ya çözenler günde 1 ses bile alıyor.çok iyi olanlar için 2 günü bile beklemeyin bence
3 ve 4.grubu 2 günde bir vereyim diyorum ama 5 ve 6.grubu günde 1 ses vererek bitiririm. Artık tenefüse bile çıkmıyorum ki biraz kötü olanlara okuma yaptırayım diye.Ama kötü hep kötü, iyi hep iyi...