İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
04 Oca 2011 15:31:58
arkadaşlar bugun okuma yarışı yaptım.çocukların daha önceden hiç görmedikleri bir metni yanıma cağırarak dakika tutarak okuttum.yanlış okudukları kelimeleri sayarken saymadım.
1 kişi 25
1 kişi 22
3 kişi 18
1kişi 17
1 kişi 16
3 kişi 14
3 kişi 13
3 kişi 11
2 kişide 6 okudu

okuma metni aşağıda sizce durumları nasıl.bugun ilk defa okuma yarışı yaptım

Çevrimdışı yasinsayılır

  • Uzman Üye
  • *****
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2011 15:38:53
ü sesindeyim .dikte yapıyorum, okuma yapıyorum. 18 öğrencim var 2 tane problemli öğrenci var 3 tane yavaş okuyan 5 tane orta derece 8 tane iyi öğrencim var.

Çevrimdışı atabeg

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.230
  • 4.981
  • 3.230
  • 4.981
04 Oca 2011 15:40:10
ortalama bir sınıfın okuyacağı kadar okumuşlar.tebrikler.

Çevrimdışı unitimsah1

  • Uzman Üye
  • *****
  • 296
  • 890
  • Müdür Yardımcısı
  • 296
  • 890
  • Müdür Yardımcısı
04 Oca 2011 15:46:33
29 ogrencım var sadece 1 tanesı bırlestırme mantıgını kavrayamadı...onda da agız yapısında bır prolem var bazı seserı cıkaramıyor ve cok utangac hıc konusmuyor...uerıne dusuyorum bakalım ınsallah onuda toparlıcaz...

Çevrimdışı ylmzca

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.052
  • 2.035
  • 1.052
  • 2.035
04 Oca 2011 15:58:12
köyde çalışıyorum ve harflerde yavaş ilerliyoruz 9 tane 1. sınıf var bugün s sesini verdik daha. hızlanayım diyorum ama çocukların durumu çokta iyi değil gibi geliyo bana bilgisayardan sesi tanıma hissetme çalışmaları yapıp yazmaya sonra kelime ve cümle çalışmalarına geçiyorum ama bugün s harfine yazmakta zorlandılar ve çoğu yapamadı böyle olunca moralim bozuluyor. çocuklara okuma metni dağıttığımda genellikle gelip bana söylüyorlar okuyamadıkları kelimeleri bende söylüyorum acaba söylememem mi gerekiyoR? harflerde hızlı gitmek için acaba ne yapmam lazım. LÜTFEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2011 16:17:49
ğ verdim bugün. pek de olmadı sanki. yarın bakıcaz artık. bu hafta biter mi harfler. pazartesiye pasta keseriz. sonra nolcak:) heyecan yaptım.

Çevrimdışı sıvaslı

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 94
  • 68
  • 94
  • 68
04 Oca 2011 16:35:32
Çok şükür:)sesleri bugün bitirdik.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
04 Oca 2011 16:36:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok şükür:)sesleri bugün bitirdik.
geçmiş olsun öğretmenim.. okuyamayan var mı sınıfta..

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
04 Oca 2011 17:14:49
1. Dönem için e okulda kitap listesi girecek miyiz bizler??Yoksa sadece 2. dönem mi..

Çevrimdışı REFKOM

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 50
  • 64
  • 50
  • 64
04 Oca 2011 17:18:05
1. Dönemde kitap yazılıyor artık okuduklarına göre yazmalıyız

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
04 Oca 2011 17:28:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1. Dönemde kitap yazılıyor artık okuduklarına göre yazmalıyız

Peki hocam herkesin aldığı okuma seti farklı.100 Temel Eser gibi belli başlı değil ki kitaplar.

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
04 Oca 2011 17:35:29
pasta mı kesiyorsunuz?

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
04 Oca 2011 18:33:10
 Bu gün tüm öğrencilerimi hayat bilgisinden sonra okuma yaptırdım. Hzırladığım metni hiç karışmadan dakika tutarak okutmaya çalıştım.
* İki öğrencimin zorlandığını gördüm. Diğerleri 5- 20 arası  sözcük okuma yaptılar.
  *Hepsi aynı düzeyde.
  * Olayı tam çözdüklerini düşünerek artık bol bol kitap okumaları gerekiyor.
   * Yaş pasta düşünseler iyi olur ama ben bunu dile getiremem.
    *Bu arada harfleri bitiremedim. c dayım

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2011 18:33:23
evet bu fikir çok tatlı geldi

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
04 Oca 2011 18:51:25
mutlunun hızlı okuma cd sinden çalıştık bugün. etkinlikler çocukların çok hoşuna gitti. göz egzersizleri filan var. güzel, ben de beğendim. hergün yapacağız artık, umarım hızlanmalarına faydası olur.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK