Konu: Koronavirüs Vakası  (Okunma sayısı 1425651 defa)

turko_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.042
  • Teşekkür 569
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 13:16:25
Boşuna fikir tartışmasına girmeyelim. Ekonomi sağlıktan önce gelir.
Bunun için okullar açıldı, bunun için üniversiteler açılacak, bunun için normalleşmeye başladık.
Yalnız bu tüm dünya için geçerli de bizim için daha da geçerli.

seninaskina60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 362
  • Teşekkür 213
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 13:21:40
Ülkem üretir ise olurum

Fani

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İlköğretim Öğrencisi
  • İleti: 561
  • Teşekkür 55
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 13:41:27
koronavirüsün ayak sesleri iyiden iyiye duyulmaya başlandı...

Petrucci

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 16
  • Teşekkür 48
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 13:50:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boşuna fikir tartışmasına girmeyelim. Ekonomi sağlıktan önce gelir.
Bunun için okullar açıldı, bunun için üniversiteler açılacak, bunun için normalleşmeye başladık.
Yalnız bu tüm dünya için geçerli de bizim için daha da geçerli.

O zaman Mart ayında henüz 1 vaka varken okulları falan kapatmanın mantığı neydi? Peşine sokağa çıkma yasakları vs? Hepsi bir furya biz de uyalım mı denmiş? O zaman dolar 6,5 lira falandı. Madem ekonomi her şeyden önemli 6-7 aydır yapılanlara hiç gerek yokmuş. Maskeyi takıp günlük yaşantımıza devam etseydik.
Olan yine garibana, sana,bana,ona olacak. Günde 3-5 tane test yaptırıp en iyi hastanelerde ilk günden tedavilere başlanmış kişilere bir şey olmuyor.

ufukbey

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 374
  • Teşekkür 416
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 14:18:46
Boşa konuşuyoruz buyuklerimiz ne derse o
Anca kendi çocuklarına birşey olursa işler değişir

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 4.322
  • Teşekkür 6030
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 14:23:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O zaman Mart ayında henüz 1 vaka varken okulları falan kapatmanın mantığı neydi? Peşine sokağa çıkma yasakları vs? Hepsi bir furya biz de uyalım mı denmiş? O zaman dolar 6,5 lira falandı. Madem ekonomi her şeyden önemli 6-7 aydır yapılanlara hiç gerek yokmuş. Maskeyi takıp günlük yaşantımıza devam etseydik.
Olan yine garibana, sana,bana,ona olacak. Günde 3-5 tane test yaptırıp en iyi hastanelerde ilk günden tedavilere başlanmış kişilere bir şey olmuyor.
O zaman ülke geneli panik olması çok normal .Tedavisinin nasıl yapılacağı  tam olarak da bilinmiyordu.Salginin  hızını kesmek için gerekliydi pek çok şey.
Şu an artık kontrol etmek de imkansız. Günlük hayatların da devamlılığı şart ne zamana kadar evde durulabilir ki.Ekonomi zaten en önemli etken.

boran.

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 665
  • Teşekkür 1658
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 14:46:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bizim vaka sayımızın az olduğuna inanmıyorsun da, Fransanın ölüm sayısının az olduğuna neden inanıyorsun?

Dünya ortalamalarına baktığında diğer ülkelerde de aşağı yukarı durum aynı. Bakan da kendi ağzıyla itiraf etti zaten ama senin gibilere ne yaparsan yap inanmazsınız. Bakan her vaka hasta değildir dedi eğilip kulağına  bağırsa sayın bakanım yanlışınız var bizde vaka sayısı 10 falan dersiniz. Kraldan çok kralcı olununca inanmamak çok normal

dark city

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.906
  • Teşekkür 6032
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 15:12:54
Koronaya yaşama şansını bile bile verenler olduğu sürece, aşıyı beklemekten başka çare yok gibi.

narses

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.414
  • Teşekkür 1561
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 15:30:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boşa konuşuyoruz buyuklerimiz ne derse o
Anca kendi çocuklarına bir şey olursa işler değişir
nokta

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 12.879
  • Teşekkür 14296
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 16:34:28
Arkadaşlar şöyle bir kavram buldum  PANDEMIYOLOJI
 :)
eğer saçma bir kavram değilse patanti bana ait  . Patant hakki olmadan kullanilmamasini rica ederim  :-\

dilek0127

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.828
  • Teşekkür 25939
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 17:19:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar şöyle bir kavram buldum  PANDEMIYOLOJI
 :)
eğer saçma bir kavram değilse patanti bana ait  . Patant hakki olmadan kullanilmamasini rica ederim  :-\
Tamam patent hakkı sizin olsun da ne anlama geliyor bu kavram?

smyi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.633
  • Teşekkür 14389
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 17:52:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O zaman Mart ayında henüz 1 vaka varken okulları falan kapatmanın mantığı neydi? Peşine sokağa çıkma yasakları vs? Hepsi bir furya biz de uyalım mı denmiş? O zaman dolar 6,5 lira falandı. Madem ekonomi her şeyden önemli 6-7 aydır yapılanlara hiç gerek yokmuş. Maskeyi takıp günlük yaşantımıza devam etseydik.
Olan yine garibana, sana,bana,ona olacak. Günde 3-5 tane test yaptırıp en iyi hastanelerde ilk günden tedavilere başlanmış kişilere bir şey olmuyor.
söylediklerinize katılıyorum.

3005eko

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 221
  • Teşekkür 412
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 17:56:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
covid-19 ayda 4-5 kez mutasyon mu geçiriyor öğretmenim ?
Daha da fazla olduğu söyleniyor yandaş olmayan gerçek bilim adamları tarafından.

3005eko

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 221
  • Teşekkür 412
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 17:57:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kantin açılacakmış bizim okulda. Normalleştik biz.
kantinler açılırsa okullar kapanır. tamamen duygusal

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 12.879
  • Teşekkür 14296
    • Çevrimdışı
  • # 20 Eki 2020 18:05:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamam patent hakkı sizin olsun da ne anlama geliyor bu kavram?

Pandemi bilmi pandeminin genetik yapisi .Şimdilik içerek bu olsun    :-\

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK