bir hafta falan önce Danıştay emsal niteliğinde karar aldı . bir öğretmen 2010 da zorunlu hizmet muafiyeti hakkı kazansada yıllarca zorunlu hizmet bölgesinde çalışıp artırımlı puanlarının eklenmesi için dava açmış. Danıştay öğretmeni haklı bulup emsal karar almış . sendikaya benim puanları ekletelim dedim. sendika emsal kararla mebe dilekçe ile basvuralım puanınız eklensin dedi. şimdi bu halde bazılarına puanlar eklenecek ise norm fazlası tayin durumu nasıl olur?
uşak idare mahkemesi diye okudum şimdi sizin dediğiniz farklı mı acaba?