arkadaşlar tek öğretmen çalışıyorum. yıllık plan bulamadım. yardımcı olun lütfen
hocam ben de öğrencilerime 5 renk yayınlarını aldırtmıştım hart tanıtımını ve defterlerine yazma işleimden sonra dergi üzerinden yürüyorum çalışmaları. ara ara da n sesi ile ilgili etkinlik kağıtları hazırlıyorum.hocam benim öğrencilerin yazıları çok kötü ne yaptıysam etkili olmadı. bende sizin gibi gülen yüz sticerler veriyorum güzel okuyana yazana ama bir türlü olmuyorr. önerebileceğinz bir yöntem var mı acaba hocam
Ben yazı güzelliğine çok önem veririm.Kendi yazımda çok güzel.E sesini ilk verdiğim andan itibaren tek tek ilgileni anında düzeltiyorum yanlışları ve yazı ödevide satır satır değilde sayfa sayfa verdim 1.grupta.Şimdi azalttım yazı ödevlerini.Güzel ve yanlışsız yazabiliyorlar.Sadece sesi verdiğim gün dikkat ediyorum artık.Sözcükleri oluşturduğumda kontrol etmeden yazabiliyorlar.Size önerebileceğim şey şu olabilir ben 1grupta noktalı şalışmalar çok verdim.Ya da içi boş yazı kağıtları.Hala veriyorum sesi verdiğim ilk gün.Önce o kağıda yazıyorlar.Sonra etkinlik kitabına.Eve de yarım sayfa veriyorum oluşturduğumuz sözcüğü.Hazırladığım çalışma kağıdını eke ekledim indirebilirsiniz.
arkadaşalr d sesinde olan varmı
Benimkilerde n sesini yazmada zorlandılar.Genelde sorun yaşanan bir ses n sesi.Zamanla düzelir umarım.
bütün harfleri ikinci döneme yetiştirbileceğiz mi hocam