bayram için vereceğiniz ödevler hazır mı arkadaşlar? elinde olan varsa alabilir miyim? e l a t i ve n... ben yarın n vereceğim... herkes sınıfının çok zorlandığını söylüyor ya. ben bugün n perşembe de o verip öyle gönderirim bayrama diyordum ama gözümü korkuttu yazılanlar... neyse yarın belli olur bakalım durum

bende çarşamba toplantı yapıp birazcık gözdagı vereceğim velilere, azıcık da yalvaracam galiba...

hayırlısı bakalım.