yaw bizi kızdırmak içinmi bunları söylüyorsunuz .kendim için söylemiyorum ama halen u da olan arkadaslar var onlara ayıp oluyor bence
hocam bence hiç aceleye gerek yok... birinci dönemin sonuna kadar (sınıf düzeyi normalse tabiii) uygulayacağımız program belli... işin uzmanları bilirler herhalde program hazırlamasını

eğer bu dönem olmazsa önümüzde koca bir dönem daha var, ayrıca çabuk okumaya geçen çocuk zekidir ya da sınıfı çabuk okuyan öğretmen iyi öğretmendir diye bir düşünceye kapılmak yersiz... 6 kez 1. sınıf okuttum tecrübelerime dayanarak rahat olun diyorum... hangi öğretmen hangi harfte önemli değil... benim öğrencilerimin de hazır bulunuşluk düzeyleri çok iyi ama ben kılavuza uygun gidiyorum ve ü harfindeyim. bir öğrencim ise sadece sesli harfleri, l ve t harflerini biliyor

demekki bizim ne verdiğimiz değil bebelerin ne aldığı önemli
