1 ler çok tatlı 
ve de yaramaz 
ilk başlarda beni çok üzüyorlardı
ama şimdi öpe öpe bitiremiyorum:)
Evet hocam aynen öyleler her zorluğun bir güzelliği var !Ben açıkçası geçen yıl 5.sınıfımı 6'ya devrederken olayın bu yönünü düşünerek mutlu oluyordum

çünki hem saf(temiz) lar hemde çok tatlılar,benim sınıfımda geçen yıl anasınıfından da yanlarına gidip sevdiğim çok tatlı şirin kız çocukları var,onlarla oynuyorum,yanaklarını sıkıyorum,hadi gel öğretmenine bir öpücük ver... daha neler neler

Cuma günü 3-4 öğrencimi aldım masanın önüne onlar biraz birleştirmede sıkıntı yaşıyorlar,onlarla ilgileneiyorum,bir tanesi gelmek istemiyor omuzlarını silkiyor niçin gelmiyorsun diyorum bana; bilemezsem sen kızıyosun diyor

tamam hadi gel kızmayacağım yok neyse zorla geldi yanımada okuttuk
