iyi günler 2008 kasım ataması sözleşmeli 2011 632 khk ile kadro bir şey yapabiliyor muyum 5434 e tabiyim
Merhaba hocam. Öncesinde bir kurumda çalıştınız mı?
Özel sektörde çalışmıştım. Devlet kurumlarında çalışmadım. Sizle aynı tarihlerde atanıp, kadroya geçtim. SGK dokümanında 5510'a tabi olduğum görünüyor.