iyi haftasonları arkadaşlarım dinlenmek en çok bizim hakkımız

noktaların üzerinden gitmeli çalışmaları bitirip ,güzel yazı defterine geçtim fakat deftere sınıfın yarısı karman çorman yaptı,örnek çizmeme rağmen...harfe geçmeye korktum ve 1 hafta daha deftere çizgi çalışması yaptıracağım ,düzelir değil mi

?? sınıfım 40 kişi bu arada

.. bol bol sabırlar zümrelerim...