Meb Taslak Kitap İnceleme Panelist

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 10 Tem 2022 15:39:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E bana hala başvrunuz eğitime alınması uygun görülenler arasındadır yazıyor bittiyse niye yazıyor ki :)


Siz 3. ya da 4. dönem başvurduysanız, daha sonra eğitim alacaksınız herhalde

Üste bahsi geçen yüz yüze eğitimler de 1. ve 2. dönem başvuranlar içindi

Çevrimdışı münevveras

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 369
  • 238
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 369
  • 238
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 10 Tem 2022 21:51:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Siz 3. ya da 4. dönem başvurduysanız, daha sonra eğitim alacaksınız herhalde

Üste bahsi geçen yüz yüze eğitimler de 1. ve 2. dönem başvuranlar içindi

2. Dönem yüz yüze eğitim aldım bende de hala yazıyor.

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 10 Tem 2022 22:54:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2. Dönem yüz yüze eğitim aldım bende de hala yazıyor.

Evet biliyorum, eşimin de öyle
1. Dönem başvurup; hem uzaktan, hem de yüz yüze eğitim alanlar sisteme giriş yapabiliyor sanırım

Çevrimdışı filiz_07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.164
  • 3.658
  • 1.164
  • 3.658
# 12 Tem 2022 10:08:57
Seminer değerlendirme açılmış mi

Çevrimdışı dark city

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.320
  • 39.274
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 6.320
  • 39.274
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 12 Tem 2022 10:13:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Seminer değerlendirme açılmış mi
Haziranın sonlarına doğru açılmıştı sayın hocam.

Çevrimdışı filiz_07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.164
  • 3.658
  • 1.164
  • 3.658
# 25 Tem 2022 09:46:44
Aynen

Çevrimdışı beyazz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 127
  • 135
  • 127
# 02 Ağu 2022 20:17:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet biliyorum, eşimin de öyle
1. Dönem başvurup; hem uzaktan, hem de yüz yüze eğitim alanlar sisteme giriş yapabiliyor sanırım
bende de eğitim almamışım gibi görünüyor.durum aynı.sizde düzelmiş mi hocam?

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 03 Ağu 2022 11:04:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende de eğitim almamışım gibi görünüyor.durum aynı.sizde düzelmiş mi hocam?

Bende zaten sorun yoktu, girebiliyorum sisteme
Eşimin hala aynı: “Başvurunuz Eğitime Alınması Uygun bulunanlar aşamasında. Bu aşamada değişiklik yapamazsınız.” yazısı çıkıyor

Çevrimdışı emrah27

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.382
  • 5.147
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.382
  • 5.147
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 03 Ağu 2022 11:36:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bende zaten sorun yoktu, girebiliyorum sisteme
Eşimin hala aynı: “Başvurunuz Eğitime Alınması Uygun bulunanlar aşamasında. Bu aşamada değişiklik yapamazsınız.” yazısı çıkıyor
Bende de bu yazı çıkıyor ana sayfada…

Çevrimdışı beyazz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 127
  • 135
  • 127
# 03 Ağu 2022 14:32:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bende zaten sorun yoktu, girebiliyorum sisteme
Eşimin hala aynı: “Başvurunuz Eğitime Alınması Uygun bulunanlar aşamasında. Bu aşamada değişiklik yapamazsınız.” yazısı çıkıyor
bende de öyle. uzaktan eğitim almamıştım. yüzyüze aldım.

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 03 Ağu 2022 14:52:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende de öyle. uzaktan eğitim almamıştım. yüzyüze aldım.

Ben uzaktan eğitimi almıştım

Çevrimdışı beyazz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 127
  • 135
  • 127
# 03 Ağu 2022 15:02:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben uzaktan eğitimi almıştım
çok ilginç. bu işin matematiği ne peki bir şey anlaöadım.

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 03 Ağu 2022 15:23:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok ilginç. bu işin matematiği ne peki bir şey anlaöadım.

Uzaktan eğitim alanların açık
Almayanların açık değil

Çevrimdışı isikayhan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.640
  • 6.463
  • 7.640
  • 6.463
# 07 Eyl 2022 01:05:43
Eğitimi sadece yüz yüze alanlara uzaktan almaları için de SMS ile bildirim geldi

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sitesine de girişleri açılmış

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.867
  • 8.310
  • 2.867
  • 8.310
# 07 Eyl 2022 08:30:16
günaydın arkadaşlar eba da okulunu seç ya da ttkb seç ( eba da gruplar bölümünü açınca ) fark ettiniz mi sizlerde de var mı?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK