Kayseri mem herkese kendi ilçesinde öncelik verileceği ve bugün gün içerisinde açılacağı yönünde duyuru yayınladı 13.48 itibari ile
açıklar nerde yazıyor mebbiste göremedim.
Arkadaslar 4+4+4den dolayi eylul ayinda norm fazlasi oldum normlar guncellenmedigi icin tercih yapabilecekmiyiz acaba benim durumumda olan varmi
Diğer memlerde de kendi ilçesinde öncelik var mı?