İlksan Dayatmasına Danıştay Kararı İle Devam

Çevrimdışı ZALIMM

  • Uzman Üye
  • *****
  • 911
  • 686
  • 911
  • 686
04 Ağu 2025 11:07:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı Leo41

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 527
  • Lise Branş Öğrt.
  • 307
  • 527
  • Lise Branş Öğrt.
04 Ağu 2025 11:55:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az veriyor, çok kazanıyor.Trilyonluk hatta katrilyonluk mal varlıklarına karsin sakız parası alacağız.Dile kolay 30 sene.Yani bu unvanlar, ek dersler, nöbetler, maaslar, kursları toplasan yine iyi bir.geliri yok öğretmenin.
Sadece birini söyleyeyim.Aydın Didim de Akbük yolu üzeri bir arsası var denize 50 metre belki 100 dönüm. Peki bundan kim yararlanıyor üyeler mi.  Otelleri söylemiyorum bile çünkü orda sizlere sıra gelmez zaten. Oralara hep ilksan genel meclis üyeleri ve yönetim kademesi yedi sülalesine peşkeş çekiyor. Bizzat biliyorum.Şimdi bu dönem hırsızları Allah’ı işin içine karıştırıp çalıyorlar. Diyanette ki rüşvet olayını görmüşsünüz heralde. Elden alınan her türlü para rüşvettir kardeşim ötesi gerisi boş. 

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.229
  • 3.914
  • 4.229
  • 3.914
04 Ağu 2025 13:00:04
Ogretmenevlerinde ogretmen yer bulamiyor, ayrica halen pahalı.Tesisler katrilyonluk, aidatlarımizla neler alınmış neler yapılmış, alacagimiz para cücük kaliyor.100 bin lira nedir çocuk bisikleti mi alacagiz😁

Çevrimdışı ZALIMM

  • Uzman Üye
  • *****
  • 911
  • 686
  • 911
  • 686
11 Eyl 2025 20:11:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sadece birini söyleyeyim.Aydın Didim de Akbük yolu üzeri bir arsası var denize 50 metre belki 100 dönüm. Peki bundan kim yararlanıyor üyeler mi.  Otelleri söylemiyorum bile çünkü orda sizlere sıra gelmez zaten. Oralara hep ilksan genel meclis üyeleri ve yönetim kademesi yedi sülalesine peşkeş çekiyor. Bizzat biliyorum.Şimdi bu dönem hırsızları Allah’ı işin içine karıştırıp çalıyorlar. Diyanette ki rüşvet olayını görmüşsünüz heralde. Elden alınan her türlü para rüşvettir kardeşim ötesi gerisi boş. 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sadece birini söyleyeyim.Aydın Didim de Akbük yolu üzeri bir arsası var denize 50 metre belki 100 dönüm. Peki bundan kim yararlanıyor üyeler mi.  Otelleri söylemiyorum bile çünkü orda sizlere sıra gelmez zaten. Oralara hep ilksan genel meclis üyeleri ve yönetim kademesi yedi sülalesine peşkeş çekiyor. Bizzat biliyorum.Şimdi bu dönem hırsızları Allah’ı işin içine karıştırıp çalıyorlar. Diyanette ki rüşvet olayını görmüşsünüz heralde. Elden alınan her türlü para rüşvettir kardeşim ötesi gerisi boş. 

Çevrimdışı hisar44

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.548
  • 924
  • 1.548
  • 924
14 Eyl 2025 14:53:18
Zulüm bitmeli,  isteğe bağlı olmalı.

Çevrimdışı Darbelimatkap97

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 230
  • 221
  • 230
  • 221
14 Eyl 2025 14:57:50
Ben hakkımı helal etmiyorum  zehir zıkkım olsun. . .

Çevrimdışı Darbelimatkap97

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 230
  • 221
  • 230
  • 221
14 Eyl 2025 14:58:27
Zorunlu üyelik nedir yav şaka gibi

Çevrimdışı daywalker_01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 1.706
  • Müdür Yetkili
  • 1.313
  • 1.706
  • Müdür Yetkili
14 Eyl 2025 15:02:35
Geçen hafta gittik kocaeli Karamürsel ogretmen evine düğün varmış o yüzden yer kalmamış dediler düğün sahiplerinde öğretmen yoktu 😀😀ilksandan zaten yararlanmak imkansiz

Çevrimdışı Baydur

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.229
  • 3.914
  • 4.229
  • 3.914
14 Eyl 2025 18:33:06
Önüne gelen giriyor gidiyorsun öğretmene yer yok.26 senede biriken 27 bin lira.Katrilyonluk bir mal varlığı elde edilmiş öğretmene bir şey yok. Bu meslek bir tam bir hayal kırıklığı.

Çevrimdışı Uslu38

  • Yeni Üye
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
14 Eyl 2025 18:52:05
Aynen benim de 27. yıl ve maalesef bugün çıkıyorum desen vereceği para bu geçen ay ikraz kullandım 250 bin, 8-9 bi kesinti kefalet sigortası dahi var 2500 civarı geri ödeme 24 sonu toplam 430 bin tl civarı oluyor tefeci dahi verir bu orana daha uygun bankalar olduğunu söylememe gerek yok erken kapama ya da kısmi kapamada insanın ümüğünü sıktıkların da belirteyim testere misali..

Çevrimdışı gunmetgunduz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 611
  • 661
  • 611
  • 661
14 Eyl 2025 19:23:20
Kanun koyucu kanunu değiştirecek.burada istediğimiz kadar ilksana atıp tutalım nafile.kanunla kurulmuş bir yapı mevcut kanunla değişir.burada şikayet eden değerli arkadaşlarım cimere de aynı sıklıkla başvuruda bulunursanız en azından bir farkındalık olur.

Çevrimdışı ZALIMM

  • Uzman Üye
  • *****
  • 911
  • 686
  • 911
  • 686
19 Şub 2026 10:42:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kanun koyucu kanunu değiştirecek.burada istediğimiz kadar ilksana atıp tutalım nafile.kanunla kurulmuş bir yapı mevcut kanunla değişir.burada şikayet eden değerli arkadaşlarım cimere de aynı sıklıkla başvuruda bulunursanız en azından bir farkındalık olur.

Çevrimdışı gunmetgunduz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 611
  • 661
  • 611
  • 661
11 Nis 2026 03:13:25
11 Nisan 2026 CUMARTESİ [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı svmdbb

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 93
  • 62
  • 93
  • 62
11 Nis 2026 22:32:34
nasıl olabiliyor da tüm zorunlu ve sıkıntılı konular sınıf öğretmenlerine verilmiş ve kaldırılmıyor anlamak mümkün değil.

-Branşlara aylık 12 saat ek ders fazla yazılır,  sınıf öğretmenine hep eksik yazılır.
-Yine branşlara yüzdeyüz artırımlı dyk ödenir, evraksız iş, sınıf öğretmenlerine gelince yok. İYEP gibi aşırı zor iş verilir hep evrak, ek dersi normal.
-yine branşçılara 2-3 gün boş gün verilir, sınıf öğretmenine gelince yok. halbuki oyun günü yaparsın beden eğtimi öğretmeni girer, sınıf öğretmeni de dinlenmiş olur.
- mesleklere döner sermaye vs vs...

Sınıf öğretmenine gelince; nerden kesinti yaparız..bir tek sınıf öğretmenine zorunlu ilksan? mantığı nedir, tek öğretmen sınıf öğretmeni mi? herkesten alacaksan al ya da hiç alma.

meslekte tek artısı olmayan grup sınıf öğretmeni sanırım.

Çevrimdışı svmdbb

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 93
  • 62
  • 93
  • 62
11 Nis 2026 22:35:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O kadar çok düzelmesi gereken şey var ki. Sınıf öğretmenlerinin nedir bu çektikleri? Boş günümüz yok- ilksan zorunlu- 18 saat maaş karşılığı- +2 yi de yeni aldık .

o artı 2 sınıfı olan tüm branşlara da yazılıyor. sınıf öğretmenlerine diye yazdı sendikalar ancak herkes alıyor.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK