İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
26 Ara 2010 16:10:28
arkadaşlar arka sayfada sormuştum soruyu

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
26 Ara 2010 16:10:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar 1. sınıfta performans ödevi vermek şart mı yaa benim çocuklar okuyamıyorlar daha mat 6. sayıya kadar vermiş öğretmen hyat bilgisine başlamamış bile sizce ben bu çocuklara nasıl performans ödevi verebilirim?

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
26 Ara 2010 16:14:56
temmuz hocam çok teşekkürler ya sizler olmasın ne yapacağğız. winrar yükledim oldu.çok teşekkürler

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 16:16:38

ben de vinrar var ama ben de açamadım:((
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
temmuz hocam çok teşekkürler ya sizler olmasın ne yapacağğız. winrar yükledim oldu.çok teşekkürler

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 16:23:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de vinrar var ama ben de açamadım:((
özge öğretmenim indirdiğiniz dosyayı sağ tıklayıp birlikte aç dedikten sonra Winrar yolunu gösterirseniz, açılacaktır.

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 16:25:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar arka sayfada sormuştum soruyu
öğretmenim performans görevi 1. sınıfta verilir. öğrencileriniz için daha çok görsel konular seçiniz, yani boyama yapabilirler, bildikleri bir metni bakarak yazabilirler vb.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 17:31:07
performans ödevini verirken, bu ödevin performans ödevi olduğunu anlatan bir yazı mı yazmalıyım?

bir de ödev geldikten sonra notla mı değerlendiremem gerekir?

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
26 Ara 2010 17:34:17
Performans görevlerini not ile degerlendiriyoruz,
performans görev kagıdını ben ögrenciye veriyorum,
degerlendirme ölçütü ile birlikte,
böylece veli bilgi sahibi olur ögretmenim,
kolay gelsin.

Çevrimdışı elif33_

  • Aktif Üye
  • **
  • 51
  • 34
  • 51
  • 34
26 Ara 2010 17:36:54
slm arkadaşlar
benim 33 öğrencim var 23 ü okumaya geçti 10 öğrencim kaldı geçmeyen harflerin hepsi bitti
şimdi ne yapmam lazım

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 17:42:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
performans ödevini verirken, bu ödevin performans ödevi olduğunu anlatan bir yazı mı yazmalıyım?

bir de ödev geldikten sonra notla mı değerlendiremem gerekir?

 Nil35 öğretmenimin açıklamasına ek olarak aşağıdaki görseli gönderiyorum. inceleyiniz derim.

Çevrimdışı eralp.30

  • Uzman Üye
  • *****
  • 988
  • 1.463
  • 988
  • 1.463
26 Ara 2010 17:56:59

özge öğretmenim nerde öğretmensiniz sınıfınızseçme mi merak ettim bayğı   iyi durumdasınız

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
26 Ara 2010 17:59:51
Uzuun bir aradan sonra, güzel bir hafta sonunda herkese yeniden merhaba, umarım iyisinizdir, zümrem ve değerli arkadaşlarım :)

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
26 Ara 2010 18:18:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bu dikte olayı çok kafama takıyorum inşallah düzelir.bir hafta sadece dikte yaptırsam geri kalır mı yım acaba.ş sesindeyim

Öğretmenim dikte de gerekli, ancak bir haftayı sadece bu işe ayırmak fazla bir zaman kaybı olur gibi.

Diktenin hergün olması şart değil, fırsat buldukça bir iki cümle, 5-10 kelime, 3-4 cümleden oluşan kısa öz bir metin şeklinde de olabilir örneğin. Bu aşamada cümlelerin tek satıra sığacak şekilde seçilmesi işinizi kolaylaştırır. Ancak bir günde bunların hepsini yapmak da gerekmiyor. Dikteyi okuma-yazma çalışmalarının arasında bir yan etkinlik (15-20 dk ile sınırlı tutmak yeterli bence).

Kolay gelsin, iyi çalışmalar.

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
26 Ara 2010 18:27:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim bazı öğrencilerim sesleri önce içinden söylüyor sonra birden okuyo.bunu engellemekte zorlanıyorum.Ne yapabilirim ne önerirsiniz?

Engellemenize gerek yok öğretmenim, zamanla (hızlandıkça yavaş yavaş bırakırlar içinden okuma işini).
Toplu ve bireysel okuma çalışmaları arttıkça (cümle-metin, tahtada, defterde, okuma kitapçıklarında), özellikle cümle-metin okuma çalışmalarına alıştıkça direk okuyanların sayısı da artmaya başlayacak öğretmenim.

Şu aşamada parmakla takip etmelerine (sınıfça toplu ve takipli-aynı materyalden- okuma) izin verebilirsiniz, çocuk parmakla takip ederken farkında olmadan sesini dıştan kullanmaya başlayacaktır.

İyi çalışmalar öğretmenim.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 18:27:44
sakaryadayım..evet hocam seçme:))))).okula bu yıl geldim evet seçme aama herkes seçmişl almış ama seçintiler bana kalmış.....:)))))kısaca kimsenin beğenmediği ve bana kalanlar.....kimsenin almadığı beğenmediği sın ıf şu anda okulun parmakla gösterilen sınıfı....:))
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
özge öğretmenim nerde öğretmensiniz sınıfınızseçme mi merak ettim bayğı   iyi durumdasınız


 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK