müfettişler kullandırma dedi ama ben kullandırıyorum hocam yoksa yazıları çok kötü oluyor.silgi kullanıyoruz ve çocuklarımın yazısı gayet güzel..
ben kullandırmıyorum hocam, yanlış yaptıklarında üzerini boya kalemleriyle çizip yanına doğrusunu yazıyorlardı. ama artık silgilerini kullanmalşarına izin vereceğim. bence zamanı geldi artık, silgi kullanımını da öğrenmeleri gerekiyor. matematikte de kareli deftere geçmeyi düşünüyorum. güzel yazı defteri kullanıyorduk bu güne kadar.