İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı zfryslts

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 179
  • 63
  • 179
  • 63
30 Eki 2010 19:18:22
hocam e l a t seslerini verdim bi çokta tekrar ettik dikte çalışması okuma çalışması yaptık 20 kişilik sınıfta 8 kişi mantığı kavradı diğerleri ezbere okuyolar yazıyolar.. ela ya lale diyolar mesla ama biraz düşününce ne olduğunu söylütolar.. bi iki tanesinin durumu daha vahim sesleri bile karıştırıyolar..ben artık umudumu yitirdim olmayacak herhalde bu iş...bu meslek bana göre değilmiş..

Çevrimdışı ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Eki 2010 19:21:06
asla böyle düşünmeyin okuycaklardır ve o gün geldiğinde sz biel kendinize şaşıracaksınız.pani k olmanın bir faydası yok ..bunu bilelim önce biz panik oldukça b uöğrencilere de yansıyacaktır.eğitimhane de arama butonuna yazarsanız yüzlerce eğlenceli etkinlikler var hem eğlenceli hem de öğretici. çocukları sıkmadna sınıfınızı onlar için hazırlayarak yola devam etmelisiniz. yen isesee geçin derim..artık bıkkınlık gelir çocuklara ..t da kavrayamayan ...o da alır bunu ya da m de..rahat olun..

Çevrimdışı necili

  • Aktif Üye
  • **
  • 43
  • 22
  • 43
  • 22
30 Eki 2010 19:28:49
arkadaşlar 1. sınıf rehberlik etkinliklerini arıyorum .ayrıca rehberlikle ilgili başka ne yapacağız.selamlar..

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Eki 2010 19:34:12
çok sevdiğim mesleğimden 1. sınıf okutmanın sayesinde soğudum :( allah yardımcım olsun ... inşallah buraya güzel şeyler yazacağım güneşli günlervardır önümde...

Çevrimdışı fuyanık

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
30 Eki 2010 19:36:02
arkadaşlar ben bir şey sorcam ilk okuma yazma günlüğü dökümanlarının bu yıl olanını bulamadım yardımcı olur musunuz

Çevrimdışı cennet3

  • Uzman Üye
  • *****
  • 314
  • 155
  • 314
  • 155
30 Eki 2010 19:37:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ben bir şey sorcam ilk okuma yazma günlüğü dökümanlarının bu yıl olanını bulamadım yardımcı olur musunuz
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı fuyanık

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
30 Eki 2010 19:40:27
teşekkür ederim çok sağolun hocam

Çevrimdışı songl42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 84
  • 182
  • 84
  • 182
30 Eki 2010 20:25:31
arkadaşlar kimler mayısta okuma bayramı yapmayı düşünüyor?

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
30 Eki 2010 20:33:34
ben....belki daha öncesinde

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
30 Eki 2010 20:36:20
hedef mart..

Çevrimdışı kraker28

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 63
  • 52
  • 63
  • 52
30 Eki 2010 20:38:09
Okuma bayramına bu dönem sonu karar vermeyi düşünüyorm.Şu halde zor görünüyor.Şuanda ancak  okumama bayramı yaparm gibi görünüyo :) :) :)

Çevrimdışı özlemyurtsever

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 217
  • 1.097
  • 217
  • 1.097
30 Eki 2010 20:39:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haftasonou yada hafta içi okul kursu açanınız oldu mu
ben ist.görev yapıyorum ve hafta sonu açtım.

Çevrimdışı ebrucan6

  • Üye
  • *
  • 12
  • 6
  • 12
  • 6
30 Eki 2010 20:47:20
bugün birinci sınıf öğrencisi gördüm bi tane haftaya u sesine geçeceklermiş :((( nasııl oluyor dedim bunalıma girdim nerdeyse ben daha i sesini bitirdim n ye geçip geçmeme de kararsızım bazı şeyler oturmamış gibi böyle bi uçurum normal midir ya ???

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
30 Eki 2010 20:49:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün birinci sınıf öğrencisi gördüm bi tane haftaya u sesine geçeceklermiş :((( nasııl oluyor dedim bunalıma girdim nerdeyse ben daha i sesini bitirdim n ye geçip geçmeme de kararsızım bazı şeyler oturmamış gibi böyle bi uçurum normal midir ya ???
hocam niye kendinizi strese sokuyosunuz bukadar anlamıyorum.. hergün bir ses versek sesler biterdi şimdi.. önemli olan sınıfın genel durumudur.. sesleri biranönce bitirmek marifet değil..

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
30 Eki 2010 20:53:02
ödevleri artık kontrol edemiyorum bile :S
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kalabalık bir sınıf olduğu içinelma ağacı yada ödev ağacı zor olur diye düşünüyorum 40 kişilik sınıfta ödevini yapan bir kaç kişi oluyor  :'(

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK