İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
01 Oca 2011 21:27:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar benim öğrencilerim tüm sesleri okuyabiliyorlar 4 ü hariç ama şimdi şunu öğrenmek istiyorum çok yavaş okuyorlar... heceleye heceleye çoooook yavaş hızlılar da var ama 34 kişiden 7 8 tanesi çok hızlı... normal mi bu biri bunun cevabını versin ve en önemlisi şimdi bu yavaş okuyanlar okumaya geçmiş oluyor mu yoksa öğrettiklerim birşeye yaramamış mı şimdi yani okuyamamış mı oluylar.... lütfen biri açıklasın...İyi yıllar ve iyi akşamlar..
 *Anladığım kadarıyla senin öğrencilerin okumaya geçmişler.
  * 3 Ocak pazartesi, yeni bir harf ver. Bu harf 'Y' olsun. Öğrenciler bu harfin önüne u veya başka bir sesli harfi kendi başlarına okuyorsa bu öğrenci okumuş olayı çözmüştür..
  * Bu sistem harften gittiğinden bildiği sözcükleri bile heceliyorlar. Daha sonra geliştirecekler. Bu durumdan kuşkulanmayın.
  *Çok  okuma yapanlar okuma hızını artırırlar. Genellikle veli desteği bu aşamalarda önemlidir..
 Herkese saygılar..

Çevrimdışı mukbilyasamaz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 386
  • 3.324
  • 386
  • 3.324
01 Oca 2011 21:53:34
tam olarak bende ne olduğunu bilmiorum hocam. O dediğiniz etkinliğide paylaşırsanız sevinirim

Çevrimdışı mukbilyasamaz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 386
  • 3.324
  • 386
  • 3.324
01 Oca 2011 21:58:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende hızlı okuma belgeleri değil de hızlı okuma egzersizleri var.göz sıçramasını sağlayan ve hızlandıran.ondan bahsediyor olabilir misiniz acaba?
tam olarak ne olduğunu bende bilmiorum hocam. o dediğiniz etkinliği paylaşırsanız sevinirim.

Çevrimdışı linne

  • Aktif Üye
  • **
  • 26
  • 40
  • 26
  • 40
01 Oca 2011 22:04:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikirlerini paylaşan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim. Video paylaşarak sanırım durumumuzu daha iyi değerlendirebiliriz.
YAZILARIMIZ :  [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ETKİNLİKLERİMİZ : [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İskete hocam sizi ve öğrencilerinizi kutlarım. Çok güzel okuyorlar. Hazırlamış olduğunuz ödevleri benim öğrencilerim de kullanmıştı. Paylaşımlarınız için teşekkürler. Öğrencileriniz sizin gibi öğretmenleri olduğu için çok şanslı...

Çevrimdışı özgüller

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 55
  • 794
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 55
  • 794
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Oca 2011 22:11:52
top sesin hızlı okuma etkinlik kitabını nasıl temin edebiliriz?
kullanan arkadaşlar beğendiklerini ve işe yaradığını yazmışlar.

Çevrimdışı osmem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 279
  • 239
  • 279
01 Oca 2011 22:14:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar benim öğrencilerim tüm sesleri okuyabiliyorlar 4 ü hariç ama şimdi şunu öğrenmek istiyorum çok yavaş okuyorlar... heceleye heceleye çoooook yavaş hızlılar da var ama 34 kişiden 7 8
tanesi çok hızlı... normal mi bu biri bunun cevabını versin ve en önemlisi şimdi bu yavaş okuyanlar okumaya geçmiş oluyor mu yoksa öğrettiklerim birşeye yaramamış mı şimdi yani okuyamamış mı oluylar.... lütfen biri açıklasın...

tabi ki okumuş oluyor hocam emeklediler,yürümüşler koşacaklar ama zamanla panik yok

Çevrimdışı osmem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 279
  • 239
  • 279
01 Oca 2011 22:15:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kendime 1. sınıf dökümanları diye klasör oluşturdum. sizlerin paylaştığı dosyalarla. burada paylaşımda bulunan herkese çok teşekkür etmek istiyorum. tek tek teşekkür edemedim indirirken. şuan 4. sınıfız. 1. sınıf okutmayı iple çekiyorum..

paylaşmanızı rica etsem rica etsem

Çevrimdışı osmem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 279
  • 239
  • 279
01 Oca 2011 22:24:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar dün bursada bi okulda
sınıfta iki öğretmen kimse yokken öpüşürken
bi veli görmüş adamın dediğine  göre kameraya çekmiş bayan hocayı şikayet etmekle suçluyor ama kıza tembihlemiş erkek öğretmene söyleme diye ikisi sözlü çok üzüldüm ve rkadaşalrım
cezaları ne olur meslekten atarlar mı bi anlık olmuş
kapı kapalıymış adam delikten  çekmiş çok üzüldüm
bazı arkadaşlar ahlaktan etikten söz  etmişlerde tamam yaptıkları yanlış ama velinin yaptığıyla kıyaslarsak hangisi insanlık suçu?Öğretmen dediğin de beşer elbette şaşar.Öğretmensek taş duvar değiliz ya

Çevrimdışı yns.yns

  • Üye
  • *
  • 16
  • 8
  • 16
  • 8
02 Oca 2011 00:07:13
Şu anda daha çok okuma çalışmlarına ağırlık veriyorum. dikte çalışmalarında ise tahtaya yazıyorum bütün öğrencilerle aynı anda okuyoruz. sonra öğrenciler tahtada yazanları defterine bakarak yazyorlar. cümleyi söyleyip hadi söylediğim cümleyi yazın demiyorum. çünkü bu bayağı yavaşlatıyo. insallah okumalar hızlanınca bu şekilde dikte yaptırmayı düşünüyorum. ama bunun öğrenciler için sakıncalı olup olmayacağını çok kestiremiyorum . siz ne dersiniz öğretmenlerim?

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
02 Oca 2011 00:37:34
arkadaşlar  hızlı okuma kitabı alan inceleyen uygulayan arkadaş var mı? hangisini kullanmalıyız.tesekkürler

Çevrimdışı leventoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 708
  • 866
  • 708
  • 866
02 Oca 2011 01:04:49
Arkadaşlar hikaye okuma seti olarak hangi seti tavsiye edersiniz. Hala bir karar veremedim

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
02 Oca 2011 02:33:06
Biz zambak eğitim seti almıştık.son kitap olarak kzlı okuma kitabı var.çok güzel hazırlanmış.ama set halinde satıldığı için tek satılırmı bilemem.Sınıfa dağıttım çalışmalar yapıyoruz şu anda.bireysel olarak ilgilenemiyorum ama okumaya geçenler için çok faydalı.

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
02 Oca 2011 02:47:09
 dikte sorusu soran ark.şıma.dikte mutlaka gerikiyor.ben harf verdiğimin ertesi gün mutlaka yazılı şeklinde yaptım.velilerde çocuğunun gelişimini görüyordu.Çok faydasını gördüm.veliler arasında ufak uyarışlar bile yapılmaya başladı,tabi bu öğrencime olumlu giri dönüt olark geldi ve faydasınıçok gördüm.
Çocuk 30 kelime okumaktansa 10 kelimeyi dikte yazsın yaptığı dikteyi asla unutmaz diye düşünüyorum.sınıfım çok kalabalık ama ona rağmen 51 öğrencimden 40 tanesinden tam performans alıyorum.bunların 30 tanesi ne cümleyi hecelemeden doğrudan söylüyorum yazıyolar.Örnek.Pınar çarşıya gitti.
diğerlerine hece hece yazdırıyorum.
5 öğrencim çok kötü ama 6 öğrencimde de sesli harflerde sorun var.
Ama bu işte veli desteği çok önemli.51 öğrencimin 25 tanesi ana sınıfından gelme.veilerden bol bol dikte yaptırmalarını istedim.önce veliyi kazanmak lazım diye düşündüm.her veliye övücü sözler söyleyerek işin içine kattım.
Ben bulunduğum okula bu yıl geldim.Beni tanımadığı için kızını başka sınıfa alan bir veli 1 ay önce geri geldi tekrar size alabilir miyim diye.Tabiki kabul etmedim.Diğer ark.lar öğrenci seçip aldı ama şimdi hepsi bana soruyor ne yaptın ne yapıyorsun diye.Ark.şım sınıfıma geliyor benden bi şey isteyecek.gözü duvarlarda,panolarda ve tahtada ne yapmışım diye etrafı süzüyor.Bizim katta nöbetçi olan girip çocuklara soru soruyormuş.Çok am çok kıskanç bir zümrem var.adam 50 yaşına gelmiş hocam ben senle yarışıyorum dedi bana,noluyor ya falan demeden konuşmaz olduk 2  tanesi ile.6 sınıf zümrem olarak.okulda en genç sınıf öğretmeni benim. benim de 8.yılım ama en genç olanı benim.düşünn nasıl fosillerin arasında olduğumu.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2011 10:32:05
hocam günaydın.zümreler arası çekememezlik konusundaki görüşlerinize sonuna kadar katılıyorum bende bu yıl geldim okula aynen sizin gibi.evet seçilip alınanlar alınmışkalan da bana kalmış.hatta falanca öğretmen için paralar ödenmiş kayıt esnasında....bende çok üzüldüm başta.ama şimdi takır takır okuyup yazıyolar..ama katılmadığım tek konu.biz eğitimciyiz.arkadaşlarımız hakkında daha düzeyli konuşmalıyız diye düşünüyorum....bende 14 yıllık öğretmenim biri banada fosil dese ağırıma gider.yan zümrem akıllı tahtayı ve lapyop kullanmayı bilmiyor.inanın ben gidip ayrlayıp geliyorum yaşlı anlayamayabilir....bence bizde yaşlanacağız hep böyle kalmayacağız......
bu arada amacım sizide kırmak yada tartışma yaratmakda değil.......aeo.kırdıysam hakkınızı helal edin....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dikte sorusu soran ark.şıma.dikte mutlaka gerikiyor.ben harf verdiğimin ertesi gün mutlaka yazılı şeklinde yaptım.velilerde çocuğunun gelişimini görüyordu.Çok faydasını gördüm.veliler arasında ufak uyarışlar bile yapılmaya başladı,tabi bu öğrencime olumlu giri dönüt olark geldi ve faydasınıçok gördüm.
Çocuk 30 kelime okumaktansa 10 kelimeyi dikte yazsın yaptığı dikteyi asla unutmaz diye düşünüyorum.sınıfım çok kalabalık ama ona rağmen 51 öğrencimden 40 tanesinden tam performans alıyorum.bunların 30 tanesi ne cümleyi hecelemeden doğrudan söylüyorum yazıyolar.Örnek.Pınar çarşıya gitti.
diğerlerine hece hece yazdırıyorum.
5 öğrencim çok kötü ama 6 öğrencimde de sesli harflerde sorun var.
Ama bu işte veli desteği çok önemli.51 öğrencimin 25 tanesi ana sınıfından gelme.veilerden bol bol dikte yaptırmalarını istedim.önce veliyi kazanmak lazım diye düşündüm.her veliye övücü sözler söyleyerek işin içine kattım.
Ben bulunduğum okula bu yıl geldim.Beni tanımadığı için kızını başka sınıfa alan bir veli 1 ay önce geri geldi tekrar size alabilir miyim diye.Tabiki kabul etmedim.Diğer ark.lar öğrenci seçip aldı ama şimdi hepsi bana soruyor ne yaptın ne yapıyorsun diye.Ark.şım sınıfıma geliyor benden bi şey isteyecek.gözü duvarlarda,panolarda ve tahtada ne yapmışım diye etrafı süzüyor.Bizim katta nöbetçi olan girip çocuklara soru soruyormuş.Çok am çok kıskanç bir zümrem var.adam 50 yaşına gelmiş hocam ben senle yarışıyorum dedi bana,noluyor ya falan demeden konuşmaz olduk 2  tanesi ile.6 sınıf zümrem olarak.okulda en genç sınıf öğretmeni benim. benim de 8.yılım ama en genç olanı benim.düşünn nasıl fosillerin arasında olduğumu.

Çevrimdışı zelera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 379
  • 412
  • 379
  • 412
02 Oca 2011 10:43:52
hocam ben de zambak aldım da benım derdım baska yarın mufettısler gelıcek okula cocuklara cuma gunu soyledim setlerin hicbirini getirmeyın bu hafta setı unutuyoruz dedım ogrencımın bırı o kadar zekı esprılı kı ögretmenım "set ne ki:) ben unuttum bıle dıyor müfettisler komsu okulda cocukların cantasına klasörlerine bakmıs bizden de cıkar kesin de tavrım ne olmalı onu bilmiyorum
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz zambak eğitim seti almıştık.son kitap olarak kzlı okuma kitabı var.çok güzel hazırlanmış.ama set halinde satıldığı için tek satılırmı bilemem.Sınıfa dağıttım çalışmalar yapıyoruz şu anda.bireysel olarak ilgilenemiyorum ama okumaya geçenler için çok faydalı.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK