iyi akşamlar arkadaşlar,
bugün RRRR sesinden devam ettik, kapalı heceler biraz daha iyi kavranıyor artık. kelime oluşturduk.
matematikten hala ritmik saymalardayız, bazı öğrenciler sayıyı gördüğünde tanıyamıyor ama çalışmaya yapmaya devam edeceğim.
hayat bilgisinden sev kardeşim konusuna giriş yaptık, dramalarla anlattık keyifliydi.
son saat serbest etkinlik dersinde kağıt katlamadan bardak yaptık onların içine de kalem pisliklerinizi koyarsınız çöpe gitmek için yorulmazsınız dedim, teşekkür ettiler

el becerileri de gayet iyiydi kolay kavradılar.
bizim bir günümüz böyle geçti..
yarın da okulda olamayacağım öğretmenler günü dolayısıyla ilçede yemin törenimiz var. gitti bir günümüz daha
