Çok teşekkür ederim AYŞE 55 Hocam.Ben de sizin gibi düşünüyorum.Peki öğrencilerimizin hepsi okudu diyenler bunu gözardı mı ediyorlar acaba?
bence gözardı ediliyor,öğrenci okumaya geçse bile arada harf unutabilir. Talat ı her gördüğü yerde okuyan bir öğrencim var , yazarken T yazıp bekliyor,şimdi bu okumayı öğrenmiş mi oluyor?Hayır tabii ki ,sadece ezberlemiş