İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı esengk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 33
  • 87
  • 33
29 Kas 2010 10:42:09
arkadaşlar u sesi ile ilgili,panoya asılanları sitede bulamıyorum..lütfen yardımcı olun..

Çevrimdışı esengk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 33
  • 87
  • 33
29 Kas 2010 13:04:15
arkadaşlar 3.grup 1.bölümü içeren panoya asılacak kelimelerin dosyasını bulanlar bana atarsa çok mutlu olucam...u sesini içeren bölüm..bi türlü bulamıyorum..bilgisayarın başına çakılı kaldım..

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
29 Kas 2010 17:13:13
arkadaşlar öğrencilerinize silgi kullandırıyomusunuz?

Çevrimdışı ecrinh

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2010 17:27:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar öğrencilerinize silgi kullandırıyomusunuz?
müfettişler kullandırma dedi ama ben kullandırıyorum hocam yoksa yazıları çok kötü oluyor.silgi kullanıyoruz ve çocuklarımın yazısı  gayet güzel..

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
29 Kas 2010 17:44:38
Bugün "u" sesine geçtik.Hasta olan bir öğrencim annesi ile okula geldi ,doktor yanlış ilaç verdiğinden iyileşememiş öğrencim ,bende tekrar çalışma sayfalarını vererek eve gönderdim ,

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
29 Kas 2010 17:51:57
yyyyyyy sesindeyiz.. sabırsızlanıyorlar yeni harfe geçmek için bende mantığı kavrayanların annelerine sadece sesin ne olduğunu sezdirebilirsiniz demeyi düşünüyorum..yani sesi bilince zaten herşeyi okuyolar. ama kalan 10 kişi için iyi mi olur kötü mü?onlar okuma yaparken bende birebir ilgilensem mi..bilemedim.siz ne dersiniz zümrelerim..

Çevrimdışı elta

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 61
  • 380
  • 61
  • 380
29 Kas 2010 18:00:17
öğretmenim yardımınıza ihtiyacım var. bir öğrencim bütün sesleri biliyor ama birleştiremiyor. ne yapsam olmadı. onur kelimesini o, n, u, r sesleri ile okuyor birleştir dediğimde yine aynısını yapıyor lütfen tecrübeli olanlar yardım ederlerse sevinirim.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
29 Kas 2010 18:04:35
çalışan kazanır elması kızarır panosu yapan var mı arkadaşlar

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
29 Kas 2010 18:07:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müfettişler kullandırma dedi ama ben kullandırıyorum hocam yoksa yazıları çok kötü oluyor.silgi kullanıyoruz ve çocuklarımın yazısı  gayet güzel..
 ben kullandırmıyorum hocam, yanlış yaptıklarında üzerini boya kalemleriyle çizip yanına doğrusunu yazıyorlardı. ama artık silgilerini kullanmalşarına izin vereceğim. bence zamanı geldi artık, silgi kullanımını da öğrenmeleri gerekiyor. matematikte de kareli deftere geçmeyi düşünüyorum. güzel yazı defteri kullanıyorduk bu güne kadar.

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
29 Kas 2010 18:08:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çalışan kazanır elması kızarır panosu yapan var mı arkadaşlar

ben yaptım, okuyorum, elmamı kızartıyorum panosu.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
29 Kas 2010 18:10:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben yaptım, okuyorum, elmamı kızartıyorum panosu.
öğretmenim şablonu nerden aldınız acaba? ben de yapmayı düşünüyorum da

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
29 Kas 2010 18:14:40
wanted1 öğretmenim beyaz fon kartonundan sınıf mevctudum kadar elma yaptım ben. sonra mantar panoya yerleştirdim elmaları, en tepeye de okuyorum, elmamı kızartıyorum yazdım. şablonum yoktu.

Çevrimdışı berrin67

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 220
  • 810
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 220
  • 810
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2010 18:20:52
Mısırlarım benim...Elde var 5.

Çevrimdışı samsa0108

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 200
  • 232
  • 200
  • 232
29 Kas 2010 18:28:44
biz de k dedik ve bugün artık 1 öğrencim okur yazar kurdela takacağım.30 öğrencim vaar 12si çok iyi 10 u verileni okuyor 8 i arkadan geliyor sınıf 3e bölünmüş ben 1000 parçaya bölündüm ne yapacağımı bilmiyorum. çok yoruluyorum ve sınıf hakimiyetimi kaybetmiş durumdayım bu yüzden arkadaşlaar ne yapabilirim

Çevrimdışı samsa0108

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 200
  • 232
  • 200
  • 232
29 Kas 2010 18:32:24
sınıf hakimiyeti ile ilgili bir link ya da ayrı forum varsa söylerseniz sevinirim. çok yoruluyorum çok konuşuyorlar sabahtan 2ders iyi sonra çılgınca uçurumlar oluşuyor kimi çalışmanın sonunda kimi çalışmanın başında....bu olayla birlikte beni dinleme azaldı ve konuşmalar artti. lütfen arkadaşlar ne yapabilirim gün boyu ölüyorummmm

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK