3600 eksik kalsın. Bagimsiz, farkli kurumlar tarafindan enflasyon araştirilmasi yapilsin.
Enflasyon gerçekten yükseldi gibi geliyor
Aylardır bu konuya bir şey yazılmamışBugün gördüğüm bir haber:“Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, "3600 ek gösterge çıkacak mı?" sorusuna "Bahsi geçen hususlar Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın görev ve yetki alanına girmektedir" yanıtı verdi”