hocam günaydın.zümreler arası çekememezlik konusundaki görüşlerinize sonuna kadar katılıyorum bende bu yıl geldim okula aynen sizin gibi.evet seçilip alınanlar alınmışkalan da bana kalmış.hatta falanca öğretmen için paralar ödenmiş kayıt esnasında....bende çok üzüldüm başta.ama şimdi takır takır okuyup yazıyolar..ama katılmadığım tek konu.biz eğitimciyiz.arkadaşlarımız hakkında daha düzeyli konuşmalıyız diye düşünüyorum....bende 14 yıllık öğretmenim biri banada fosil dese ağırıma gider.yan zümrem akıllı tahtayı ve lapyop kullanmayı bilmiyor.inanın ben gidip ayrlayıp geliyorum yaşlı anlayamayabilir....bence bizde yaşlanacağız hep böyle kalmayacağız......
bu arada amacım sizide kırmak yada tartışma yaratmakda değil.......aeo.kırdıysam hakkınızı helal edin....
dikte sorusu soran ark.şıma.dikte mutlaka gerikiyor.ben harf verdiğimin ertesi gün mutlaka yazılı şeklinde yaptım.velilerde çocuğunun gelişimini görüyordu.Çok faydasını gördüm.veliler arasında ufak uyarışlar bile yapılmaya başladı,tabi bu öğrencime olumlu giri dönüt olark geldi ve faydasınıçok gördüm.
Çocuk 30 kelime okumaktansa 10 kelimeyi dikte yazsın yaptığı dikteyi asla unutmaz diye düşünüyorum.sınıfım çok kalabalık ama ona rağmen 51 öğrencimden 40 tanesinden tam performans alıyorum.bunların 30 tanesi ne cümleyi hecelemeden doğrudan söylüyorum yazıyolar.Örnek.Pınar çarşıya gitti.
diğerlerine hece hece yazdırıyorum.
5 öğrencim çok kötü ama 6 öğrencimde de sesli harflerde sorun var.
Ama bu işte veli desteği çok önemli.51 öğrencimin 25 tanesi ana sınıfından gelme.veilerden bol bol dikte yaptırmalarını istedim.önce veliyi kazanmak lazım diye düşündüm.her veliye övücü sözler söyleyerek işin içine kattım.
Ben bulunduğum okula bu yıl geldim.Beni tanımadığı için kızını başka sınıfa alan bir veli 1 ay önce geri geldi tekrar size alabilir miyim diye.Tabiki kabul etmedim.Diğer ark.lar öğrenci seçip aldı ama şimdi hepsi bana soruyor ne yaptın ne yapıyorsun diye.Ark.şım sınıfıma geliyor benden bi şey isteyecek.gözü duvarlarda,panolarda ve tahtada ne yapmışım diye etrafı süzüyor.Bizim katta nöbetçi olan girip çocuklara soru soruyormuş.Çok am çok kıskanç bir zümrem var.adam 50 yaşına gelmiş hocam ben senle yarışıyorum dedi bana,noluyor ya falan demeden konuşmaz olduk 2 tanesi ile.6 sınıf zümrem olarak.okulda en genç sınıf öğretmeni benim. benim de 8.yılım ama en genç olanı benim.düşünn nasıl fosillerin arasında olduğumu.