Arkadaşlar d sesini nasıl gösterdiniz?Neler yaptınız?
hocam d sesini bu gün verdim..dondurma resmi çizdim...sonra sesi çıkarıp bu sesle başlayan başka hangi kelimeler var diye sordum söylenen cevapları tahtaya yazıp d leri yuvarlak içine aldım..sonra yazmaya geçtim yazmada sorun olmuyor zaten artık..