İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı iskete

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.640
  • 50.092
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.640
  • 50.092
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 21:53:29
1. Sınıflar Kasım ayı SERBEST ETKİNLİKLER FAALİYET PLANI
Biraz geç oldu bu aralar yoğundum. Serbest etkinliklerde kullanılacak belgelerin linkleri plan içerisinde mevcuttur.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 21:56:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenlerim ii akşamlar ben size bi şey danışmak istiyorum açık hecelere ulaşmada ezber yolunumu kullanmalıyız yoksa nnn aaa    llllaaaa lllliiii   şeklinde mi yapmalıyız.özellikle diktede ezber yapamayan öğrencilere ben nnnaaa şeklinde söylüyorum.yanlış mı yapıyorum.teşekkürlerrrr.
Hocam dikteyi nasıl yaptırıyorsunuz kelime şeklinde mi cümle mi?Bir de açık hecelere bildiğinin yanına  bir ünlü ekleyerek sonra okunuşu daha güzel olan hangisi diye ulaşıyoruz.Örneğin an biliyorsa a ekleyip ana yazıp an a diye söyleyince güzel olmuyor biz söylerken an a diye mi söylüyoruz ... deyip a na ya ulaşabilirsiniz nnnnnnnnnnnnnnaaaaaa çok zor oluyor birleştiremiyor ama bu şekilde daha kolay... Etkinliklerle de pekiştiriyoruz...

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
08 Kas 2010 22:04:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kendimi şimdi kötü hissettim amacım kimsenin moralini bozmak falan değil inanın en ufak başarıda mutlu oluyoruz.okuldaki zümrelerimle paylaşamıyordum devamlı eleştiri alıyordum .yok hızlı gidiyorsun yok gerek yok önde kimse gitmesin falan.bende burda paylaşayım istemiştim mutluluklarımı:((
amacım sadece mutluluğumu paylaşmaktı genede kimseyi üzdüysem özür......
umarım geri dönmek zorunda kalmak zorunda kalmazsınız.çünkü ben bu sistemde ikinci kere okuytuyorum çok hızlısınız.ben n harfini verdim bana bile hızlısın diyor müfettişler.pekiştire pekiştire gitmek en uygunu.ben 6 gündür n harfi ile çalışıyorum...yolunuz açık olsun..

Çevrimdışı gumanim03

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 285
  • 138
  • 285
  • 138
08 Kas 2010 22:17:24
Arkadaşlar Bu Acık Heceleri Ezberlettiremiyorum Öğrencilerim Karıştırıyorlar Bunun Daha Kolay Bir Yöntemi Varmı Lütfen Cevap Verin.sorunlar Yığıldı Ta Te Karıştırıyorlar

Çevrimdışı zaoo

  • Uzman Üye
  • *****
  • 642
  • 353
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 642
  • 353
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:18:10
bayram için vereceğiniz ödevler hazır mı arkadaşlar? elinde olan varsa alabilir miyim? e l a t i ve n... ben yarın n vereceğim... herkes sınıfının çok zorlandığını söylüyor ya. ben bugün n perşembe de o verip öyle gönderirim bayrama diyordum ama gözümü korkuttu yazılanlar... neyse yarın belli olur bakalım durum ???  bende çarşamba toplantı yapıp birazcık gözdagı vereceğim velilere, azıcık da yalvaracam galiba... :D hayırlısı bakalım.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:21:00
zaoo hocam ben dökümanlarda paylaşmıştım.Ancak benim hazırladığım ödevde m sesi de var.Belki faydası olur bir bakın isterseniz..

Çevrimdışı anilça

  • Aktif Üye
  • **
  • 9
  • 31
  • 9
  • 31
08 Kas 2010 22:29:01
Herkese selam ben de o harfini verdim. Hayatımda hiç bu kadar ümitsiz olmamıştım.Sorun bende diye metod değiştiryorum gene olmuyor  ne yapacağımı şaşırdım.
birşey rica etsem sınıfı iyi durumda olan bir arkadş bir harfi nasıl verdiğini hecelere nasıl ulaştığını neler yaptığını anlatsa şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı sudebarbi

  • Üye
  • *
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
08 Kas 2010 22:32:13
arkadaşım endişelenme bende ankara polatlıdayım ve o sesine dün geçtim ama hala i ve n de problem var,zamanla her şey olacak.ben geçen yılda 1.sınıf okuttum ve bu sene daha rahatım tabi ki çünkü öğrenme sürelerini öğrendim.herkes sınıfının durumuna göre ilerliyor.ankara merkezde de görüştüğüm arkadaşlar var ve daha yeni n ye geçenler var o yüzden panik olmayalım zaten kavramaya bir başlasınlar sınıf geneli olarak diyorum o zaman her güne bir harfte vereceğiz.ya bayram için o dahil olmak üzere ödev hazırlayan varsa paylaşırsa çok sevinirim...herkese başarılar...

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:34:09
n zor olduğu için (forumda tüm zümrelerim şikayetçi) önce o yu verecem daha sonra n yi verecem.bayramda belki çalışır gelirler.

Çevrimdışı asenas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 151
  • 170
  • 151
08 Kas 2010 22:38:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zaoo hocam ben dökümanlarda paylaşmıştım.Ancak benim hazırladığım ödevde m sesi de var.Belki faydası olur bir bakın isterseniz..

Kardelen hocam teşekkürler hazırladığınız 9 günlük tatil ödevini bugün saat 3 ten 5 e kadar 2 satte okulun fotokopisinden hazırladım.Az sonra her öğrenci için gün gün zımba ile tutturup hazırlayacağım.Her öğrenci için bir zarf dosyası alıp içine koyup veliye teslim edeceğim.Ayrıca yapacakları yazım çalışması için bile tatil defteri aldıracağım ayrıca tüm 9 günlük tatil çalışmaları bu defterde olsun diye.

Çalışmalara tarih atmadım ben de sizin belirttiğiniz gibi 1. gün 2. gün........diye belirttim.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:38:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım endişelenme bende ankara polatlıdayım ve o sesine dün geçtim ama hala i ve n de problem var,zamanla her şey olacak.ben geçen yılda 1.sınıf okuttum ve bu sene daha rahatım tabi ki çünkü öğrenme sürelerini öğrendim.herkes sınıfının durumuna göre ilerliyor.ankara merkezde de görüştüğüm arkadaşlar var ve daha yeni n ye geçenler var o yüzden panik olmayalım zaten kavramaya bir başlasınlar sınıf geneli olarak diyorum o zaman her güne bir harfte vereceğiz.ya bayram için o dahil olmak üzere ödev hazırlayan varsa paylaşırsa çok sevinirim...herkese başarılar...
1.sınıf dökümanlarında var.50. sayfada erdem öğretmenimiz hazırlamış ellerine sağlık.

Çevrimdışı sudebarbi

  • Üye
  • *
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
08 Kas 2010 22:40:19
evet kardelen hocam ben baktım sizin ödevlere çok güzel olmuş elinize sağlık ama ben daha r ve m yi vermediğim için yararlanamacağım çok üzüldüm aslında baya beğenmiştim:(

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:43:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet kardelen hocam ben baktım sizin ödevlere çok güzel olmuş elinize sağlık ama ben daha r ve m yi vermediğim için yararlanamacağım çok üzüldüm aslında baya beğenmiştim:(
size katılıyorum benmde i yeni bitti

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Kas 2010 22:48:01
hocam bende bu sistemde 3. okutuyorum.....
yapamayan 5 öğrenci var 27 kişiyi mi bekleteyim o 5 öğrenci için........
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
umarım geri dönmek zorunda kalmak zorunda kalmazsınız.çünkü ben bu sistemde ikinci kere okuytuyorum çok hızlısınız.ben n harfini verdim bana bile hızlısın diyor müfettişler.pekiştire pekiştire gitmek en uygunu.ben 6 gündür n harfi ile çalışıyorum...yolunuz açık olsun..

Çevrimdışı sudebarbi

  • Üye
  • *
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
08 Kas 2010 22:49:55
ya ms2509 hocam 50. sayfada ödev var demişsiniz baktım ama bulamadım zaten orda olmaması gerekiyor acaba 500.sayfamı demek istediniz?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK