-
aayygg 15 Temmuz 2020 20:37
2 1
Peki Ne yapacağız arkadaşlar? Normal Gribin aşısı bile 14 yılda bulunmuş. Bir arkadaş yazmıştı yarın bizlere de kısa çalışma ödeneği verilirse ne olacak. Aynı şeyleri yazacak mıyız? Online eğitimi bile çocuğum evde yaramazlık yapıyor diye eleştirenler var aramızda. Ne yapacağız? 2 dönem daha çalışmadan maaş verebilecekler mi bize? Açılsın diyen de açılmasın diyen de haklı. Çok planlı bir şekilde bir yerden başlama taraftarıyım ben ama sanırım çoğumuz o çok planlı bir şekilde olamayacağı için endişe duyuyor.
-
aayygg 15 Temmuz 2020 17:11
2 2
Aynen
Ne zamana kadar saklanacaksınız ülke bir vaka ile bugüne geldi korona artık hayatımızda var okullar açılmalı saklanarak çözüm olmaz
-
artteacher8282 14 Temmuz 2020 21:45
1 3
Bu akşam haberlerde maske cezalarınin iptali vardı avukat bir aylık 4 kişilik ailenin maske masrafı 300 TL civarı dedi velilerimiz alırım mı diye kendime sordum istemeden
-
ufukbey 14 Temmuz 2020 11:53
8 0
Okuluma gittim hiçbir önlem yok aynen devam olacak gibi zaten ikili eğitim bide güçlendirme için kapatılan okullardan gelenler var sayı giderek artıyor bu işin içinden çıkarlara helal olsun.
-
muratoze40 14 Temmuz 2020 08:10
10 18
Ne zamana kadar saklanacaksınız ülke bir vaka ile bugüne geldi korona artık hayatımızda var okullar açılmalı saklanarak çözüm olmaz
-
Mert1980 14 Temmuz 2020 00:10
9 5
Yarın okullarda Corona patlak verirse ne olacak
-
servet1903 13 Temmuz 2020 12:05
17 18
Özel sektörde çalışanlar kısa çalışma ödeneği ile ev geçindirmeye çalışıyorlar. Bu süreç uzamaya devam ederse bu durum insanları geri dönülmez sıkıntılara hatta bunalıma sokacak. Bu şekilde geçinmeye çalışan özel sektör eğitimcileri de var. Ve okulların açılmasını istiyorlar doğal olarak.
Okullar açılmayacak denip devlet öğretmenleri de kısa çalışma ödeneği alacak dense çoğu öğretmenimizin de fikir değiştireceğine eminim
-
ütopya27 13 Temmuz 2020 09:47
6 7
Sosyal mesafeye uygun şekilde her sıraya bir öğrenci oturtulacak şekilde sınıflar yeniden dizayn edilirse sorun yok.Bizim endişemiz hiçbir değişiklik yapılmadan eskisi gibi okullar açılacak olursa o zaman biz kendimizi nasıl koruyacağız?
-
erson 13 Temmuz 2020 04:29
3 4
Normal eğitim yapan okullarda,sınıflar 2'ye bölünür.
3 ders öğleden önce,3 ders öğleden sonra.
Misal 40 öğrencili sınıf 20-20 ayrılır.
Her sırada tek öğrenci oturur.
-
ankaragucux 12 Temmuz 2020 21:10
18 25
Valla kimse kimseyi kandırmasın, millet şampiyonluk kutluyor, piknik yapıyor, düğün yapıyor, okul mu açılmayacak??? Salın gitsin yaa, şimdi okul karşıtı olanlar hemen çarpiya asılır...
-
mudo77 12 Temmuz 2020 14:22
7 2
Ülkemizde hiçbir okulun fiziki yapısı,öğrenci sayısı,veli profili vb. birçok etken aynı değil.Bundan dolayı tek bir rehber ve düzenle bu düzeni sağlamak imkansızdır.Ben taşıma merkezinde tam gün 20 öğrenci ile ders yaparken eşim merkezde ikili eğitim 40 öğrenciyle ders yapmaktadır.Benim öğrencilerimin uzaktan eğitim alması için velilerimin imkanı yokken merkezde bunun tam tersidir.Bu öğretmen olarak görüşüm.Bir veli olarak görüşüm ise 8.sınıfa geçen kızımı bu salgın geçmeden göndermeyi düşünmüyorum.
-
php_korsan 12 Temmuz 2020 14:06
7 4
Böyle birşey haklı bir şekilde olur.Pandemi sonbaharda tekrar patlar ve çok uzun sürerse ek ders verilmeyebilir.Ben razıyım almasam da olur.İtiraz da etmem.
-
bir adam 12 Temmuz 2020 13:55
10 13
Bu konuda her kesimin haklılık payı var. Ama ben şöyle blr soru soracağım. Yarın MEB dese ki okullar açılmıyor madem, o halde maaş da yok. O zaman açılmasın diyenler açılsın okula gidelim der mi demez mi? Bunu gerçekten merak ediyorum.
-
taylantaylan 12 Temmuz 2020 10:41
8 22
Okulun açılmasını doğru bulmayan bir grup açılsın diyenlere sürekli çarpı atıyor çok gayretliler bu konuda
-
MALABADİ 12 Temmuz 2020 10:22
6 16
Bakanlığımızın öğrencilerimiz için en uygun şartları hazırlayacağına inanıyorum.
-
taylantaylan 11 Temmuz 2020 18:13
18 23
Çocukların babaları tıklım tıkış otobüslere binerek kalabalık işyerlerinde dip dibe çalışıyor dip dibe yemekhanelere gidip eve yine otobüsle dönüyor hafta sonu düğünlere cenaxrlere katılıyor asker uğurluyor düğünde halay çekiyor okulu kapalı tutmak koronayı bitirmez sınıflar ikiye bölünüp 3 er ders saati işlenir iki grup aradı sınıf havalandırılır yeterli olur tüm ülke açıkken okulu kapalı tutmak tedbir değil ki
-
kahraman111984 11 Temmuz 2020 15:43
8 19
1 ve 2. Sınıflar okula gider 3 ve 4 ler de uzaktan eğitim olur.
Ortaokul 5 ve 6 okula gider 7 ve 8 uzaktan
Lise 9 ve 10 okula gider 11 ve 12 uzaktan
-
php_korsan 11 Temmuz 2020 14:02
8 2
Sonra diyecekler ki size rehber gönderdik, olması gerekenleri yapın dedik, tedbirleri alın dedik.Bir sürü hukuk dersim var buradan biliyorum.Çok rahatlıkla dava konusu olur.
-
yigiterc 11 Temmuz 2020 00:39
2 21
Güleyim bari. Antalya'da otelden yazıyorum bunu.
-
sINIFÇI SELİ 11 Temmuz 2020 00:32
9 1
yazıyı tam okursak şunu göreceğiz : bunlar özel okulların tedbirleri...ayrı merdiven ayrı kat...ayrı teneffüs....kalabalık devlet okullarınin hemen hiçbirinde olacak şeyler değil bunlar. okul muduru asiri titizdir bunu kendine misyon edinir kendi içinde değişimde kararlıdır. ancak bireysel çabayla değişirse bir şeyler değişebilir. benim şahsi fikrim bu. istanbul için konuşalım :beşiktaşla sultanbeyli bir midir degildir. 15 sınıf mevcuduyla 40 45 de bir değildir. hazırlığı da bir olmayacaktır haliyle. ses izolasyonu kaç okulda var örneğin ? bir sınıf teneffusteyken çıkan seste diğer sınıflar ne yapacak ? teneffusten kasit sinifta durup ders yapmamakla bilemiyorum. 6 yasinda cocuklari saatlerce disari cikarmadan durduramazsiniz bu mumkun degil. bunlar 'kisilerin' yorumları bana kalırsa , bakanlığın daha akıllıca şeyler üreteceğini umuyorum ummak istiyorum...
-
sinemis 10 Temmuz 2020 21:36
2 5
Php_korsan aynen katılıyorum...
-
bahoz2 10 Temmuz 2020 13:08
2 12
Arkadaşlar mesajı nereye yazacaşımı şaşıdım buraya yazdım 4. Sınıfı bitiren bir öğrenciye özel mat ve Türkçe haftada 2 saat ders vereceğim bana bir çalışma programı gönderir misiniz
-
php_korsan 10 Temmuz 2020 11:26
20 2
Çocuk maske takamaz kullanamaz.Mesafeye dikkat etmez ve edemez.Allah göstermesin 1 vefat olsa; veli haklı olarak idareye,sınıf öğretmenine,nöbetçiye belki de bakanlığa dava açacaktır.1 dönem daha idare etmeliyiz.Yada ağustos olmaz da ekim olur.
-
mafiiii 10 Temmuz 2020 00:28
1 3
Pardon yanlışlık oldu 50 sınıf ikili eğitimde 100 şube.
-
mafiiii 10 Temmuz 2020 00:11
1 0
Okulum ilkokul 50 şube 4800 öğrenci ve ikili eğitim. Hakkımızda hayırlısı olsun.
-
ankaragucux 09 Temmuz 2020 23:48
0 3
@Meda65 hocam bende memur sen tokideyim.)
-
hazanın dünyası 09 Temmuz 2020 23:28
0 2
"mutluyum11" hocam size katılıyorum. Bilmezdim ilkokullarin mevcut durumlarini veli durumuna düşmeden önce.
Ilkokul nasıl görmezden gelinir anlam veremiyorum. Bulundugum bölgede ilkokul tek ve Sınıf mevcut en az 40-50 kişi olacakmış. Derslik yok, daha artarak devam edecek bir süreç ama bölgede hiç bir adım atılmıyor. Sürekli lise yapıyorlar..
****İlkokullar ve anaokullar acilen arttırılmalıdır!
Özellikle il merkezlerinde
-
abov38 09 Temmuz 2020 21:28
5 0
Nöbetçi öğretmen işi nasıl olacak o zaman?
-
turko_ 09 Temmuz 2020 18:06
10 2
Virüs olduğu sürece okullar kapalı olmalı, bunun başka yolu yok.
Öyle teneffüste ayrı çıkılsın, ikili eğitime geçilsin olmaz.
Havanda su dövüyorsunuz.
Çıkın açıklayın vaka sayısı.... nın altına gelene kadar okullar açılmayacak.
Bizim planımız 31 ağustos ancak 30 Kasım da olabilir 2 ocak da.
Bunu dedikten sonra kim ne diyebilir ki size!
-
mutluyum11 09 Temmuz 2020 17:55
7 0
Son 20 yılda merak ettim yeni açılan İlkokul sayını il verecek babayiğit varmı?
Bence yok kimse bilmiyor bilinmezlik lerle dolu ....... bu anlayış tan derhal kurtulmak lazım. Yeteri kadar ilkokul yapılsaydı bu pandemi döneminde sosyal mesafenin ne olduğunu görür ve anlatırdım.
Kaç ilkokul?........ sayı lütfen..
-
ahmet019 09 Temmuz 2020 12:42
8 1
Bazı ilkokul müdürleri sınıf mevcutları 30 öğrenciden aşağı olmaz diyerek sınıfları birleştirip öğretmenleri kafasına göre norm fazlası yapıyor. Bu viruslu dönremde sınıf mevcutları 20 nin altında olmalı. Ayrıca ilkokula kayıtlar veli adresine göre olmalı. Merkezi okullarda sınıflar 40 ile 50 öğrenci arasında. Mahallede ise sınıf mevcutları 15 civarında .
-
mamost 08 Temmuz 2020 23:37
6 8
Sınıflar ikiye bölünmeli.3 er saat ders olmalı.(ıkili öğretim için yaziyorum)birinci grup saat 7'den saat 9.30'a
2.grup 10-12.30
Öğleden sonra yine bu şekilde ayarlama yapılmalı.
Ilkokul için yazdım.kademeli teneffüste ses olur.tuvaletler çoğaltılmali.(en büyük sorun bu bence)
-
yolcu-42 08 Temmuz 2020 21:48
6 0
Bu yazılanlar için her öğrenciye bir bekçi kampanyası başlatılması lazım.
İlk tenefüs ......nerde kalmıştık ....
-
sürgün36 08 Temmuz 2020 13:13
12 1
Ağustos ortasına kadar herşey lafta.Durum ondan sonra netleştir.Bu vaka sayıları böyle devam ederse okulların açılması da lafta...
-
sanalci 08 Temmuz 2020 10:16
10 14
ilkokullar için şahsi fikrim:
1- ders süreleri azaltılmalı. ( 30 dk ders 15 dk teneffüs)
2- mihver derslere öncelik verilmeli.
3- sınıflar ikiye bölünmeli yarısı sabah 4 saat olmak üzere diğer yarısı da öğleden sonra 4 saat şeklinde düzenlenmeli.(08:30-11:15/12:15-15:00) öğretmen nasıl olsa tam gün okulda.
4- öğretmen tam gün ekdersini almalı.
-
dicey 08 Temmuz 2020 00:57
15 1
Herkes yeterince yazmış ama dayanamadım bir çift söz de ben söyleyeyim; BÖYLE ÇÖZÜM MÜ OLUR?
-
karanlıksevdam 07 Temmuz 2020 19:06
11 9
" Bütün bu masada duran çalışmalar vakaların ve bilim kurulunun tavsiyelerine göre şekillenecek."
cümlesiyle kahkahayı patlattık
)
böyle bir ülkede yaşıyoruz , böyle bir ülkede öğretmenlik yapıyoruz...
-
mersin123 07 Temmuz 2020 15:31
22 3
Kademeli teneffüste bir sınıf teneffüsteyken diğerleri gürültüden nasıl ders yapacak sıcak olan Güney illerinde klima çalışmadan nasıl ders yapılacak kasıma kadar sınıflar hamam gibi,6 saat nasıl maskeyle durulacak...1000 öğrencinin ateşi hergün nasıl ölçülecek
-
basogretmen16 07 Temmuz 2020 14:25
26 3
Bakanlık boş zamanında boşuna durmadan açıklama yapmaya uğraşmasın bence değerli vakitlerini eğitim programına falan harcasınlar. Okulların bu şartlarda açılması mümkün değil.Hangi güç 1.sınıf öğrencisine 6 saat maske taktıracak.Hadi taktı diyelim kuluçka dönemi en az 6 gün olan virüse karşı ateş ölçerek mi önlem alacağız.Okulları eğer cahillik edip açarlarsa açıldığı gibi de kapanır. İkili öğretim yapan öğrenci sayısı 2 binden fazla olan okullar öğrencileri ne yapacak ? Böyle çözüm mü olur ? Bazı sınıflar içeride bazıları dışarıda ? Ayrıca 100 sınıflı çok büyük bir alana kurulmuş olan okulları dedikleri gibi dezenfekte edersek yıllık masrafımızı yılda 1000 tl bile göndermeyen meb mi karşılayacak ?
-
gezgin_ 07 Temmuz 2020 13:58
22 8
Okullar 13 Martta kapandı bir hafta sonra ki 20 Mart 2020 koronavirüs vaka durumu.
Toplam vaka sayısı 670'e yükseldi.
Türkiye genelinde toplam 9 can kaybı var…… Bu durumda okullar 13 martta ka-pa-tıl-dı-da.
07.07.2020 Şimdi Toplam vaka sayısı:1.086
Türkiye genelinde toplam 16 can kaybı var.Şimdi açılacak öylemi? Ne ol-du-da a-çı-la-cak sorarım size.
Ya bir çocuğumuza bir şey olsa……düşünmek bile acı veriyor.Bu noktada ne önemli sağlık evet sağlık önemli.Eğitim ikinci planda yer alıyor.Sağlıklı olursan yaşarsın.Eğitim insanı yaşatmaz……
Söyledim yine söylüyorum.Uzaktan eğitime öğrencilerde alıştı.Bence başarılıda oldu.
EBA TV ve EBA uygulaması üzerinden UZAKTAN EĞİTİME DEVAM,devam devam….. Bence tek çözüm evet tek çözüm yolu bu.Teknoloji çağındayız ha sınıf ha uzaktan eğitim bence aynı.
Temennim odurki inşallah şu 2 ayda risk kalkar,vaka sıfırlar,aşı bulunurda….. okulumuza döneriz.Yoksa bu iş tedbirlerle olacak iş değil.Kendimizi aldatmayalım.Çocuklarımız 0-9 yaş gurubu.Lise-Üniversite öğrencisi değil ki kendini koruyabilsin.Risk devam ettiği sürece uzaktan eğitime EVET.
-
carpediem03 07 Temmuz 2020 13:45
29 1
Şimdi düşünüyorum da, bu haberi yapan kimseler ya hayatlarında hiç okula gitmediler, ya da dalga geçiyorlar bizimle.
Misal ben dersteyken, diğer sınıf teneffüste olacak, ama benim kapı pencerem açık olacak. Olacakları şimdiden görür gibiyim, kapı önüne gelip bağıranlar, nanik yapanlar, pencereden kafayı uzatanlar, kendi dersini dinlediği halde sizin etkinliğinize dışardan katılmaya çalışanlar, daha neler neler.
Maskeni tak çocuğuum, evladım arkadaşının maskesini çekme, oğlum dezenfektanı sıkma arkadaşına...
-
klimandjaro 07 Temmuz 2020 12:50
26 1
"bütün okullar temassız ateş ölçer cihazları bulundurup ateş ölçümü yapacak." cümlesinden sonra metinden koptum...
-
semih5 07 Temmuz 2020 12:48
15 1
Bizim okulumuz mevcudu 2000 den fazla.90 dan fazla öğretmen var. zaten ikili öğretim yapıyoruz şu an. En az 12 tane servis geliyor her dönem.Sabahçılar çıkarken üç çıkış merdivenleri de ful dolu.Merdivenlerden yaklaşık 1000 öğrenci iniyor 5-10 dakikada.Okul
bahçe kapısı önü ful dolu, en az 150 -200 bekleyen veli var. Kışın koridorlar öğrenci dolu.. saymakla bitmez... Biz nasıl edelim? Maske filan da kurtarmaz bizi.Her öğrenciye tam kullandırsak bile.. zor...
-
Hasan Altay 07 Temmuz 2020 12:00
33 4
Okullar çalışan annen babaların çocuklarına bakıcılık yapılan yer değildir. Önce sağlık, sonra eğitim.
-
göbekligeneral 07 Temmuz 2020 11:38
15 2
Ya arkadaşlar bu okullar niye kapandı salgın artmasın,kontrol edilmez vakalar olmasın diye değil mi e o zaman niye yakın zamanda hatta vakalar halâ 1000'in üzerinde iken tekrar salgın iyice artsın diye mi bu kararı alanların iyi niyetlerinden şüphe eder hale geldim.uzaktan eğitim bir süre daha devam etmesinden yanayım.bakın eğitimin telafisi bir şekilde olur ama sağlığın olmaz.o çocukların taşıdığı bir virüsten dolayı genç ya da yaşlı farketmez bir vatandaşın ölümüne sebep olan kul hakkına girer,hatta istemeyerek cinayete bile teşebbüs olabilir.ne bu acelecilik?Neronluğun,kahramanlığın sırası ve zamanı değil.Yüzyüze eğitimin dışındaki alternatifler denenmeli.
-
srdbdk 07 Temmuz 2020 11:35
8 3
Ders saatlerine düzenleme gelmeli. Geçen senelerde dillendirildi uygulamaya geçilmedi. Ama artık gerekli oldu.bu durumda bi ders saati 40 dk olması virüs açısından çok riskli.en ideal ders süresi 25 yada 30 dakika olmalı.
-
zb77 07 Temmuz 2020 11:19
18 12
Müsadenizle ben de birkaç kelam edeyim bu konuda. Öncelikle ve en öncelikle 31 Ağustos'a kadar radikal önlemlerle hastalık minimuma dülürülmeli. Nedir bunlar derseniz: Düğünlerle ilgili çok ciddi düzenleme, toplu halde oturan aile dışı kişilerle ilgili ciddi denetleme, seyahat mesafe kuralına geri dönülmesi, askere yollama ile ilgili ciddi düzenleme ve maske ihlalleri denetlemesi. Bakın bu en önemli kısmıydı. Şimdi gelelim okullara
eğer vakalar yeterince düşmemişse online eğitim. Yeterli düşü sağlanmışsa Öğrenciler gruplara ayrılır. Sınıf büyüklüğüne göre 12-15 kişilik gruplar. 2 ders okulda tenefüssüz yapılır. Gerisi online. Özellikle beden, bireysel etkinlikler, görsel gibi dersler online yapılır ya da ödevlendirilir. Bir gün bir grup diğer gün öbür grup okula gelir ikili eğitimse. Çocuklar evde yaşlılardan uzak tutulur. Yaşlı öğretmenlere birinci sınıf verilmez ya da emekliliği teşvik edilir. Benim de fikirlerim bunlar inşallah çarpı atmazsanız:)
-
ferayserhan 07 Temmuz 2020 10:49
3 27
Okullar açılmazsa ve diğer iş yerleri çalışmaya devam ederse çalışan anne baba çocukları ne yapacak ? Ya da okul yarım gün olursa anne babası çalışan küçük çocukların durumu ne olacak? Okullar açılsa salgın iyice yayılacak o kadar çok soru ve sorun. Var ki ve bu soruların yarattığı kaygı psikolojik baskı yapıyor
-
Hasan Altay 07 Temmuz 2020 10:43
18 3
Uygulanması mümkün olmayan senaryolar ile yola devam deniliyor.
-
php_korsan 07 Temmuz 2020 10:28
8 27
Çarpı atan arkadaş...
Sen benden daha iyi mi bileceksin kaç defa girdin bakanlığa, hangi daire başkanı ile görüştün.Daha yolunu, katını bilmezsin...
-
yilfer10 07 Temmuz 2020 10:17
9 13
Belirli gün ve haftalar, okul, ilçe, il yarışmaları uygulanmaz. Törenler ertelenir. Bahçede Sıra olma kalkar. Kantinlerin sayısı artar. Temel dersler devam eder. Bazı ders saatleri ertelenir. Müzik, beden eğitimi, resim gibi dersler yapılmaz. Öğrenciler erken eve gönderilir. Öğretmen okuldan uzak eğitim yapar. Eğitim sürer. Sağlık ile ilgili yapılacaklar zaten belli. Şimdilik bu kadar diyeceğim. Çarpı atan fikir üretsin de görelim.
-
php_korsan 07 Temmuz 2020 10:12
19 11
Bütün toplantı,kutlama,tören, belirli gün ve haftalar da yapılmamalı.
-
faul 07 Temmuz 2020 09:15
24 1
Bakanlık illerdeki okul durumlarını nerden bilecek..Bakanlığa illerden bilgiler gidiyor da işgüzar birileri herşey güllük gülüstanlık gibi bilgi verirse bakanlık da şöyle yapın böyle yapın der tabi..Diyorum sahada bu işin asıl muhatabı öğretmen,idareci, hizmetli, öğrenci..Bunu 4+4+4 de gördük..Bakanlığa ne dedilerse artık oooo herşey çok rahat olacak, hiçbir sıkıntı olmayacak..Sonucu gördük..Sahada, saydığım grubun öneri görüşü alınmadan uygulanabilecek bir rehber olduğunu düşünmüyorum..Özellikle ilk dönem normal eğitim öğretimin de olacağını düşünmüyorum üzülerek..Hakkımıza hayırlısı..
-
göbekligeneral 07 Temmuz 2020 09:12
20 1
Bunlar sadece yazıda kalır benim düşüncem bu yönde.
-
php_korsan 07 Temmuz 2020 08:58
8 9
Kasım'da kapanacak
-
dalambert 07 Temmuz 2020 08:40
17 1
Her türlü senaryoya hazırlıklıyız;içi doldurulmamış boş laflar.
-
delininbiri 07 Temmuz 2020 07:52
10 18
Okullar a çı la çak.
-
seyfi ünaldı 07 Temmuz 2020 06:29
17 1
Yani siz ders yaparken dışarıda sürekli teneffüs yapan birileri olacak şekilde planlanmış.
-
smyi 07 Temmuz 2020 00:20
20 1
her öğrencini ve öğretmenin avatarı olsun. evdeki kabinlere yatarak avatarımıza bağlanalım ve okula onlar gitsin. böylece salgına kesin çözüm bulmuş oluruz. evet bu daha gerçekçi
-
daywalker_01 07 Temmuz 2020 00:18
19 2
bıktım su seneryo lafından....
-
ugurlucky 07 Temmuz 2020 00:18
24 1
Korkarım 2020-2021 eğitim öğretim yılı komple uzaktan olacak. Çünkü senaryoların hiçbiri gerçekçi değil
-
barca43 07 Temmuz 2020 00:11
18 1
Bir ülke nufusu kadar öğrenci sayımız var dertler çoktu virüsle beraber dahada arttı.Bu önlemler güzel ama pratikte uygulanabilir mi emin değilim.Önlemler için bütce lazım ama çoğu okul meteliğe kurşun atıyor Okullarda ne yazık ki para en büyük sorun velilere muhtaç öğrenci başına her okula 50 lira verilse okulların ağzından burnundan gelir bu para örneğin 300 öğrencisi olan ortalama bir okul 15 bin lira gibi para ile neler yapmaz.Ama kodamanların milyon dolarlık vergiliri af edilir veya ötelenir benim öğretmenim müdürüm veliye para diye yalvarır yalvardığı para ise adam başı 20-30 tl yani maddi durum kötüyse okulu idare etmek zor oluyor
-
Zorbey11 06 Temmuz 2020 23:36
10 1
Bence ya açılır ya kapalı kalır.. Teneffüs felan uygulama çok zor.. Devletimiz en iyisini bilir
-
Can Yongası 06 Temmuz 2020 23:30
18 2
Bizim köyün eski muhtarı birgün dert yandı: "Dün, akşama kadar bakanlıktaydım [Tarım Bakanlığı] bir kez olsun 'çiftçi' kelimesi işitmedim.
Evirelim bunu:
"Dün, akşama kadar bakanlıktaydım [Milli Eğitim Bakanlığı] bir kez olsun...
-
carpediem03 06 Temmuz 2020 23:08
17 1
Hay çok yaşayın mrcmrt öğretmenim. Kapı, pencere açık kalıp sınıflar havalanacakmış, kışın ne yapacaksınız acaba?
Dünden beri okuma yazma öğretimini düşünüyorum mesela, maskeyle siperlikle sesi nasıl hisssettireceğiz çocuğa? Şimdiden ses videoları çekelim bari
-
serali82 06 Temmuz 2020 22:59
19 1
Dostlar alışverişte görsün.
Laf ola beri gele.
Duy da inanma.
Daha ne desem bilemedim ki?
-
mrcmrt 06 Temmuz 2020 22:47
30 1
Açık açık yazın özel okullar kayıtları tamamlayınca üstüne servis ve yemek parasını alınca okulları tatile edeceğiz diye. Yormayın insanları.. Saçma sapan tenefüs modeli mi olur. Gürültüden ders yapamayız. Bu sefer mecbur camları kapatacaksın.camları kapatınca nasıl olacak.
-
ali2344 06 Temmuz 2020 22:46
11 1
Geçen yıl ilk günlerde temizlik personelimiz yoktu, daha sonra İŞKUR dan iki personel verildi. Gece de sınıflar havalandırılması deniyor, hangi personelle! Haberde %13ü ikili öğretim diyor, bunlar 10-15 öğrencili köy okullarını da dahil edilmesiyle oluşan durum.Öğrenci mevcudu bazında oran%70-80'lerde.
-
ayd_murat 06 Temmuz 2020 22:41
11 1
Henüz 2 yıl öncesine kadar görev yaptığım riskli bölgedeki okulum tam da bir düzene girmişken ciddi anlamda çevre okullara nazaran gelişim gösterirken;normal öğretime geçiriliverdi. Ana sınıfının mutfağından, müdür yardımcısının odasına kadar ekleme ve çıkarmalarla sınıf haline getirildi. Yüzlerce öğrenci küçücük okul bahçesini hep birlikte kullanmak zorunda kaldı.Haydi buyrun uygulayın!
-
onur2626 06 Temmuz 2020 22:37
20 2
Sayın Bakanımız ayarlar bunu. Malum ilk teneffüsü 40 dakika yaptı.
-
bakirmahmut 06 Temmuz 2020 21:45
27 1
MEB in açıklamalarını okuyorum ve sadece gülüyorum. Şu an okulumuzda hizmetlimiz yok, 1 kuruş desen paramız yok. Bu belirtilen tedbirleri nasıl alacağız. Kimse kimseyi kandırmasın okulların durumu ortada...
-
MALABADİ 06 Temmuz 2020 21:34
22 1
Hocam bizim okul hem ikili hemde sınıflar 40 kişi nasıl olur fikri olan varmı
-
klavuz2 06 Temmuz 2020 21:20
6 2
Php korsan bakanlıkta olabilir mi
-
ayzun 06 Temmuz 2020 21:02
9 1
Nöbet olayı nasıl olur ki?
-
php_korsan 06 Temmuz 2020 20:51
10 8
Yarısı derste yarısı tenefüste olacak.İkili eğitime geçiş çalışmaları sürüyor.Nerede yapılıyor şu anda bu çalışmalar?
-
Meda65 06 Temmuz 2020 20:48
23 2
Hayaller Paris, gerçekler Van memur-sen toki
-
naciekinci 06 Temmuz 2020 20:36
15 2
Şahsen uygulanabilirliği mantıklı gelmiyor, bekleyip göreceğiz.
-
İMPARATOR1 06 Temmuz 2020 19:41
31 2
Senaryolar senaryolar. Gerçeklik hiçte öyle değil.
-
cbci 06 Temmuz 2020 19:40
24 3
Olmaz bu iş