Konu: Koronavirüs Vakası  (Okunma sayısı 1571748 defa)

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 13.025
  • Teşekkür 14525
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 00:36:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar pulse oksimetre almayı düşünüyorum, ne dersiniz? Virüs kandaki oksijen seviyesini düşürdüğü için bu aletle kolayca ölçüp enfekte olup/olmadığımızı anlayabilir miyiz sizce ?

Anlayamayız bu aletle ...bu alet psikolojiyi bozar . Okulda ateş ölcer var zırbirt aşağı kata inip ateşimi ölçuyorum .Sonra kendime dedim ki  ikide bir aşaği kata inip ateş ölceceğine ateş ölçeri yanina al . Ve öyle de yaptım  aklima geldikçe ateşimi ölçuyorum  :-\

Arkadaşlar 37 .5 derece ateş sıkıntı bunu öğrendim ancak  bu sabah ateşim 34 .8 e indi bu neden oldu ?  Teknik bir hata mı ?


Bu arada ateş ölçeri aşagi kata geri biraktim  . Cunku sık ateş olçmek rahatsiz edici bir durum   >:( . Sadece eve gidecegim zaman 1 kez atesimi olcuyorum

ankaragucux

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.863
  • Teşekkür 6581
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 00:41:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Anlayamayız bu aletle ...bu alet psikolojiyi bozar . Okulda ateş ölcer var zırbirt aşağı kata inip ateşimi ölçuyorum .Sonra kendime dedim ki  ikide bir aşaği kata inip ateş ölceceğine ateş ölçeri yanina al . Ve öyle de yaptım  aklima geldikçe ateşimi ölçuyorum  :-\

Arkadaşlar 37 .5 derece ateş sıkıntı bunu öğrendim ancak  bu sabah ateşim 34 .8 e indi bu neden oldu ?  Teknik bir hata mı ?


Bu arada ateş ölçeri aşagi kata geri biraktim  . Cunku sık ateş olçmek rahatsiz edici bir durum   >:( . Sadece eve gidecegim zaman 1 kez atesimi olcuyorum
Adamın birinin ateşi 98.6 çıkmış avm ye almamışlar ateşi var diye... halbuki alet fahrenayta ayarlıymış.))) hayır 98.6 diye bi ateş mi olur

ankaragucux

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.863
  • Teşekkür 6581
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 00:48:41
Bir aralar kene olayı çok yaygındı.. Ankara'da bizim semtimizde yaşanan gerçek bir olayı anlatayım... Bir aile pikniğe gidiyor, adam çimlere uzanıyor...sonra kalkıyor bakıyor ki kolunda kene, hiç ellemeden direk hastaneye gidiyor( olay sincan harikalar diyarında geçiyor, hst zaten piknik yerinin hemen yanı) doktor inceliyor, bakıyor ve kahkahayı basıyor... "bu kene değil ki karpuz çekirdeği" diyor...
yani her gördüğünüz ateş kovid değil.))

davlumbaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 3.525
  • Teşekkür 4350
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 03:32:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir aralar kene olayı çok yaygındı.. Ankara'da bizim semtimizde yaşanan gerçek bir olayı anlatayım... Bir aile pikniğe gidiyor, adam çimlere uzanıyor...sonra kalkıyor bakıyor ki kolunda kene, hiç ellemeden direk hastaneye gidiyor( olay sincan harikalar diyarında geçiyor, hst zaten piknik yerinin hemen yanı) doktor inceliyor, bakıyor ve kahkahayı basıyor... "bu kene değil ki karpuz çekirdeği" diyor...
yani her gördüğünüz ateş kovid değil.))
😂😂😂
Valla hocam ne güzel anlatmışsınız. Küçük çocuğun sınıfından bir veli Corona olmuş, ne ateş ne halsizlik, eşi hastalanınca ona da test yapmışlar. Hafif bir koku kaybı var diyor, biz de maaşallah dedik.

Mercury

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 156
  • Teşekkür 278
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:12:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
+++Turistlere kısıtlama yok ama öz vatandaşına var.
batılılar ülkeleri sömürmeye paraları ile devam ediyor .

ailton

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.977
  • Teşekkür 1374
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:24:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir aralar kene olayı çok yaygındı.. Ankara'da bizim semtimizde yaşanan gerçek bir olayı anlatayım... Bir aile pikniğe gidiyor, adam çimlere uzanıyor...sonra kalkıyor bakıyor ki kolunda kene, hiç ellemeden direk hastaneye gidiyor( olay sincan harikalar diyarında geçiyor, hst zaten piknik yerinin hemen yanı) doktor inceliyor, bakıyor ve kahkahayı basıyor... "bu kene değil ki karpuz çekirdeği" diyor...
yani her gördüğünüz ateş kovid değil.))
Aslında beyin neyi düşünürse onu görür. Çok güzel örnek olmuş. Alınızdan sürekli Covid-19 geçerse her zaman Covid-19 görürüz. Tamam dikkat, özen, temizlik mesafe hepsine eyvallah ama hayatın olağan akışını da çok bozmamak lazım. Derler ya bir şeyi 40 sefer söylersen olur diye. Aslında söylemeyle değil tabi ki ama psikolojin onu kabullenirse başına geleceğine inanırsan o da oluyor bazen. Sonuç olarak psikoloji önemli. Bence korona virüsün en büyük tahribatı psikolojik tahribattır. Herkese sağlıklı günler dilerim.

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 13.025
  • Teşekkür 14525
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:39:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adamın birinin ateşi 98.6 çıkmış avm ye almamışlar ateşi var diye... halbuki alet fahrenayta ayarlıymış.))) hayır 98.6 diye bi ateş mi olur

benim ki fahrenay değil calsius du  :o

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.832
  • Teşekkür 8856
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:41:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adamın birinin ateşi 98.6 çıkmış avm ye almamışlar ateşi var diye... halbuki alet fahrenayta ayarlıymış.))) hayır 98.6 diye bi ateş mi olur
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir aralar kene olayı çok yaygındı.. Ankara'da bizim semtimizde yaşanan gerçek bir olayı anlatayım... Bir aile pikniğe gidiyor, adam çimlere uzanıyor...sonra kalkıyor bakıyor ki kolunda kene, hiç ellemeden direk hastaneye gidiyor( olay sincan harikalar diyarında geçiyor, hst zaten piknik yerinin hemen yanı) doktor inceliyor, bakıyor ve kahkahayı basıyor... "bu kene değil ki karpuz çekirdeği" diyor...
yani her gördüğünüz ateş kovid değil.))
😂😂

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 13.025
  • Teşekkür 14525
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:43:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aslında beyin neyi düşünürse onu görür. Çok güzel örnek olmuş. Alınızdan sürekli Covid-19 geçerse her zaman Covid-19 görürüz. Tamam dikkat, özen, temizlik mesafe hepsine eyvallah ama hayatın olağan akışını da çok bozmamak lazım. Derler ya bir şeyi 40 sefer söylersen olur diye. Aslında söylemeyle değil tabi ki ama psikolojin onu kabullenirse başına geleceğine inanırsan o da oluyor bazen. Sonuç olarak psikoloji önemli. Bence korona virüsün en büyük tahribatı psikolojik tahribattır. Herkese sağlıklı günler dilerim.


önce avrupaya sonra dalga dalga doğuya  ocakta 3 . korona dalgası  geldiğinde  bu toplumların psikolojisini bitirmede büyük darbe vuracak ..Çünkü insanoğlu bunaldı korona ve uygulamalarından

deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 7.164
  • Teşekkür 11297
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 11:47:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar pulse oksimetre almayı düşünüyorum, ne dersiniz? Virüs kandaki oksijen seviyesini düşürdüğü için bu aletle kolayca ölçüp enfekte olup/olmadığımızı anlayabilir miyiz sizce ?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar pulse oksimetre almayı düşünüyorum, ne dersiniz? Virüs kandaki oksijen seviyesini düşürdüğü için bu aletle kolayca ölçüp enfekte olup/olmadığımızı anlayabilir miyiz sizce ?
Hocam ben de var.Corona olunca aldık.9. Günündeyim çok şükür 99dan hiç düşmedi.
Corona olduğunuzu bu aletle anlayamazsınız ama tedbir amaçlı kullanılabilir

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 9.224
  • Teşekkür 8666
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 12:08:32
Apple saatler de ölçüyor herhalde.

Likya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.257
  • Teşekkür 2308
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 12:21:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben de var.Corona olunca aldık.9. Günündeyim çok şükür 99dan hiç düşmedi.
Corona olduğunuzu bu aletle anlayamazsınız ama tedbir amaçlı kullanılabilir
Ben az önce 5 kez ölçüm yaptım. Tamamında 93 çıktı öğretmenim. Nefes darlığım da var. Ayrıca öksürük var. Bunun bir anlamı olabilir mi sizce ?

Yakınımda olan 3 kişi de ölçüm yaptı. Onların sonucu 98-99 çıktı.

garamemed

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.502
  • Teşekkür 2132
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 12:28:33
Arkadaşlar su 100 derecede kaynar biliyorsunuz değil mi .99 çıksa vucunuzda su kalmaz ölürsünüz.

Likya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.257
  • Teşekkür 2308
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 12:33:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar su 100 derecede kaynar biliyorsunuz değil mi .99 çıksa vucunuzda su kalmaz ölürsünüz.
Oksijen seviyesini konuşuyoruz öğretmenim.

se_em

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 98
  • Teşekkür 88
    • Çevrimdışı
  • # 24 Kas 2020 14:33:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben kullanıyorum
ama bendeki cihaz "hipokloröz asit" değil de "sodyum hipoklorit" yapıyor.
hipokloröz asit yapan modeller çok pahalı ( Fakir'in var mesela, 1900 lira )
benim cihaz çamaşır suyu yapıyor bir tür. gıda ve el temizliği harici heryerde kullanıyorum.
gıda ya da bebek malzemeleri gibi şeyler için mutlaka hipokloröz asit üreten cihazları kullanmak gerek.
bilindik bi zincir marketten 150 tlye aldım. Ama üzerinde el, cilt ve gıda üzerinde kullanılabileceği yazıyor. Bir de nekadar etkili bilemiyorum. Etkisini merak ediyorum. Manavdan aldığım meyvelerin yarısına uyguladım. Uyguladığım meyveler geç bozulursa biraz daha güven duygum oluşacak. Hayırlısı.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK