Ana Sayfa
Dosyalar
Forum
Haberler
Giriş yap
Üye ol
Şifremi unuttum
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
İlk okuma yazma
»
İlk Okuma Yazma Arşiv
»
İlkokuma Yazma Günlüğü
Sayfa:
1
...
437
438
439
440
441
[
442
]
443
444
445
446
447
...
1078
Aşağı git
İlkokuma Yazma Günlüğü
immortal86
Çalışkan Üye
73
79
73
79
02 Kas 2010 11:21:52
Merhabalar...Benim bir konuda tedirginliğim var...Tecrübeli öğretmenler yardımcı olursanız sevinirim...Sınıfım 30 kişilik i sesine geçtim dün...Birkaç öğrencim öğrenme zorluğu çekiyor ne yapmam gerekiyor?Genelde ezbere öğrenmişler evde bunu nasıl yok edebilirim?
ayteking
Bilge Üye
2.028
20.926
1. Sınıf Öğretmeni
2.028
20.926
1. Sınıf Öğretmeni
02 Kas 2010 11:42:07
n sesi duvara asılan afiş
esengk
Çalışkan Üye
87
33
87
33
02 Kas 2010 11:43:04
biraz önce aşı oldular...hazırlık yoktu..baskın gibi bişi..hiçde sıkıntı olmadı..bence öncesinde çok anlatıp koşullamak korkuyu arttırabilir...en sağlamları önce olunca diğerleride kuzu kzuu oldu..hatta tenefüste top oynayalım diye tutturdular..yani aşı için tedirgin oolmayın hocam...gayet rahat geiyor..çünkü KKK yakmayan bi aşı..KOLAY GELSİN..dikteye devamm:)
yusufum
Aktif Üye
16
38
16
38
02 Kas 2010 11:50:29
ailesinden destek alan öğrenciler daha başarılı oluyor....
wanted1
Üyeliği İptal Edildi
3.442
3.859
3.442
3.859
02 Kas 2010 12:07:42
i sesini dün vermiştik bugün bitirdik hemen hemen, yarın n sesini vermeyi düşünüyorum.. i yi çabuk kavradılar..
Ayilikçi
Uzman Üye
1.835
2.964
4. Sınıf Öğretmeni
1.835
2.964
4. Sınıf Öğretmeni
02 Kas 2010 12:10:38
Esen öğretmenim geçmiş olsun. Tek aşı mı oldular?
Benim önceki sınıfıma aynı anda 2 aşı yapmışlardı. Kabus gibiydi...
wanted1
Üyeliği İptal Edildi
3.442
3.859
3.442
3.859
02 Kas 2010 12:13:24
aşıdan sonraki gün öğrenciler okula gelecekler mi acaba?
fatmabasaranel
Uzman Üye
881
549
881
549
02 Kas 2010 12:18:52
arkadaşlar elinde atatürk ün çocukluğunda oynadığı oyunlar ile ilgili bilgi,anı vb.olan acil gönderebilir mi acaba?
esengk
Çalışkan Üye
87
33
87
33
02 Kas 2010 12:47:25
velinin biri benim sınıfın perdelerine çok banal dedi..
)çok da oralı olmamak lazım..
evrem55
Tecrübeli Üye
111
205
1. Sınıf Öğretmeni
111
205
1. Sınıf Öğretmeni
02 Kas 2010 12:49:29
sabahtan beri i sesiyle uğraşıyorum çıkışta sordum birine e, el atıyor. bir de iyi öğrencim... ya bu iş nasıl olacak allah aşkına. her günün bunalım geçiyor. artık napacağımı bilmiyorum ben:-(((
esengk
Çalışkan Üye
87
33
87
33
02 Kas 2010 12:49:43
yarında okulşa gelecekler..bi sorun yok..3 aşı birden oldular..kızamık kızamıkçık kabakulak..
esengk
Çalışkan Üye
87
33
87
33
02 Kas 2010 12:50:43
ama tek iğne olarak vuruldular..
paycicek
Bilge Üye
3.512
15.215
1. Sınıf Öğretmeni
3.512
15.215
1. Sınıf Öğretmeni
02 Kas 2010 13:48:06
Bugün "n" sesini sezdirdim. TOPSES, Pıtırcık ve iki başka sesli slayt izledik. 5-6 tanesi "anne, taneli, nane, nine vb." sözcükleri hemen çözdüler. Sanırım işler yoluna giriyor. Hepimize kolaylıklar dilerim..
eğlence66
Tecrübeli Üye
492
357
4. Sınıf Öğretmeni
492
357
4. Sınıf Öğretmeni
02 Kas 2010 13:58:10
Ben Bugün O Verdim
wanted1
Üyeliği İptal Edildi
3.442
3.859
3.442
3.859
02 Kas 2010 14:48:21
i bitti çok şükür.. yarın n sesini vercem...
Sayfa:
1
...
437
438
439
440
441
[
442
]
443
444
445
446
447
...
1078
Yukarı git
Egitimhane.Com
»
Sınıflara Özel
»
İlk okuma yazma
»
İlk Okuma Yazma Arşiv
»
İlkokuma Yazma Günlüğü
Giriş yap
Üye ol
Her Şeyi Ara
Dosya Ara
Forum Son 100 Konu
Ösym, Aöf Sınav Görevleri Bölümü
1. Sınıf Dokümanlar Günlüğü 2025-2026
3. Sınıf Dokümanlar Günlüğü 2025-2026
Okul Yöneticileri Odası
2. Sınıf Günlüğü 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı
2026 Yönetici Görevlendirme Süreci
Son Eklenen Dosyalar
Kelime Avı Bulmacası
Dönem Sonu Etkinlikleri Hikaye Anlatma
9. Sınıf Coğrafya 2. Donem 2. Yazılısı
Bağımlılıkla Mücadele Okul Yıllık Faaliyet Raporu
Yaşam Becerileri Yıllık Çalışma Planı
Egitimhane.Com
©2006-2023
KVKK