Umarım Siz De Çabuk Bu Mutluluğa Erersiniz.geçen Sene Çok Zor Geçti.bizim İçin. Ama Bu Sene Sanki Hiç O Zorlukları Yaşamamış Gibiyiz. 1.sınıfın Tadı Hiçbir Sınıfta Yok. Başarılar.
evet tat konusunda haklısınız,ben küçük çocukları seviyorum özellikle tatlı şirin kızlar oluyor onlar bir başka

teşekkürler hocam,benim öğrencilerim nönemli oranda kavradılar mantığı az kaldı az

...