arkadaşlar ben bir şey sorcam ilk okuma yazma günlüğü dökümanlarının bu yıl olanını bulamadım yardımcı olur musunuz
haftasonou yada hafta içi okul kursu açanınız oldu mu
bugün birinci sınıf öğrencisi gördüm bi tane haftaya u sesine geçeceklermiş (( nasııl oluyor dedim bunalıma girdim nerdeyse ben daha i sesini bitirdim n ye geçip geçmeme de kararsızım bazı şeyler oturmamış gibi böyle bi uçurum normal midir ya
kalabalık bir sınıf olduğu içinelma ağacı yada ödev ağacı zor olur diye düşünüyorum 40 kişilik sınıfta ödevini yapan bir kaç kişi oluyor