugun sosyal medyada takip ettiğim bir fenomen öğretmen diyeyim :) i sesi ile ilgili etkinliğimiz diye bir paylaşım yapmıştı. Vallahi meslekte 16 yılım ancak ben bile acaba dedim.Arkadaşlar hangi sestesiniz?Soru biraz anlamsız, zaten okul açılalı kaç hafta oldu.  Ben hala L sesindeyim elle, le ile boğuşup duruyorum .Yarın artık bitirip pazartesi A sesine geçeçeğim.
Biz de bugün A dedik yarın da al, ala, la verebilirsin vereceğim. Elle ve le ile boğuşmak anlamsız geliyor bana öğretmenim elak verildikten sonra biraz daha çocuk okuma eylemini gerçekleştiriyor gibi öncesi e l a sesini tanısin heceyi az buçuk tuttursun yeterli gibi, çoğu ezber gidiyor . Bugün öğrencim okurken burda 2 l var bu elle dedinokuma yok, kafada o şekilde kodlamis. Normal bu süreçler.

Çevrimdışı atanos1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 948
  • 11.308
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 948
  • 11.308
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 29 Eyl 2022 22:34:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz de bugün A dedik yarın da al, ala, la verebilirsin vereceğim. Elle ve le ile boğuşmak anlamsız geliyor bana öğretmenim elak verildikten sonra biraz daha çocuk okuma eylemini gerçekleştiriyor gibi öncesi e l a sesini tanısin heceyi az buçuk tuttursun yeterli gibi, çoğu ezber gidiyor . Bugün öğrencim okurken burda 2 l var bu elle dedinokuma yok, kafada o şekilde kodlamis. Normal bu süreçler.
öğretmenim ben daha l sesindeyim. Haftaya "a" sesine geçeceğim. Acele etmiyorum.

Çevrimdışı haticedonmeez

  • Üye
  • *
  • 8
  • 4
  • 8
  • 4
# 30 Eyl 2022 00:43:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam, şu pdf nin son sayfalarında çok güzel metinler var(belki lazım olur diye tamamını ekliyorum)

Hocam bunu nereden buldunuz, diğer harfler için de var mı?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK