İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 11:46:36
nurhanuz comda h harfine bakın hocam sanırım oydu...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
salı yada çarşamba hhh sesine geçicem aklıma barış mançonun nane limon kabuğu hapşuu diyordu ya o şarkısı geldi. elinde olan varsa paylaşabilirmi?indiremedim.

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
26 Ara 2010 11:48:57
buldum kapıyı söküp boncuklu perde takalım sınıflara:)merak eden seyretsin.öğretmenim seneye sizin okulda seviye sınıfı yapmazlar galiba bunun üstüne.yada herkes size hücum edebilir.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
HAHAHAHAHAH çok güldüm ya.allahtan ben kapı açık ders yapıyorum çoğu zaman diğer sınıfın velileri görüyolar....ne yapıyoz nasıl yapıyoz....:))))yan sınıfta var zümrem bide onun tarafında.....geçen son sesleri veriyorum işte yrli malı haftasından sonraydı...2 kere geldi ses çok çıkıyor rahatsız oluyoruz dedi.:))) güldüm tmm hocam kısarız dedim....anlayamadığım yan sınıflardan gelen yok .kaç hafta ses çıkmadı son seslere geldik baktım :))) rahatsız olunmuş....tüm hocalrın dediği çok ayıp resmen hazımsızlık:))))
  yaaa hocammmm bunuda gördüm sağımdaki solumdaki sınıf rahatsız olmuyor...taaa diğer uçtaki sınıf rahatsız oluyor:)))))

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 11:51:25

çok güzel fikir ben o nedenle hepppaçık tutyorum kapıyı...hocam nurhanuzda ki h sesi halhal şarkısıyla verilmiş onda da çok eğleniyorlar bu rada yanlış hatırlamışım:))
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
buldum kapıyı söküp boncuklu perde takalım sınıflara:)merak eden seyretsin.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
26 Ara 2010 11:52:41
açık kapıyla asla ve asla ders işleyemem.. prensip meselesi :)

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 11:53:13
hocam çok kişi gitmiş müd yard ama müd yard demiş olmaz onlar çok ilerdeler sesleri bitirdiler çocuğunuz bocalar:)))

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
buldum kapıyı söküp boncuklu perde takalım sınıflara:)merak eden seyretsin.öğretmenim seneye sizin okulda seviye sınıfı yapmazlar galiba bunun üstüne.yada herkes size hücum edebilir.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 11:54:54

ben açıyorum cam açmaktansa soğukta kuzucuklar üşümesin napiim kapı açıyom 32 öğrenci bide ben havasız kalıyoruz napalıım.....:))) hem meraklılarda merağını gidermiş oluyolar:)))
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
açık kapıyla asla ve asla ders işleyemem.. prensip meselesi :)

Çevrimdışı nambi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 233
  • 434
  • 233
26 Ara 2010 11:58:16
arkadaşlar yorum yazıp moralimi düzelten herkese teşekkür ediyorum

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
26 Ara 2010 12:00:47
hiç üzülmeyin öğretmenim herkes kimin ne olduğunu çok iyi biliyor anlıyor. annem bir öğretmeninden bahsederdi karısıyla döğüşür bizi döverdi diye.:) taaa o zamanda varmış şimdi de var öyle kişiler.dövmüyorlar ama daha beter ediyorlar.maalesef.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yorum yazıp moralimi düzelten herkese teşekkür ediyorum

Çevrimdışı leventoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 708
  • 866
  • 708
  • 866
26 Ara 2010 12:04:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yorum yazıp moralimi düzelten herkese teşekkür ediyorum
Hocam sizin sevinmeniz bizleri de mutlu etti inşallah hep böyle olursunuz.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
26 Ara 2010 12:06:50
çaba gösteren her öğretmen başarılıdır bana göre..

Çevrimdışı zelera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 379
  • 412
  • 379
  • 412
26 Ara 2010 12:08:00
bız 4 zumreyız sureklı bırbırımızın sınıfına bakarız panolarımızı ınceleyıp faydalanırız bırbırımızden hatta arada dalga gecerım "aa hocam sız hala su harfte mısınız bız okumaya gectık " sagolsun arkadaslar da esprili alınma falan yok kım yeni degısık etkınlık bulsa sevıncle gelip gosterıyor kımı zaman fotokopisini bıle cekıp ögrencılermıze gönderiyor karsılıklı sanslı zümreyiz biz

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
26 Ara 2010 12:08:32
nane limon kabuğunun klibini buldum. barış manço rahmetlik ne kadar sevrdik. çocuklara proj. da izletmeyi düşündüm. hem tanısınlar mançoyu hem ha ha ahpşuuuu:)isteyen olursa paylaşayım.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 12:11:41
 6 zümreyiz sadece 1 tanesiyle böyleyiz....ilk geldim okula sağolsun o çok yardımcı oldu.....hatta seslere geçmeden bekle dediler bekliyordum ben....o dedi ki sağolsun sınıfınız hazır beklemeyin boşuna geçin seslere bide kim nerede ne biliyorsunuz e deyim der bakarsın z demiş bitirmiş.hocanım siz çok ii niyetlisiniz beklemeyin bizi. gidin siz dedi...o sağolsun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bız 4 zumreyız sureklı bırbırımızın sınıfına bakarız panolarımızı ınceleyıp faydalanırız bırbırımızden hatta arada dalga gecerım "aa hocam sız hala su harfte mısınız bız okumaya gectık " sagolsun arkadaslar da esprili alınma falan yok kım yeni degısık etkınlık bulsa sevıncle gelip gosterıyor kımı zaman fotokopisini bıle cekıp ögrencılermıze gönderiyor karsılıklı sanslı zümreyiz biz

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
26 Ara 2010 12:12:59
bende dosyamı alıp öğretmenler odasına getiriyorum isteyen istediğini çektiriyor.. zümrelerimde sorarsam saklamaz verir sağolsunlar.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bız 4 zumreyız sureklı bırbırımızın sınıfına bakarız panolarımızı ınceleyıp faydalanırız bırbırımızden hatta arada dalga gecerım "aa hocam sız hala su harfte mısınız bız okumaya gectık " sagolsun arkadaslar da esprili alınma falan yok kım yeni degısık etkınlık bulsa sevıncle gelip gosterıyor kımı zaman fotokopisini bıle cekıp ögrencılermıze gönderiyor karsılıklı sanslı zümreyiz biz

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 12:25:34
ben de dosya yok.... flaş bellek var..şimdi 5. sınıfı okutacak arkadaşlar aman flaş belleği kaybetme seneye bize verirsin diyolar tmm dedim.sakın sonra kaybettim sildim falan deme getirelim şimdiden kopyala bizimkilere diyolar:)))aman veririm ne olacak ki.maksat herkese faydalı olsun...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende dosyamı alıp öğretmenler odasına getiriyorum isteyen istediğini çektiriyor.. zümrelerimde sorarsam saklamaz verir sağolsunlar.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK