MEB: 31 Aralık'a kadar uzaktan eğitim devam edecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplantısı sonrasında Koronavirüs ile mücadelede alınan ek tedbirleri açıkladı. Buna göre tüm eğitim öğretim faaliyetleri 31 Aralık'a kadar uzaktan eğitim yoluyla devam edecek.

Koronavirüs ile mücadelede alınan ek tedbirler gereği, resmî, özel, örgün ve yaygın tüm eğitim öğretim faaliyetleri, 31 Aralık 2020 tarihine kadar uzaktan eğitim yoluyla devam edecek. Uzaktan eğitim sürecine ilişkin detaylı bilgilendirme ayrıca yapılacak.

 

MEB

  • 10 12
  • 17 Kasım 2020 21:07 34.117
  • Aktif Haberler
  • Karakedi
    20 Kasım 2020 11:02
    0 0
    Yapilan sinavlar gecerli olacak dedi bakan trt haberde su an.
  • sefa51
    19 Kasım 2020 14:31
    6 0
    MEb mutlaka ilkokul öğrencileri için uzaktan eğitim ders saatlerini azaltmalı öğrencilerle bir günde 5-6 saat bilgisayarın karşısında ders yapmak hem öğrenci hem öğretmen için bir eziyet oluyor
  • bekhas
    19 Kasım 2020 12:17
    0 1
    Yapilan sinavlar iptal edilmez, bundan sonra sinav yapilmayacak.
    Sinav yapmayanlar da Ocak ta okullar acilirsa bir sinav yapar. Okullar acilmazsa muamma. Bence tabi.
  • 15arda
    19 Kasım 2020 11:44
    0 0
    Yapilan sınavlar iptal mi bilgisi olan var mı arkadaşlar.Bazi okullar sınavları yaptı ve şuan not giriyorlar sisteme....
  • öğretmen1934
    19 Kasım 2020 10:22
    3 4
    Haftada bir gün okula gitmek, beş gün gitmekten iyidir. Eğer bir gün okula gidilmezse pekçok kişi tatil moduna girip memleketine kaçar
  • D.Hoca7
    19 Kasım 2020 02:01
    5 1
    İlkokulda günde 6 saat bilgisayar ve telefon karşısında canlı ders takip etmenin doğruluğu-yanlışlığı neden Sağlık Bakanlığı’na sorulmuyor?
  • tarkan61
    18 Kasım 2020 22:42
    4 1
    Meb maalesef 2 gun sonranin bile hesabini yapamiyor...Bari hic açıklama yapma! Bir de tablet dagitacaklar .2 aydır 60 bin tablet dagitmislar..maske dagitim isine döndu...Halki beklentiye sokup 6 ay sonra tablet ulastirmak çok yanlıs ! Allah sonumuzu hayır etsin.
  • meral73
    18 Kasım 2020 21:28
    2 1
    Neden 1 gun okula gidiyoruz
  • meral73
    18 Kasım 2020 21:25
    4 1
    Biz neden birgün okula gidiyoruz.Hapishanede miyiz?imza atmaya gidiyoruz
  • g_k_c
    18 Kasım 2020 20:31
    1 1
    Öğretmenler haftada 1 gün okula gidecekmiş imza atmak için, taze son dakika haberi
  • zeynebrana
    18 Kasım 2020 20:08
    15 1
    yine tam bir açıklama yok.bazı okullar dayatır 6 ders diye bazıları da 4 ders..biride çıkıp demiyor ki 6 derse ilkokul çocukları dayanamıyor diye..yazık yaaa
  • Karakedi
    18 Kasım 2020 19:53
    1 0
    Cimere de yazdim ders kitabi dagittiklari gibi bol etkinlikli okuma yazma cizme boyama uygulama etkinlik kitaplari basip dagitmalari gerekli bence digitalden cok daha faydali
  • Karakedi
    18 Kasım 2020 19:44
    1 1
    Biz izmirde 30 ders yaptik gecen hafta canli ders hergun 6 ders.cocuklar sıkıliyodu tavi katilan 3 ...5 kisi.1.sinif bir de.7 hafta boyle.....
  • ahmethoca3474
    18 Kasım 2020 19:07
    5 1
    Çarşamba günleri yapılan canlı derslerde 4 ders yapıyordum son iki ders kitap okuma yaptırıyordum.Gene kamerayı açtırırım uzaktan kitap okumaya devam ederim.4 dersten fazlası zarar çünkü
  • kutay07
    18 Kasım 2020 18:47
    2 1
    MEB ne zaman açıklayacak acaba kaç saat olacağını.
    Zam yaptık 45 saat oldu demesinler.
  • müdüryetkisiz
    18 Kasım 2020 18:41
    9 3
    30 saat gerçekten çok fazla.buna cep telefonlarının şarzıda dayanmaz.mobiş internette dayanmaz.öğrencide öğretmende dayanamaz.yapılan hatadan biran önce dönülmeli.koranadan kurtulup radyasyondan öleceğiz.beyne çok büyük zararı olur okadar saat telefon başında durmak.
  • kral_02
    18 Kasım 2020 18:38
    9 1
    Birinci sınıflarda canlı derse 30 öğrencimden 10 tanesi katılıyor şimdi nasıl yapacağım harfe devam etsem olmayacak etmesem olmayacak şaştım kaldım bu işe. Birde corona oldum 3 hafta da öyle geçti bu sene birler çok şanssız Allah hepimizin yardımcısı olsun.
  • sedatbayzan
    18 Kasım 2020 18:11
    25 1
    Haftada 30 saat uzaktan eğitim mantığa akla ve bilime ters.
    Trt ebada günde 2 saat ders var her sınıf için. Bu doğru. Öğretmene 30 saat canlı ders yapacaksın demek hatalı bir talep olur. Haftada en fazla 15 saat olabilir belki. 30 saat canlı ders dayatmak isteyenler eğitimci olamaz.çocuklar büyüme çağında her gün 6 ders teknolojinin zarali ışınları altıda hasta ruhlu olacaklar. Çocukların göz vücut ve ruh sağlığını dert eden kaç eğitimci var. Yazıklar olsun bize. Özellikle ilkokul öğrencileri için söylüyorum. Yanlış bir şey yazdığımı sanmıyorum. Çocuklar kuşlar gibi özgürce uçmaları gerekirken evlere ve küçücük tablet telefon gibi uzun süre kullanımı zararlı araçlara esir ediliyorlar ve kimse bu yapilan yanlış başka çözüm olmalı bile diyemiyor...sizleri tenzih ederim
  • hazanın dünyası
    18 Kasım 2020 17:07
    5 3
    Mskb hocam katılıyorum
    Görünmeyen bir tehlike ile karşı karşıyayız.
    Sağlık Bakanlığı ve MEB ne derse odur. Tartışma yapılması mantıksızdır. Doktorlar hemşireleri de düşünmek lazım. İhtiyaçlar hiyerarşisinde fiziksel ihtiyaç sağlıktır. Gerisi boş, kim ne derse desin.
    Yazdıklarımızın son mesaj olduğunu düşünsenize
  • lunat
    18 Kasım 2020 17:07
    14 0
    Lütfen şu canlı ders işi okul gibi düşünülmesin 6 ders çok fazla bilgisayar başında ben bile otur otur sıkılıyorum ara verincede giden geri gelmiyor, kesintisiz yapıncada ne şarjları dayanıyor ne kendileri çok sıkıcı oluyor sadece ana dersler olsa günde 4 ders yapsak ne çocuklar sıkılır ne bizler
  • Turan Baran
    18 Kasım 2020 17:04
    3 2
    ya neden okullar kapandı ya inşalah 2021 güzel eçer amin
  • mayıss
    18 Kasım 2020 13:44
    6 0
    MEB neyi düşündü öğretmenim. Yukardan birşeyi yapın diyor o kadar. Onları zaten kendimiz yapıyoruz. Yolladığı her yeni genelge bir öncekini daha anlamsız ve karıştırmaktan başka ne işe yaradı.
  • Zeynep42
    18 Kasım 2020 12:05
    22 18
    Birinci sınıflar devam etsin ya da birleştirilmiş sınıflar devam etsin diyenleri anlayamıyorum
    Sanki virüs köyleri teğet geçiyor
    Evet her öğrenciye ulaşmamız zor tableti bilgisayarı olmayan vb.Fakat uzaktan eğitim yalnızca eba ile değil aynı zamanda TV ile de olan birşey.Birinci sınıflar az çok mantığı kavradı zaten işimiz ulaşabildiğimiz müddetçe geri kalan harfleri öğretmek.Gec olur ama ogrenilir.
    Veliler de destek olduğu müddetçe okuma yazma öğrenmek gerçekten çok zor bir şey değil.Ust sınıflar o kadar kazanımla uzaktan eğitime geçerken okuma yazma eğitimini de herhalde uzaktan yapmak çok zor olmasa gerek.




  • mskb
    18 Kasım 2020 11:54
    21 4
    Canın çıksın Covid! Sürüm sürüm sürünesin! Yerin dibine batasın!
  • albatros001
    18 Kasım 2020 09:02
    16 14
    Devlet kurumları ve bakanlıklar arasında şu salgın hastalık döneminde en zorda kalan ve 20 milyon öğrenci ve öğretmenlerin sorumluluğunu taşıyan bakanlık Milli Eğitim Bakanlığıdır.Milli Eğitim Bakanının yerinde olmak istemezdim.Çok zor ve olağanüstü bir dönem olduğu için karar almak zor uygulamak zor sorumluluk çok fazla.Evet bir kaç gün önce ara tatil sonrası tüm kademelerin okula yüz yüze eğitime dönmesi amacında oldular ama işte görüyoruz son sözü virüs ve vaka sayıları söylüyor.Her şey planlandığı gibi hayal edildiğ gibi olmuyor çünkü hastalığın yayılma hızı artıyor.Belki sadece 1.sınıflar yüz yüze eğitime devam edip diğer sınıflar uzaktan eğitime devam etmeliydi.Bu en başta kesin ve son karar olarak alınıp 2021 Haziranına kadar öylece devam etmeliydi.Okuma yazma öğrenmeleri için 1.sınıflara bu ayrıcalık daha katı kurallarla tanınmalıydı.Yapacak bir şey yok.Uzaktan eğitime devam edeceğiz.Olduğu kadar.Fırsat eşitsizliği var ama bunu düzeltmek hemen mümkün değil.Bunlar devlet yöneticilerimiz tarafında düşünülüyordur ve tedbirleri zamanla daha fazla alınacaktır eminim.Şimdi fedakarlığımızı gösterip elimizden geldiğince ulaşabildiğimiz yere kadar devam etmek.Tüm dünya bu durumla karşı karşıya. Sadece bizde değil.Zaman gelecek bu salgında bitecek.
  • naciekinci
    18 Kasım 2020 09:01
    18 2
    1. sınıflar sorunDu ama sistemi çözmeye başlayanlar olmuştur. Uzaktan eğitimle 30 saat birlere ders olur. Ama nasıl olur? Gruplara ayırıp günlük her gruba iki ders yapılabilir. Sayı azaldıkça hem kamera vs kullanma olasılığı artar hem de daha çok elimiz deger. Tabi en önemli görev velide. Veli elini taşın altına koymazsa hangi sınıf olursa olsun verdiğimiz emek havada kalır arkadaşlar.
  • ogretmen0202
    18 Kasım 2020 08:27
    15 2
    18 milyon öğrencisi olan bir devletiz. Sadece 500 bin tablet dağıtılacaktı. Hala onlar da okullara ulaşmadı.
  • şule44
    18 Kasım 2020 07:49
    30 4
    1.sinif ökutuyorum günde 6 saat canlı ders olmaz canlı dersi okul gibi düşünüp 30 saate tamamlayın demesinler ücrette vermesinler.
  • Karakedi
    18 Kasım 2020 07:37
    5 3
    Iste ben de onu dedim.ya hic acmayacaktiniz ya da daha onlemler alinacakti.ac kapa da cozum mu...☹
  • emir3417
    18 Kasım 2020 07:17
    4 7
    D.hoca7 ben çarpı attım sana.
  • turko_
    18 Kasım 2020 06:25
    12 8
    En baştan okulların açılmaması gerekiyordu. İnşallah geç kalınmamıştır.
  • laylaylom_
    18 Kasım 2020 03:56
    25 0
    1 okutuyorum ve sınıfın yarısı karantinada ki ben küçük bir ilçenin köy okulundayım. 3 öğrencim pozitif, 6-7 si temaslı olduğu için karantinada. Köyde 1 aydır ölen ölene. Bayramda tüm köy karantinaya girmişti şimdi de girmeleri yakındır. Diğer sınıflar kapansın 1 açık kalsın da çözüm değil 1 lerde de vaka var. Evet sınıfın çeyreğine ulaşacağım, canlı derslerden nefret ediyorum ama hiç değilse şeker hastası öğrencim, karaciğer nakli olmuş öğrencim okuldan aldığı virüs yüzünden sağlığından olmayacak. Okul ne zaman açılırsa o zaman okuma yazma öğretiriz yeter ki sağlıklı olalım. Salı günü gelen öğrencim pozitif ve ben haberi aldığımdan beri bulaşmış mıdır korkusuyla kıvranıyorum. Kışın herkes öksürüp burnunu çektiğinde kendimizi ne kadar rahat hissedecektik?
  • D.Hoca7
    18 Kasım 2020 02:11
    14 12
    Tabletin bilgisayarın yok diye okullar açık kalsın tamam olur
  • D.Hoca7
    18 Kasım 2020 02:10
    37 13
    1. Sınıf uzaktan olmuyor diyenler sadece 1. Sınıf velileridir
    Her sınıf nasıl oluyorsa veya olamıyorsa 1. Sınıf da öyle olur. Anneler daha fazla duygu sömürüsü yapmasın. Bir zahmet elini taşının altına koysun. Tüm ülke sizin avutamadığınız çocuğunuzu avutmak için seferber olacak değil.
    ÇOK YERİNDE BİR KARAR. BU SENE OLMAZSA SENEYE OKURLAR. AİLELER AZCIK DESTEK OLSA 2. DÖNEME DE KALMAZ OKURLAR AMA DESTEK OLMAK TABİİ ZAHMETLİ İŞ. Gündüz kuşağı tv izlemeleri varken
  • hagrid34
    18 Kasım 2020 02:05
    16 9
    Hani okullar en güvenli yerdi...
  • meraklı25
    18 Kasım 2020 01:26
    16 3
    Uzaktan eğitim elbette bütün öğrenciler için çözüm değil. Benim 25 kişilik sınıfımda canlı derse şimdiye kadar katılan öğrenci sayısı 5, 7 öğrencimle daha tanışmadım bile. Yüz yüze eğitimde okula hiç gelmediler. 2. sınıfları okutmama rağmen okumaya yazmaya geçemeyen öğrencilerim var. Bunun gibi sorunları sadece ben değil benim gibi birçok öğretmen arkadaşım yaşıyor. Bizim yaptığımız batan gemiden ne kadar kişiyi kurtarırsak veya yanan apartmandan kaç kişiyi kurtarırsak kârdır mantığı. Ne kadar öğrenciye ulaşırsak o kadar kazançlıyız.
  • Karakedi
    18 Kasım 2020 01:22
    3 8
    Oguz8 coook haklisin.herkese tablet ve internet ya da mesafeli kontrollu yuz yuze haftada 1 gun en azindan
  • Karakedi
    18 Kasım 2020 01:20
    8 5
    Ongorulu olup 1leri acmayacaklardi.uzaktan 1 mi olur defter calismasi olmuyor.16 ogrencinin 5 i giriyor.geri donut yok.kaleme alisamadilar daha.izmirdeyiz bir de deprem.hic baslamayacaklardi.
  • Oguz8
    18 Kasım 2020 01:15
    17 7
    Ya arkadaşlar uzaktan eğitim kararına yanlış demiyoruz. Bu kadar yaşanmışlığa rağmen hiç bir değişiklik olmadan pat diye tekrar uzaktan eğitim kararı alınmasına kızıyoruz. Özellikle biz 4 sınıf bir arada okutan öğretmenlerin uzaktan eğitim vermesi imkansız hale geliyor.

    Neden anlamıyorsunuz. Bazı velilerim internet bağlatmak istiyor. Ama internet alt yapısı bile sağlanmıyor. Nasıl yapalım uzaktan eğitimi? Türk Telekom şehir merkezlerinde bile yetersizken..
    ''Uzaktan Eğitim yapın.'' deyip topu bize atarak vebalden kurtulamaz bu idareciler. Yazık ediyorlar çocuklara.

    Hiç bir şey yapamıyorlarsa operatörlerle konuşup bu pandemide fedakarlık isteyecekler. Canlı derse giden interneti ücretsiz yaptıracaklar. Bu bile büyük bir çözüm.
  • hakan_gs
    18 Kasım 2020 00:51
    12 13
    Bu süreçte uzaktan eğitim doğru karar ama en azından 1. Sınıflar haftada iki gün ve iki grup devam etmeli okula diye düşünüyorum. Çünkü okuma yazma zamanları ve internet erişimi olmayan çok 1. Sınıf öğrencisi de var.
  • koyay
    18 Kasım 2020 00:27
    34 5
    Ona iyi olmadı buna iyi olmadı. Sağlık-hayat sözkonusu anlamıyor musunuz? 1. sınıf en kötü seneye de 1 okuyabilir. Hiç olmadı Mayıs'ta gelirler okula 2 ayda ne yapılıyorsa kârdır. Hastaneker dolmuş, herkes can derdinde, eğitim telafisi olur, canlar gittikten sonra eğitimin değeri var mı?
  • ssszmzh
    18 Kasım 2020 00:26
    19 3
    Biz bu filmi gördük.
    Bana günde 6 canlı ders yap diyecekler.
    Yapmam diyeceğim.
    Günde 3'ten fazla canlı ders olmaz.
    Olsa EBA çöker.
    O çökmese dersler çakışır, velinin iş olur, interneti yoktur vs. vs.
  • KUTLU
    18 Kasım 2020 00:07
    13 12
    Demekki en güvenli yerler okullar değilmiş.
  • sözleşmeliyeson
    17 Kasım 2020 23:48
    10 4
    Kim ne derse desin bu pandemide en çok zarar görenler, öğrenciler "özellikle"ilkokul öğrencileri oldu..
  • demirfeza
    17 Kasım 2020 23:47
    20 9
    Ah birler, vah birler. Nasıl olacak şimdi. Tak diye karar alınmamalı. Madem kapanacakti niye açtınız. Sadece birlerle baslasaydikta diğerleri uzaktan eğitime devam etselerdi. Dün eğitimhanenin haberinde bakan bütün sınıfları açma düşüncesindeyiz haberi vardı, bugün hepsini kapattık haberi.
  • sözleşmeliyeson
    17 Kasım 2020 23:47
    5 2
    Kim ne derse desin bu pandemide en çok zarar görenler, öğrenciler "özellikle"ilkokul öğrencileri oldu..
  • uNNamed
    17 Kasım 2020 23:21
    20 2
    Karar doğru. Buna bazı kurallara dikkat etmeyerek bizler sebep olduk. Elbette herkes yüz yüze eğitim istiyor. Elbette öğrencilerimizde bilgisayar internet yönünden imkansızlıklar var. Ama herşeyden önemlisi sağlık. Gerisi boş.
  • HAMZA97
    17 Kasım 2020 23:16
    13 14
    1. sınıflar için iyi olmadı 8 ve 12 de gelebilir di gerisi haziran sonuna dek uzaktan olurdu.
  • öğretmen1934
    17 Kasım 2020 23:05
    36 4
    Hayati tehlike varken eğitim 2. planda kalır. Online eğitim kararı çok doğru. Bu hastalığın ciddiyetinin farkına varamayanların olduğunu görmek de kötü. Halen bazı ailelerde internet, bilgisayar, tablet yok, imkanlar kısıtlı vs bahsediliyor. Ancak EBA tv var, ders kitapları ve çeşitli kaynaklar var. Hiçbir şey de sağlıktan önemli değil.
  • auset35
    17 Kasım 2020 22:35
    26 2
    Şu durumda tartışılması gereken şey uzaktan eğitimin iyileştirilmesi, eksiklerin giderilmesi olmalıdır. okulların kapanması doğru bir karar. kendi yaşadığım çevreden örnek vereyim. Her sınıftan birer şube bulunan küçük bir köy okulunda çalışıyorum. 12 ekim itibariyle 5 gün okula gitmeye başladık Ve o dönemde köyde görülen bir tek vaka yoktu. Tüm sınıflarda neredeyse tüm öğrenciler okula geliyordu. standart bir devlet okulu kadar dezenfekte edildik ekipmanımız vardi. Kurallara uymak konusunda dikkatliydik. sadece bir öğretmen arkadaşımız Karantina daydı. 13 Kasım itibariyle köyde 25 ailede ya pozitif vaka ya da temaslı durum söz konusu. Ogretmen arkadaslarimla tek tek karantinaya girmeye basladik. öğrencilerin yarısı okula artık gelmiyor ya da temasta olduğu için karantinadan dolayı gelemiyor. Yani biz yüz yüze eğitimi de yapamıyoruz. Şu an sorun uzaktan eğitim olmalı yüz yüze eğitim biraz bekleyebilir.
  • Mamisan
    17 Kasım 2020 22:27
    12 15
    Ya bunu anlamayacak ne var?

    -Kıraathaneler uzaktan eğitime devam edecek.
    -Sinemalara saat 10.00-20.00 arası sadece 65 yaş üzeri girebilecek, bu saatler dışında 20 yaş altına yasak.
    -Avmler ayakta yolcu alamayacak.
    -Toplu taşıma araçları sadece paket servisi yapacak.
    -Halı sahalarda sigara içmek yasak olacak.
    -Cadde ve sokaklarda çift kale maçlar yapılabilecek.
  • ali2344
    17 Kasım 2020 22:24
    20 1
    Yanılmıyorsam şu andaki GSM operatörlerinden 2'si devletin elinde. Eba'da kullanılmak üzere kotasız internet verilebilir.
  • BaLeFuL
    17 Kasım 2020 22:24
    17 19
    Çok güzel gidiyorduk aslında. Her yeri kapatın okulları açın.
  • Matkap89darbe
    17 Kasım 2020 22:21
    3 8
    orta agri duzey zihinsel engelli cocuklara uzaktan egitim nasil olacak acaba ?
  • Matkap89darbe
    17 Kasım 2020 22:18
    9 14
    1.sinif ykindan egitim de bile cok zorluyor uzaktan egitim olmuyor cok çetrefilli uzaktan egitim de
  • koyay
    17 Kasım 2020 22:15
    28 3
    Candan öte birşey var mı? Vebal vs. çok saçma yorum yapılıyor. Eğitim telafi edilir, sağlık-can edilemez. Farz edin savaş çıktı ki durumun hiç bir farkı yok.
  • cihan4444
    17 Kasım 2020 22:08
    25 1
    Öğrencilere canlı ders için bedava internet vermeliler ve öğrenci- öğretmenlere vergiden muaf laptop satın alma imkanı sağlamalılar. İşte o zaman canlı dersler çok daha verimli olur.
  • kaynarca87
    17 Kasım 2020 21:56
    21 11
    köy okulları devam etsin diyenler köylerdeki vakalardan haberi yok sanırım.
  • göbekligeneral
    17 Kasım 2020 21:49
    19 2
    Bu dönemde öğrenci ve öğretmenlere mutlaka ücretsiz internet verilmeli.Bu işler birkaç gb ile dönmüyor.Operatörlerin mutlaka fedakârlık göstermesi gerekir.
  • hll-22
    17 Kasım 2020 21:42
    35 9
    1. Sınıflarla uzaktan eğitim olmuyor.
  • kokyil
    17 Kasım 2020 21:34
    13 0
    Maalesef toplum olarak kurallara uymadık ve sonuç yine uzaktan eğitim. Önce sağlık eğitim telafi edilir. Biz eğitim neferleri çalışmaya devammm
  • ufukbey
    17 Kasım 2020 21:31
    11 0
    Nisana kadar okullar açılmaz artık
  • übübü
    17 Kasım 2020 21:23
    12 3
    Online egitimi sadece canlı ders olarak düşünmeyin. Eba TV de var. TV ye bile ulaşamayan öğrenciler var elbette.
  • PekdemirKonuk
    17 Kasım 2020 21:23
    15 15
    Birleştirilmiş sınıflı köy okulları yüz yüze olmalıydı. Aksi durumda çok zorlanacağız. Çocuklar zaten dezavantajlı. Makas iyice açılacak.
  • mersin123
    17 Kasım 2020 21:23
    39 10
    Uzaktan eğitim kararına üzülen arkadaşlar sizi anlamıyorum olması gereken buydu çok doğru bir karar hatta geçen bir ay bile uzaktan olmalıydı çünkü eğitimin telafisi olur sağlığın telafisi olurmu düşünebiliyor musunuz okulda virüsü kapıp ondan sonra bütün aileye bulaştırırsanız daha mı iyi
  • adabal
    17 Kasım 2020 21:22
    16 1
    iş tablettle telefonla bitmiyor bütün canlı derslere katılıp okula bomboş gelende var imkanı olmadıgı icin katılmayıp eksiksiz gelende var. keşke okuma azmi olan çocugun tableti olsa, herkese gereksiz.
  • öğretmen1934
    17 Kasım 2020 21:21
    18 5
    Boşverin tablet, interneti. Eğitimin telafisi olur, sağlığın olmayabilir.
  • Fani
    17 Kasım 2020 21:20
    5 9
    Özel kreşler de dahil mi
  • birinci34
    17 Kasım 2020 21:19
    17 6
    Annesinin telefonunda ki sınırlı internet ile 6 dersi uzaktan yapmaya çalışmak........Yorum sizin
  • polipost19
    17 Kasım 2020 21:18
    5 5
    31 aralık ta açılacak, 3 hafta okul olacak, sonrası 15 tatil... açılan okulun pek anlamı olmayacak
  • fzk64
    17 Kasım 2020 21:16
    15 14
    Tablet Ve Evinde Televizyon Ve İnterneti ,bilgisayarı Olmayan çocuklar İçin Gene Eşitsizliğin Devam Edeceği Bir Durum Daha ... Bu Duruma Sebep Olan Herkesi Rabbime Havale Ediyorum ...
  • Oguz8
    17 Kasım 2020 21:14
    31 17
    Şu imkanı olmayan çocuklardan bahsettiğimizde hemen çarpı atan öğretmenler, sizlere de teessüf ediyorum. Hiç köy okulunda öğretmenlik yapmayanlar, lütfen yorumlarımıza tik ya da çarpı koymasınlar.
  • pembe155
    17 Kasım 2020 21:13
    11 43
    Yazık ettiniz bu nesile. 31 aralıktan sonra da açmazsınız siz. Yazıklar olsun
  • cimbom_80
    17 Kasım 2020 21:13
    22 12
    Köy okulları devam etse keşke.
  • Oguz8
    17 Kasım 2020 21:12
    20 15
    4 sınıf bir arada okutan bizler ne yapacağız. CB ya da Ziya Selçuk anlatabilir mi?!
    İnternet yok! Tablet yok. Kardeş çok. Sobalı odada 6-7 kişilik aile var.
    Uzaktan eğitim bizim çocuklara çok uzak.. Bu vebali kaldıracak olan var mı?
  • öğretmen1934
    17 Kasım 2020 21:11
    16 17
    Imkanlar ölçüsunde bu işi online yürütülecek. Tableti interneti olmayanlara da biz çözüm bulamayız. Herseyi de düşünmemeli, eleştirmemeli.
  • ayşe_naz
    17 Kasım 2020 21:08
    26 26
    Tamam iyi hoşta hala tableti interneti olmayan çocuklar ne yapacak. Benim öğrencilerim gibi mesela
UYARI: Yayınlanan haberler, Egitimhane.Com'un görüşlerini yansıtmaz. Yazılan yorumlar, onaylanmış olsalar bile yazanın sorumluluğundadır.

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK