-
husocano
09 Mart 2016
Hocam yüreğinize sağlık, çok güzel olmuş.12 Mart töreninde kullanacağım.Teşekkürler.
-
zümreözkan
27 Ocak 2013
çok güzel bir şiir güzel şiirler yazarım bunun kadar ama hiç buna benzemiyor
-
güzelakbay
21 Şubat 2012
teşekkürler...
-
taşralı
20 Mart 2011
çok beğendik hocam...
-
taşralı
10 Mart 2011
Hocam şiiriniz çok güzel bunu paylaşım sitesinde adınızı belirterek paylaşmak isterim...
-
seldaselay
08 Mart 2011
Kalemine, yüreğine sağlık öğretmenim....