Normlar güncellenmediği halde norm fazlası kalacağı bilinen öğretmenin sınıfı(3.sınıf) okuldaki puanı yüksek 4. Sınıfı bitirmiş bir öğretmene verilir mi?Cevaplara şimdiden teşekkürler...