İyep Bilgi Doküman Ve Materyal Paylaşımı

Çevrimdışı mcerol02

  • Yeni Üye
  • 2
  • 0
  • 2
  • 0
# 16 Eki 2021 00:10:27
Arkadaşlar, matematik modül 1'in başlangıç ve bitiş tarihini yapan var mı hafta içi günlük 1 saat

Çevrimdışı ssggss

  • Üye
  • *
  • 13
  • 4
  • 13
  • 4
# 16 Eki 2021 00:23:36
Arkadaşlar türkçe 2,türkçe 3 modül ve matematiğin bütün modüllerinin yer aldığı bir planlamayı nasıl yapabilirim?

Çevrimdışı nazokepi

  • Üye
  • *
  • 30
  • 18
  • 30
  • 18
# 16 Eki 2021 05:05:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
HAFTASONU TOPLAM 6 SAAT VEREBİLİRSİNİZ.tÜM  HAFTADA 10 SAAT
haftasonu 10 saat verilebilir. Bir günde 6 saati geçemezsiniz. Cumartesi 6, pazar 4 olabilir

Çevrimiçi airtor

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.805
  • 1.119
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.805
  • 1.119
  • Müdür Yardımcısı
# 16 Eki 2021 06:26:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
91 saat olmali

Hocam 91 saat oldigunun hesabını nasil yapıyorsunuz
Yardımcı olur musunuz
Teşekkürler

Çevrimdışı t._yildirim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 08:17:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar türkçe 2,türkçe 3 modül ve matematiğin bütün modüllerinin yer aldığı bir planlamayı nasıl yapabilirim?
bu turkce 3 19 saat. Eger bu moduldeki ogrnci turkce2 den daha az ise onlari da turkc2 modulune alin. Zira turk 2 alanlar bu modulden sonra turk3 ü de alarak iyepten mezun olcak.

Çevrimdışı t._yildirim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 08:21:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyep türkçe modül 2ve 3 te kalan öğrenciye kaç saat verilecek.

mod2 72 saat mod 3 19 saat.
(Tum ogrencilere mod2 acin. Cunku mod2 alanlar mod3 u de alip iyepten oyle mezun oluyor.)

Çevrimdışı t._yildirim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 08:26:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
HAFTASONU TOPLAM 6 SAAT VEREBİLİRSİNİZ.tÜM  HAFTADA 10 SAAT
gecen yil canli ders surecinde iyepler gostermelik yapildi. Bu 6 saat siniri yuzunden kimse modulleri bitiremedi.
Bu yil hersey normale dondu. Hafta sonu 10 saat olur.
Ben 1 defa on saat yapmistim. O yil da ogretmen yoktu moduller baska turlu yetismiyordu. Cunku nisanda bitirin demislerdi.
Böyle zorunluluklar yoksa 10 saat ogrenci ve ogretmene cok zor. Okulldan sonra dinlenemiyorlar cunku. Yapilmasa daha iyi.

Çevrimdışı sergenxsaglam

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.311
  • 1.568
  • 1.311
  • 1.568
# 16 Eki 2021 08:53:08
Arkadaşlar modül 1 olan öğrenci ile başlarken modül 3 te kalan öğrenci modül 1 kinin yetişmesini mi bekliyor yoksa ayrı ayrı eş zamanlı mı başlıyor.?

Çevrimdışı klavuz2

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.185
  • 3.688
  • 2.185
  • 3.688
# 16 Eki 2021 09:04:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar modül 1 olan öğrenci ile başlarken modül 3 te kalan öğrenci modül 1 kinin yetişmesini mi bekliyor yoksa ayrı ayrı eş zamanlı mı başlıyor.?
Ayrı ayrı

Çevrimdışı muratugr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 762
  • 558
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 762
  • 558
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 09:22:46
Arkadaşlar, eğer aynı sınıfta farklı modüllerden çocuklar varsa birleştirilmiş sınıf mantığı ile ders yapıyorsunuz.

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.878
  • 16.048
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 9.878
  • 16.048
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 16 Eki 2021 09:30:49
Türkçe Mod 1-2-3 + Matematik Mod 3 Haftaiçi 1'er saatlik İYEP planı...

Dosyalar bölümüne de ekledim. Yönetim onayından sonra oradan da indirilebilir.

Faydalı olması dileğiyle. Dua ederseniz sevinirim.

Çevrimdışı ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.535
  • 5.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.535
  • 5.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 10:02:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Türkçe Mod 1-2-3 + Matematik Mod 3 Haftaiçi 1'er saatlik İYEP planı...

Dosyalar bölümüne de ekledim. Yönetim onayından sonra oradan da indirilebilir.

Faydalı olması dileğiyle. Dua ederseniz sevinirim.
Türkçe planının girişinde bi karışıklık var hocam. Önce kasım sonra ekim geliyor...
Ben de şimdi tarihlerle boğuşuyodum, ilaç gibi geldi valla senin plan :) eline sağlık...

Çevrimdışı ismail2038

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 103
  • 12
  • Okul Müdürü
  • 103
  • 12
  • Okul Müdürü
# 16 Eki 2021 10:05:55
iyepe kalan öğrencilere nereden bakıyoruz

Çevrimdışı t._yildirim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.568
  • 2.667
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 16 Eki 2021 10:08:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, eğer aynı sınıfta farklı modüllerden çocuklar varsa birleştirilmiş sınıf mantığı ile ders yapıyorsunuz.
evet hocam bu mumkun ama. Sunu unutmayalim her modul bitince bir ust module gecilecek. Yani mod1 mod3 e kadar mod2 mod3ve kadar hepsini alacak. Bu durumda ileri modda ogrenci sayisi cok cok fazla degil modul asagi cekilebilir. Bir de bazi mod1 lerde 5 saat. Onlar da ogrenci az ise mod2 ile başlatılabilir.
Bu anlamda  Tukce icin mod2 acmak en ideali mat mod3 leri de mutlaka mod2 veya duruma gore mod1 den baslatabilirz.
Tum bu islemler komisyon karari ile yapılabiliyor.

Çevrimdışı klavuz2

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.185
  • 3.688
  • 2.185
  • 3.688
# 16 Eki 2021 10:12:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet hocam bu mumkun ama. Sunu unutmayalim her modul bitince bir ust module gecilecek. Yani mod1 mod3 e kadar mod2 mod3ve kadar hepsini alacak. Bu durumda ileri modda ogrenci sayisi cok cok fazla degil modul asagi cekilebilir. Bir de bazi mod1 lerde 5 saat. Onlar da ogrenci az ise mod2 ile başlatılabilir.
Bu anlamda  Tukce icin mod2 acmak en ideali mat mod3 leri de mutlaka mod2 veya duruma gore mod1 den baslatabilirz.
Tum bu islemler komisyon karari ile yapılabiliyor.
Hiç bunlara gerek yok

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK