İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gocmezaynur32.

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 142
  • 47
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 142
  • 47
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Ara 2011 21:05:20
uzun zamandır giremedim selam arkadaşlar:)

Çevrimdışı deryaşenses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 784
  • 2.351
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 784
  • 2.351
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2011 21:07:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzun zamandır giremedim selam arkadaşlar:)
as öğretmenim hoşgeldiniz
 benim de bugün çenem düştü şimdiye kadar yazmadığım kadar ileti yazdım :)

Çevrimdışı gocmezaynur32.

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 142
  • 47
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 142
  • 47
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Ara 2011 21:08:39
DİKTE kesinlikle çıldırtan bişey:(( ama mümkün olduğunca sık yaptırmak gerek. üç beş kelime bile olsa yazdırmaya çalışıyorum.Allah yardımcımız olsun  bir de 2. sınıflar olunca ....

Çevrimdışı 965188

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 148
  • 426
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 148
  • 426
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2011 21:14:50
Zümrelerim bence bol bol dikte yaptıralım çocukların okuduklarına bakmayın dikteyi yazamazsa bence çok  yol almış değildir o çocuk epey zorlar iyi öğrenci mi istiyorsunuz söylediklerinizi yazabiliyorsa tamamdır okuma aldatıcı olabiliyor ben söyleneni yazıpta okuyamayan çocuk görmedim hepinize iyi çalışmalar

Çevrimdışı melekmelek34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 269
  • 307
  • 269
  • 307
13 Ara 2011 21:24:18
Sesler bittii..Şimdi ne yapsak kiii

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
13 Ara 2011 21:26:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sesler bittii..Şimdi ne yapsak kiii
seslere veda partisi yapın öğretmenim

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.480
  • 2.467
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.480
  • 2.467
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2011 21:27:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümrelerim bence bol bol dikte yaptıralım çocukların okuduklarına bakmayın dikteyi yazamazsa bence çok  yol almış değildir o çocuk epey zorlar iyi öğrenci mi istiyorsunuz söylediklerinizi yazabiliyorsa tamamdır okuma aldatıcı olabiliyor ben söyleneni yazıpta okuyamayan çocuk görmedim hepinize iyi çalışmalar
bende var hocam, bir tanesi söylediğim kelimeleri çok güzel yazıyor. ama kapalı heceleri bile okumada zorlanıyor:)

Çevrimdışı csyc

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 275
  • 217
  • 275
  • 217
13 Ara 2011 21:28:03
Ben okuma ve dikte çalışmalarının yanısıra karışık verilen kelimelerden kurallı cümle oluşturma çalışmaları da yapıyorum. Bu çalışma çok faydalı oluyor. Hem okuma , hem yazma yapmaları hem de anlamaları gerekiyor.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
13 Ara 2011 21:29:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sesler bittii..Şimdi ne yapsak kiii

BEN BİTİNCE AFALLAMIŞTIM BİR BOŞLUĞA DÜŞTÜM İNGİLİZCE HARFLERİ VERMEYE KARAR VERDİM:):hızlandırma çalışmaları üzerinde durun öğretmenim çünkü bundan sonra da bizi bekleyen problemler olacak:):)

Çevrimdışı melekmelek34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 269
  • 307
  • 269
  • 307
13 Ara 2011 21:30:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
seslere veda partisi yapın öğretmenim
evet yerli malıyla birleştirip böyle bir parrti yapacağız...
ama bir boşlu oluştu şimdi
ses olmadan napılır ki birinci sınıftaaaa

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
13 Ara 2011 21:30:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
BEN BİTİNCE AFALLAMIŞTIM BİR BOŞLUĞA DÜŞTÜM İNGİLİZCE HARFLERİ VERMEYE KARAR VERDİM:):hızlandırma çalışmaları üzerinde durun öğretmenim çünkü bundan sonra da bizi bekleyen problemler olacak:):)
önce seslere veda partisi sonra hızlandırma yapsak olmaz mı :) :) :)

edipceyhan

13 Ara 2011 21:30:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
diğerleri
nasıl yapmışlar ayrıntı var mı ?

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
13 Ara 2011 21:32:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
BEN BİTİNCE AFALLAMIŞTIM BİR BOŞLUĞA DÜŞTÜM İNGİLİZCE HARFLERİ VERMEYE KARAR VERDİM:):hızlandırma çalışmaları üzerinde durun öğretmenim çünkü bundan sonra da bizi bekleyen problemler olacak:):)
ooo sen daha ordamısın ben ''Mençıstır Yunaytıt '' yazdırdım. :) :)

Çevrimdışı draget

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 124
  • 183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 124
  • 183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2011 21:33:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sesler bittii..Şimdi ne yapsak kiii
öğretmenim müfettiş bana w-q-x harflerini de öğret demişti. günlük hayatta kullanılıyormuş

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2011 21:34:28
merabalar arkadaşlar..bugün canım sıkkın..birincisi bi velim gelmiş çok ödev veriyosunuz diyo?hey yarabbim dedim...zaten verdiğim de dergiden iki sayfa o da sadece heceleri birleştirip altına yazıcak bu yani,bi de 10-12 tane cümle okutulup dikte şeklinde yazdırılacak o kadar..gel de sinir olma..ikincisi de tayin isticektim özür grubundan ne yazıkki sadece eş durumunu açtılar o da ayrı bi sinirim bozdu..kısacası yarın okula hiççç gidesim yokk..çocukları da bedene çıkardım bugün değişiklik olsun dedim güya çıkarmaz olaydım kurala uymayan birbirini itip kakan,bağırışan çağırışan beni dinlemeyen???..zaten hastayım antibiyotiklerle ayakta duruyorum ses mes gitmiş iyice delirdim yani..off offf..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK