Norm Fazlası

Aydın 3355
22 Haziran 2026 13:14

Okulumda iki tane norm fazlası öğretmen var.benimvpuanim bu arkadaşlardan yüksek.ben il ici tayin istedim.daha sonra il içi tayini iptal ettirdim.Kendi okuluma geri gelirsem puanim yüksek olmasına rağmen ben mi norm fazlası oluyorum.

isikayhan
22 Haziran 2026 15:06

Son iki yıla ait duyurularda yok ama eski yıllarda şöyle bir madde vardı:

5. İl içi isteğe bağlı yer değiştirme kapsamında görev yeri değiştirilen öğretmenlerin yer değiştirme
işlemleri iptal edilmeyecektir. Öğretmenlerin, başvuru yaparken bu hususu göz önünde
bulundurmaları gerekmektedir. Ancak bunlardan, yer değiştirmeleri gerçekleştirildikten sonra
yürürlükteki yönetmelikte belirtilen mazeret durumlarından biri oluşanların atamaları, görev
yerlerinden ayrılmamış olmaları kaydıyla iptal edilebilecektir. Ataması iptal edilenlerden önceki
görev yerlerinde alanlarında boş norm kadro bulunmayanlar, il içindeki diğer eğitim kurumlarında
alanlarında boş bulunan norm kadrolara valiliklerce atanacaktır.

https://personel.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_05/09161954_2024ogretmenleriniliciistegebagliyerdegistirmeduyurusu.pdf

hadis - 22 Haziran 2026 20:05
Eğer aynısı varsa norm fazlası siz olursunuz
kodes35
22 Haziran 2026 13:49

olmazsınız hocam

fuat222
22 Haziran 2026 14:42

Hiç ayrilmamissiniz zaten hocam. Değişen birsey yok. Kim norm fazlasıysa oyle devam eder


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK