İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı betül85

  • Aktif Üye
  • **
  • 18
  • 18
  • 18
  • 18
22 Kas 2011 22:30:05
arkadaşlar m harfindeyim ama çıldırmak üzereyim birleştirilmiş sınıf okuturken daha rahattım şimdi müstakil ama dikte çalışmaları zor oluyo yazamıyorlar bir fikir verecek arkadaşım varmı ne yapmalıyım

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:31:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aaay yarın yaptırayım yine ya, ihmal ediyorum ve bunun farkındayım! Eve ödev veriyorum hergün için ama okuldaki gibi mi yapıyorlar bilmem.. =/ 

hocam hiç bi zaman evdekiler bizim gibi ciddiye almazlar.sıkıldıkları anda kendileri yaparlar.siz işinizi sağlama alın ve günlük  dikteye fazla olmasada mutlaka yer verin.

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
22 Kas 2011 22:31:47
dikte  yaptırmadığım gün yok heralde  el eleden beri . az da olsa mutlaka yaptırıyorum buna rağmen bazı öğrenciler zorlanabiliyor. herkese kolay gelsin.. :-X

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:32:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar m harfindeyim ama çıldırmak üzereyim birleştirilmiş sınıf okuturken daha rahattım şimdi müstakil ama dikte çalışmaları zor oluyo yazamıyorlar bir fikir verecek arkadaşım varmı ne yapmalıyım

hocam hergün dikteye yer verince zamanla gelişiyorlar.sesleri birlikte hissettirme çalımalarına dikkat edin.ke dediğinizde mesela iki ses çıktığını hissettirin.zamanla çok gelişiyorlar.emin olun.

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 22:32:46
bence de dikte önemli ..ben de bir daha 1.sınıf okutursam e sesinden başlıcam dikte yaptırmaya :)

Çevrimdışı balkibulki

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 89
  • 99
  • 89
  • 99
22 Kas 2011 22:32:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam hiç bi zaman evdekiler bizim gibi ciddiye almazlar.sıkıldıkları anda kendileri yaparlar.siz işinizi sağlama alın ve günlük  dikteye fazla olmasada mutlaka yer verin.

Tamam hocam =)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:33:17
dikte önemli ama en önemlisi okuma:):)benim fikrimdir :):)

Çevrimdışı melcem

  • Üye
  • *
  • 16
  • 20
  • 16
  • 20
22 Kas 2011 22:40:23
arkadaşlar ben bugün mmm dedim hayırlısı bakalım sınıfın %70 ine göre hareket ediyorum 6 öğrencimde problem var sınıf 28 kişi inşallah onları da ayak uyduracağız öğlen araları çalıştırmaya çalışıyorum ama içimden inanın hiç gelmiyor. Onlara soru sormaya korkuyorum. Sadece harfleri kavramışlarmı diye bakıyorum. Ama korkunun ecele faydası yok. Daha önce 4-5 defa 1. sınıf okuttum. Her iki yöntemle de. İnşallah hep birlikte başaracağız . Bu çileden kurtulacağız.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
22 Kas 2011 22:42:53
Öğle araları öğrencilerle çalışmaktan tenefüse çıkmayıp ders yapmaktan USANDIM ve yoruldum bizimkide CAN yahu...

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 22:44:15
rabia hocam size de geçmiş olsun...

Çevrimdışı galipkudalak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 22:45:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dikte önemli ama en önemlisi okuma:):)benim fikrimdir :):)
dikte elbet önemli ama unutmayalım okuyan çocuk mutlaka yazar. okumaya ağırlık veriyorum ben. okuma işini hafifletince yazmaya ağırlık verecem. ikisini birlikte yürütmeye kalkınca kendimi de öğrencileri de yıprattığımı düşünüyorum.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:46:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia hocam size de geçmiş olsun...

teşekkür ederim canım.geçer inşallah:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:47:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğle araları öğrencilerle çalışmaktan tenefüse çıkmayıp ders yapmaktan USANDIM ve yoruldum bizimkide CAN yahu...

hocam o kadar da kasmayın ya rahat bırakın kendinizi de çocukları da:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
22 Kas 2011 22:48:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dikte elbet önemli ama unutmayalım okuyan çocuk mutlaka yazar. okumaya ağırlık veriyorum ben. okuma işini hafifletince yazmaya ağırlık verecem. ikisini birlikte yürütmeye kalkınca kendimi de öğrencileri de yıprattığımı düşünüyorum.


hocam aynen bende okumaya ağırlık veriyorum fakat söylediğim gibi günde 3-5 cümle  de olsa az bile olsa dikteye de bakıyorum ki sonra döndüğümde iş işten geçmiş olmasın diye...

Çevrimdışı vedat_42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 742
  • 2.873
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 742
  • 2.873
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2011 22:49:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğle araları öğrencilerle çalışmaktan tenefüse çıkmayıp ders yapmaktan USANDIM ve yoruldum bizimkide CAN yahu...
yapmayın hocam kendinize acıyın olur gider zamanla

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK