İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı afili54

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 82
  • 192
  • 82
16 Kas 2011 21:12:58
benimkiler hepsi sesleri tanıyo birleştiriyolarda tabş bazı kelimleri ezberden hem sölüyolar bilmediklerini ttttooo to diyolar nnniii ni diyolar mesela kavramış çözmüş okuyolar diyebilirmiyiz

Çevrimdışı alcanmurat

  • Yeni Üye
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
16 Kas 2011 21:17:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimkiler hepsi sesleri tanıyo birleştiriyolarda tabş bazı kelimleri ezberden hem sölüyolar bilmediklerini ttttooo to diyolar nnniii ni diyolar mesela kavramış çözmüş okuyolar diyebilirmiyiz

yankılayıcı okumaları güzel bol bol tekrar ve dikte çalışmaları ile yemeğiniz servise hazır hale gelir diye düşünüyorum..

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
16 Kas 2011 21:18:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimkiler hepsi sesleri tanıyo birleştiriyolarda tabş bazı kelimleri ezberden hem sölüyolar bilmediklerini ttttooo to diyolar nnniii ni diyolar mesela kavramış çözmüş okuyolar diyebilirmiyiz

evet öğretmenim bol bol okumayla hızlanacaklarını umuyorum.

Çevrimdışı CCC ünal

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 14
  • 114
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 14
  • 114
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2011 21:25:12
 Tüm zümrelerime iyi akşamlar diliyorum. Ben de yarın rrrr diyeceğim inşallah. R leri söyleyemeyen de
var ama çok sorun olacağını zannetmiyorum.
 Ridef de bitti şükür. Allah bitirmeyenlere kolaylık versin.

Çevrimdışı muammer1985

  • Aktif Üye
  • **
  • 8
  • 88
  • 8
  • 88
16 Kas 2011 21:28:10
iyi geceler arkadaşlar ben hala 1. gruptayım foruma baktım da benden geri olan yok herhalde :-)ben çok mu yavaş ilerliyorum acaba diye düşünmeye başladım..

Çevrimdışı evrendurak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 822
  • 1.152
  • 822
  • 1.152
16 Kas 2011 21:28:27
bugün çok akıllı bir öğrencim bütün alfabe ile okumaya geçti. Olayın aslı kızımız çok akıllı ve istekli. Komşularının kızı ikinci sınıfa gidiyor bayram tatilinde bütün harfleri ve nasıl birleştireceğini öğretmiş. bugün geldi öğretmenim ben okuyorum dedi. okuttum. farklı metinler okuttum  ve sonuç gerçekten çok güzel. böylece 16 kasım itibari ile akıllı kızımız Fatma okumaya geçti..

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Kas 2011 21:28:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tüm zümrelerime iyi akşamlar diliyorum. Ben de yarın rrrr diyeceğim inşallah. R leri söyleyemeyen de
var ama çok sorun olacağını zannetmiyorum.
 Ridef de bitti şükür. Allah bitirmeyenlere kolaylık versin.
Ben daha bitirmedim :( cebelleşiyorum valla ???

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Kas 2011 21:29:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok akıllı bir öğrencim bütün alfabe ile okumaya geçti. Olayın aslı kızımız çok akıllı ve istekli. Komşularının kızı ikinci sınıfa gidiyor bayram tatilinde bütün harfleri ve nasıl birleştireceğini öğretmiş. bugün geldi öğretmenim ben okuyorum dedi. okuttum. farklı metinler okuttum  ve sonuç gerçekten çok güzel. böylece 16 kasım itibari ile akıllı kızımız Fatma okumaya geçti..
Hocam gözünüz aydın olsun diyelim :)

Çevrimdışı vetanhan

  • Aktif Üye
  • **
  • 21
  • 33
  • 21
  • 33
16 Kas 2011 21:31:40
merhaba zümrelerim ben  yarın o sesine geçicem.11 öğrencim var 3 tanesi ne göstersem okuyor bugün n sesinin son günüydü,artık n danmı kaynaklandı bilmiyorum ama 11 kişinin 10 uişin mantığını kaparak okudular.çok mutlu oldum.diğer seslerde hiç olmamıştı.inşallah darısı diğer seslerin başına

Çevrimdışı özfuldem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 789
  • 1.333
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 789
  • 1.333
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2011 21:32:37
sınıfta oluşturmadığım kelimeyi ödev olarak vermemin bir sakıncası olur mu.mesela it ti hecelerini sınıfta verip itti kelimesi ödev metinlerinde versem olur mu.çünkü bazı kelimeleri yetiştiremiorum sınıfta.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
16 Kas 2011 21:38:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
perşembe r sesine geçicem ve r'yi söyleyemeyen iki öğrencim var. tavsiyelerinizi bekliyorum.ne yapabilirim?

bende de var diktede yazıyorlarsa  ve diğerleriyle cümle kurarken onu kendi lisanlarıylaa söylemeye çalışıyorlarsa öğrendi kabul ediyorum hocam.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Kas 2011 21:43:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfta oluşturmadığım kelimeyi ödev olarak vermemin bir sakıncası olur mu.mesela it ti hecelerini sınıfta verip itti kelimesi ödev metinlerinde versem olur mu.çünkü bazı kelimeleri yetiştiremiorum sınıfta.
Yok öğretmenim ne sakıncası olsun,bence sakıncası felan olmaz,hatta bir yönüyle iyi bile olabilir,ben kendim bazen henüz vermediğim sesin olduğu kelimeyi yazabilen olacakmı diye deneme yapıyorum :)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Kas 2011 21:43:56
Bugün rrr diyecektik aşı işi çıktı o yüzden yarına kaldı rrrrrrr  :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
16 Kas 2011 21:45:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli öğretmenlerim, 3 öğrencim sadece sesleri tanıyor ama birleştirme, yazma olayı hiç yok... 3'ü de zihinsel problemli... 2'si altına yapıyor sürekli... Velilerine RAM'a gönderelim dedim kesinlikle olmaz diyorlar... Ne desem anlamıyorlar ama ilginçtir binbir şekle girerek öğrettiğim sesleri iyi tanıyorlar... Nasıl bir uygulamaya gitmeliyim? Önerileriniz neler?


hocam benim de böyle bir öğrencim vardı ve ailesi kabul etmiyordu ramı ve anasınıfına dönüşü.sonra her 2 güne bir  memurumuzla iletişim kurarak aileyi çağırdık resmen psikolojik baskı uyguladık ve en sonunda anasınıfına göndermeye karar verdiler.çocukta bir umut ışığı olsa zaten yollanmaz.ama yerinde sayıyorsa 2,5 aydır demek ki ilerleme olayı olmaz.sınıf tekrarında daha fazla psikolojik sıkıntıya düşeceklerini izah ede ede ikna ettik.umarım siz de çözersiniz.

Çevrimdışı AYŞEGÜL59

  • Uzman Üye
  • *****
  • 475
  • 2.580
  • 475
  • 2.580
16 Kas 2011 21:46:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar öğrencilerimden ikisi r sesini söyleyemiyor. Yapabileceğim birşey var mı ?

bir arkadaşın doktordan öğrenip uyguladığı tedaviyi(!) açıklayayım
ağzına 2 kalem soktuktan sonra r içerikli kelimeler söyletiliyor
işe yarayıp yaramadığını bilemiyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK