uzun zamandır giremedim selam arkadaşlar:)
Sesler bittii..Şimdi ne yapsak kiii
Zümrelerim bence bol bol dikte yaptıralım çocukların okuduklarına bakmayın dikteyi yazamazsa bence çok yol almış değildir o çocuk epey zorlar iyi öğrenci mi istiyorsunuz söylediklerinizi yazabiliyorsa tamamdır okuma aldatıcı olabiliyor ben söyleneni yazıpta okuyamayan çocuk görmedim hepinize iyi çalışmalar
seslere veda partisi yapın öğretmenim
BEN BİTİNCE AFALLAMIŞTIM BİR BOŞLUĞA DÜŞTÜM İNGİLİZCE HARFLERİ VERMEYE KARAR VERDİM:):hızlandırma çalışmaları üzerinde durun öğretmenim çünkü bundan sonra da bizi bekleyen problemler olacak:)
diğerleri