hiç üzülmeyin öğretmenim herkes kimin ne olduğunu çok iyi biliyor anlıyor. annem bir öğretmeninden bahsederdi karısıyla döğüşür bizi döverdi diye.

taaa o zamanda varmış şimdi de var öyle kişiler.dövmüyorlar ama daha beter ediyorlar.maalesef.
arkadaşlar yorum yazıp moralimi düzelten herkese teşekkür ediyorum