Arkadaşlar merhabalar 1. sınıfta sürekli devamsız olan bir öğrenci var. şök işlemlerinden sınıfta bırakmak istiyoruz ama kaydet butonu aktif değil kontrol ettim diğer tüm sınıflarda da aktif değil. Bu öğrenci sistem tarafından mı bırakılacak yoksa şu işlemlerinden biz mi sınıf tekrarına bırakacağız
İki gün içerisinde aktif olur sanırım.