kesinlikle katılıyoruöm hocam.ilerleyen seslerde göreceksiniz zaten kelimeler öyle artacak ki. o nedenle her şeyi okutmak değilde okuma işini yürütmek önemli olan
ben bugün hızlı gitmenin cezasını çektim.birbirine girdi her şey 1. sınıftaki en kötü günümdü...
hangı sestesınız kı hocam merak ettim?