İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gulbozmen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.290
  • 3.875
  • 1.290
  • 3.875
23 Kas 2010 22:02:06
Tüm öğretmenlerimiz için.

Çevrimdışı gulbozmen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.290
  • 3.875
  • 1.290
  • 3.875
23 Kas 2010 22:03:43
fmerve öğretmenim günlüğe r çalışmalarını sonunda yükleyebildim. Linkini veriyorum.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
23 Kas 2010 22:03:54
inşallah öğretmenim ...

öğretmenler günümüz kutlu olsun zümrelerim..

''Mustafa Kemal’in Kocatepe’den bakışıdır öğretmen olmak,dalga dalga
sürüklemektir gençleri.Samsun’dan karanlığın üstüne doğmaktır öğretmen
olmak. Önüne katıp cehaleti Ege’de sulara gömmektir.
Berrak bir Türkçe’dir öğretmen olmak, diline
kültürüne sarılmaktır. Ayyıldız olup göklerde dalgalanmaktır öğretmen olmak.
...Sözün özü bir sevdadır öğretmen olmak,yüreklerde
vatan vatan atmak,damarlarda bayrak bayrak dolaşmaktır...''

Çevrimdışı cilekes65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 30.121
  • 668
  • 30.121
23 Kas 2010 22:04:59
sürekli devamsız öğrencilere gelişim raporu dolduruluyor mu? bilgisi olan var mı?
lütfen yardımcı olun

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2010 22:05:04
Arkadaşlar herkeste aynı sorunlar var ama bence günlükte yazılanlara göre kendi sınıfınızı değerlendirmeyin.Çocuklar yaşadıkları ortamda yapabileceklerinin en iyisini yapmaya çalışıyorlar hepsi elbette okumaya geçecektir.Ancak velilerin ilgisizliği yüzünden çocuk geri ise veliye sertçe uyarımlarda bulunun.Öyle her gün kibarca anlatırsanız veli kendi yükünüzü onlara attığınızı düşünüyor.Oysa bunun evdeki tekrarlarla düzeleceğini çocukları ile yeterince ilgilenmedikleri için çocukların yaşadıklarını anlatın bence .Tabi bunlar naçizane fikrim .Bir de ben kelime konusunda artık 1-2 satır yazdırıp oluşturmaları üzerine düşüyorum.Bugün u sesi ile ilgili onlarca kelime oluşturduk  sanırım elliyi bulmuştur .Ama yazmada az yazdığımız için yeterli oldu evde de okuma ödevi verdim yine bir de kısa tekrar yapmalarını söyledim.Artık harfler çoğaldı ve tüm kelimeleri yazdırmak mümkün değil.Lütfen telaşa düşmeyin.Her şey yolunca sabırr....

Çevrimdışı hazer

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.009
  • 12.668
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 4.009
  • 12.668
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2010 22:13:03
6 öğrenci var 3 iyi 3 kötü
4 öğrencim harfleri birleştiyor
diğer ikiside kötü.....
40 öğrencisi olanlar nasıl okutuyorlar
çok zorlanıyorum
çok öğrenciyi okumaya geçirdim ama yinede stresteyim

okuyacaklar ama olan bana olacak galiba

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
23 Kas 2010 22:14:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sürekli devamsız öğrencilere gelişim raporu dolduruluyor mu? bilgisi olan var mı?
lütfen yardımcı olun

doldurmadık öğretmenim biz

Çevrimdışı amasya05

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 130
  • 139
  • 130
  • 139
23 Kas 2010 22:16:40
29 kere kırk yıl köle olunacak mesleğin güzel insanlarının bu özel gününü kutlar, hayattaki tüm güzelliklerin sizlerin olmasını Allah'tan dilerim.

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
23 Kas 2010 22:21:08
öğretmenim toplam kaç öğrenciniz var?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 öğrenci var 3 iyi 3 kötü
4 öğrencim harfleri birleştiyor
diğer ikiside kötü.....
40 öğrencisi olanlar nasıl okutuyorlar
çok zorlanıyorum
çok öğrenciyi okumaya geçirdim ama yinede stresteyim

okuyacaklar ama olan bana olacak galiba

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2010 22:21:16
iyi akşamlar arkadaşlar,

bugün RRRR sesinden devam ettik, kapalı heceler biraz daha iyi kavranıyor artık. kelime oluşturduk.

matematikten hala ritmik saymalardayız, bazı öğrenciler sayıyı gördüğünde tanıyamıyor ama çalışmaya yapmaya devam edeceğim.

hayat bilgisinden sev kardeşim konusuna giriş yaptık, dramalarla anlattık keyifliydi.

son saat serbest etkinlik dersinde kağıt katlamadan bardak yaptık onların içine de kalem pisliklerinizi koyarsınız çöpe gitmek için yorulmazsınız dedim, teşekkür ettiler :) el becerileri de gayet iyiydi kolay kavradılar.

bizim bir günümüz böyle geçti..

yarın da okulda olamayacağım öğretmenler günü dolayısıyla ilçede yemin törenimiz var. gitti bir günümüz daha :(

Çevrimdışı talhakübra

  • Uzman Üye
  • *****
  • 224
  • 307
  • 224
  • 307
23 Kas 2010 22:22:34
Ben Şu Zaman Da 9-10 Sesle Okumaya Geçti Mantığını Anlamıyorum Arkadaşlar. Okumanın Mantığını Çözmüştür Ama Tam Okuma Nasıl Oluyor Sesleri Vermeden .demekki Bu Çocuk Evden Öğrenip Geliyor. Bu Yüzden Bazı Arkadşlar Hiç Üzülüp Sıkılmasınlar Aralık Gibi Hemen Hemen Hepsi Okumay Geçeçecek

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
23 Kas 2010 22:27:33
tüm zümrelerime iyi akşamlar..Bugun u sesine geçtim.28 öğrencim var 2 si hariç birleştirmeleri geçte olsa yapabiliyorlar.İşin mantığını çözenler ben yazarken hemen okuyorlar.Ancak diktede sıkıntı varr..Özellikle 3.grup harflerden sonra nasıl bir yol izlemeliyiz.Tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum.saygılar

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2010 22:38:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 öğrenci var 3 iyi 3 kötü
4 öğrencim harfleri birleştiyor
diğer ikiside kötü.....
40 öğrencisi olanlar nasıl okutuyorlar
çok zorlanıyorum
çok öğrenciyi okumaya geçirdim ama yinede stresteyim

okuyacaklar ama olan bana olacak galiba

sormayın hiç hocam 44 tane var canım çıkıyor.Allah yardımcımız olsun

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
23 Kas 2010 22:43:21
sınıfıma bayramda bişeyler olmuş,o kadar sakinler anlatamam.tenefüsden sonra sınıfa giriyorum herkes yerinde oturuyor,dersleri gayet sakin işliyoruz.ben de tabi eskisi kadar gergin değilim .bugün bi tanesi öğretmenim bugün niye bu kadar iyisiniz diyo:))

Çevrimdışı selcuk

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2010 23:01:18
arkadaslar cok saolun yorumlarınız ıcın ıcım rahatladı bıraz ...yarın geceyım ben ozaman r sesınee :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK