İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 16:38:04
hocam ben de öğrencilerime 5 renk yayınlarını aldırtmıştım hart tanıtımını ve defterlerine yazma işleimden sonra dergi üzerinden yürüyorum çalışmaları. ara ara da n sesi ile ilgili etkinlik kağıtları hazırlıyorum.
hocam benim öğrencilerin yazıları çok kötü ne yaptıysam etkili olmadı. bende sizin gibi gülen yüz sticerler veriyorum güzel okuyana yazana ama bir türlü olmuyorr. önerebileceğinz bir yöntem var mı acaba hocam

Çevrimdışı AYŞEGÜL59

  • Uzman Üye
  • *****
  • 475
  • 2.580
  • 475
  • 2.580
22 Kas 2011 16:40:02
oldukça yoğuuuuuuun çalışmalardan sonra durumu düzelttik bayağı da ödev verdim yarın iyi olacaklar diye düşünüyorum

Çevrimdışı vedat0404

  • Aktif Üye
  • **
  • 55
  • 33
  • 55
  • 33
22 Kas 2011 16:40:44
arkadaşlar tek öğretmen çalışıyorum. yıllık plan bulamadım. yardımcı olun lütfen

Çevrimdışı AYŞEGÜL59

  • Uzman Üye
  • *****
  • 475
  • 2.580
  • 475
  • 2.580
22 Kas 2011 16:43:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tek öğretmen çalışıyorum. yıllık plan bulamadım. yardımcı olun lütfen


klavuz kitapların yayınevlerinin int sitesinde yıllık planlar mevcuttur öğretmenim
site içinde arama yaparak da bulunabilir

Çevrimdışı vedat0404

  • Aktif Üye
  • **
  • 55
  • 33
  • 55
  • 33
22 Kas 2011 16:45:56
hocam teşekkür ederim ama ben bir türlü bulamadım 5 sınıf bir arada ilk kez oldu. çok zor olacak herhalde

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 16:57:23
yarın kkkk diyeceğiz.
her sınıfta olduğu gibi benim 1'lerde de çok önde gidenler, berbat olanlar ve orta seviyede gidenler var:) en azından hepsi sesleri tanıyor ve diktede iyiler. okumada biraz sıkıntımız var o da zamanla düzelir diye düşünüyorum...

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:01:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben de öğrencilerime 5 renk yayınlarını aldırtmıştım hart tanıtımını ve defterlerine yazma işleimden sonra dergi üzerinden yürüyorum çalışmaları. ara ara da n sesi ile ilgili etkinlik kağıtları hazırlıyorum.
hocam benim öğrencilerin yazıları çok kötü ne yaptıysam etkili olmadı. bende sizin gibi gülen yüz sticerler veriyorum güzel okuyana yazana ama bir türlü olmuyorr. önerebileceğinz bir yöntem var mı acaba hocam

Ben yazı güzelliğine çok önem veririm.Kendi yazımda çok güzel.E sesini ilk verdiğim andan itibaren tek tek ilgileni anında düzeltiyorum yanlışları ve yazı ödevide satır satır değilde sayfa sayfa verdim 1.grupta.Şimdi azalttım yazı ödevlerini.Güzel ve yanlışsız yazabiliyorlar.Sadece sesi verdiğim gün dikkat ediyorum artık.Sözcükleri oluşturduğumda kontrol etmeden yazabiliyorlar.Size önerebileceğim şey şu olabilir ben 1grupta noktalı şalışmalar çok verdim.Ya da içi boş yazı kağıtları.Hala veriyorum sesi verdiğim ilk gün.Önce o kağıda yazıyorlar.Sonra etkinlik kitabına.Eve de yarım sayfa veriyorum oluşturduğumuz sözcüğü.Hazırladığım çalışma kağıdını eke ekledim indirebilirsiniz.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
22 Kas 2011 17:10:17
arkadaşalr d sesinde olan varmı

Çevrimdışı böcük06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 352
  • 866
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:17:01
r çalışıyoruz.biraz zorlandılar .3 öğrencim zorlayacak epey 1 tanesi de özel eğitimlik.toplamda 27 kişiyiz.perş m vereceğim.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:18:12
hocam
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben yazı güzelliğine çok önem veririm.Kendi yazımda çok güzel.E sesini ilk verdiğim andan itibaren tek tek ilgileni anında düzeltiyorum yanlışları ve yazı ödevide satır satır değilde sayfa sayfa verdim 1.grupta.Şimdi azalttım yazı ödevlerini.Güzel ve yanlışsız yazabiliyorlar.Sadece sesi verdiğim gün dikkat ediyorum artık.Sözcükleri oluşturduğumda kontrol etmeden yazabiliyorlar.Size önerebileceğim şey şu olabilir ben 1grupta noktalı şalışmalar çok verdim.Ya da içi boş yazı kağıtları.Hala veriyorum sesi verdiğim ilk gün.Önce o kağıda yazıyorlar.Sonra etkinlik kitabına.Eve de yarım sayfa veriyorum oluşturduğumuz sözcüğü.Hazırladığım çalışma kağıdını eke ekledim indirebilirsiniz.
hocam bende içi boş olan çizgi çalışması veriyordum ve tek tek gösteriyordum. çalışma kağıdı üzerinde gayet iyiler ama iş güzel yazı defterine gelince çok çirkin yazıyorlar..bu uygulamayı hala devam ettiriyorum ama bi faydasını göremedim..mesela n sesini yazmada çok zorlanıyorlar.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
22 Kas 2011 17:19:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşalr d sesinde olan varmı
Hocam sıralama  U-K-Y,D,S şeklindemi idi?
Ben kendi adıma henüz U'da yımda,belki cuma günü eve gönderirken öğleden sonra K sesini verip gönderebilirim.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:20:05
Benimkilerde n sesini yazmada zorlandılar.Genelde sorun yaşanan bir ses n sesi.Zamanla düzelir umarım.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:23:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimkilerde n sesini yazmada zorlandılar.Genelde sorun yaşanan bir ses n sesi.Zamanla düzelir umarım.
bütün harfleri ikinci döneme yetiştirbileceğiz mi hocam

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 17:29:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bütün harfleri ikinci döneme yetiştirbileceğiz mi hocam
Birinci döneme bitmesi pek mümkün gözükmüyor.Çokda sorun değil.Geç olsun geç olmasın.Metin hocamın dedği gibi vakti zamanı gelince bütün çocuklar okur:)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
22 Kas 2011 17:29:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimkilerde n sesini yazmada zorlandılar.Genelde sorun yaşanan bir ses n sesi.Zamanla düzelir umarım.
Benimde bir kaç öğrencim var n sesini istenilen şekilde yapamayan,birde m sesni ayrık iki tane n n şeklinde yapanlar var,uyarıyorum düzelttiriyorum bakalım nasıl olacak?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK