dikte önemli ama en önemlisi okuma:):)benim fikrimdir 

dikte elbet önemli ama unutmayalım okuyan çocuk mutlaka yazar. okumaya ağırlık veriyorum ben. okuma işini hafifletince yazmaya ağırlık verecem. ikisini birlikte yürütmeye kalkınca kendimi de öğrencileri de yıprattığımı düşünüyorum.