Konu: Öğretmenlikten Bıktım Dedirten Şeyler  (Okunma sayısı 296877 defa)

hicran10

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.178
  • Teşekkür 3534
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 01:10:36
Mesele nitelikli idare...
*At sahibine göre kişner *atasözü de durumu ifade eder nitelikte.

nurdan90

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 152
  • Teşekkür 149
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 01:16:32
Zavallı ve basit benim galiba.İşte beni öğretmenlikten bıktıran bir bakış açısı karşısındakini zavallı görmek.

jak d

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 58
  • Teşekkür 76
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 01:45:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zavallı ve basit benim galiba.İşte beni öğretmenlikten bıktıran bir bakış açısı karşısındakini zavallı görmek.
yok hocam bu konuda değil site genelinde bahsettim burada derken konu her forum konusunda. sizin ne yazdığınıza bile demin baktım asla sizle alakası yok ..ki konuda siz zaten haklısınız bizde de aynı durum var.yanlış anlaşılma olmuş

cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 1.549
  • Teşekkür 1217
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 01:49:37
Hocam alınmayın, arkadaşların kastı UYANIK geçirenlere. Çay içmek zorunda değil kimse. Bazı okul suları ya da mutfağı içirtmez. Ya da teneffüs saati yetmez vs. Buradaki arkadaşlar 3-5 TL için 35 takla atılmasına kızıyor ki haklılar da yani.

Can Yongası

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 74
  • Teşekkür 484
    • Çevrimiçi
  • # 31 May 2020 02:03:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
SİZ ORADAYKEN

Siz oradayken sevgili meslektaşlarım, merkezi okullarda sizlerin durumu zerre gündeme gelmiyor.

Siz, sınıfınızı, öğrenci tuvaletlerini, okul bahçesini bizzat kendiniz temizlerken sevgili kardeşlerim; merkezi okul öğretmen odalarında Avon kataloğu muhabbetleri ediliyor.

Siz, sınıf ve lojman sobasını yakarken; amansız kış şartlarıyla mücadele ederken, merkez okullarında çayın tadının bozuk olduğu gündeme gelebiliyor.

Siz, orada güvensiz lojman odalarında resmen hayatta kalmaya çalışırken merkezde öğretmenler ikinci evi nasıl alırım telaşındalar.

Sizin yanınıza dahi uğramayan sendika yetkilileri merkez okul idari kadrolarını peşkeş çekiyor.

Siz henüz başarı belgesinin varlığından bihaberken idareye yakın başarılı(!) öğretmenlere belge dağıtılıyor.

Siz eğitim-öğretimin kitabını yazarken merkezde çok ince hesaplarla idarecilikten istifa edip merkezi okullara geçiş yapılıyor.

...

Bunları niye yazıyorum? Bilen zaten biliyor ama ola ki yeni başlayan varsa aranızda gerçeklerle yüzleşince şaşırıp kalmasın.

Ben 7 senemi dağ köylerinde geçirip de merkeze gelince tuhaf olmuştum. Çünkü tahta silgisi istemişti idareden bir meslektaşım..

Allah kolaylık versin.
Allah'a emanet olun.
Şöyle bir mesaj yazmışım.

metalmania

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.235
  • Teşekkür 3312
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 03:16:19
Fotokopi makinesi sorunları 😎

kadriye71

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 310
  • Teşekkür 1164
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 04:11:38
Birleştirilmiş sınıf okutmak.

Hamzettintylmz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 480
  • Teşekkür 2604
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 10:01:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birleştirilmiş sınıf okutmak.
Okuttuğunuz birleştirilmiş sınıflar ileride tek sınıf okuturken önünüze gelen farlı seviyedeki öğrencilerin en iyisini yapmasını yönetmede çook işinize yarayacak. Hiç birleştirilmiş sınıf okutmayan  (hatta farklı meslekten öğretmenliğe geçmiş ) arkadaşlarınızın ağzının açık kalmasına ve tabii sizin işnizin ehli olmanıza yarayacak. bu durum bir imtihan değil bence bir firsat....

ozcan_38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 196
  • Teşekkür 80
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 10:07:38
Müdür yetkili olarak birleştirilmiş sınıf okutmak.

uyvar64

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 719
  • Teşekkür 269
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 10:10:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okuttuğunuz birleştirilmiş sınıflar ileride tek sınıf okuturken önünüze gelen farlı seviyedeki öğrencilerin en iyisini yapmasını yönetmede çook işinize yarayacak. Hiç birleştirilmiş sınıf okutmayan  (hatta farklı meslekten öğretmenliğe geçmiş ) arkadaşlarınızın ağzının açık kalmasına ve tabii sizin işnizin ehli olmanıza yarayacak. bu durum bir imtihan değil bence bir firsat....
Birleştirilmiş sınıf okutmanın kişinin meslek hayatına katkısını çok iyi özetlemişsiniz. Çok doğru. Teşekkürler.

Kardelen-

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.621
  • Teşekkür 5211
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 10:24:05
12 sene de tek öğretmenliği de dağ başında çalışmayı da iş bilmeyen müdürü de veliyi de haklı olduğum halde yenilmiş hakları da gördüm.ama hiç öğretmenlikten bıktım demedim.Belki biraz Polyanacılık olacak ama ben genelde benim yerimde olmak isteyen pek çok üniversite mezunu işsiz meslektaşım var dedim.gözümün içine bakan öğrencileri gördükçe varsın düzen bozuk olsun ben sınıfıma bakarım Dersimi anlatırım dedim.Gerisini hiç düşünmedim.

faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • Kimya Öğretmeni
  • İleti: 2.337
  • Teşekkür 1501
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 11:17:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Müdür yetkili olarak birleştirilmiş sınıf okutmak.
İlk görev yerimde(Van/Çaldıran) Müdür yetkili olarak birleştirilmiş sınıf okutan (2 kişiydik 1,2,3, ve 4,5 şeklinde ayırmıştık), Sonra urfaya gelip Saçma sapan bir müdürle çalışan, sonra Antebe gelip 72 kişilik sınıf mevcudu ve 63 tanesi sürekli gelen (2. sınıfta 52, 3. sınıfta 44 e düşmüştü sınıf) öğrencilerle çabalayan, daha sonra alan değişikliğiyle branşına geçip yine yükseklerde uçan bir müdürle çalışan, sonrasında okul değiştirip yine kendini bişey zanneden müdr yrdcsıyla bana öğrencilerin yanında posta koymaya çalışan ve hocam bir sıkıntı varsa odanıza çağırın konuşalım öğrencilerin yanında ayıp oluyor dememe rağmen üsteleyen ki bir yıl sonra o hiç istemeden de olsa yüksek puanına rağmen öncelik durmundan gitti, yerine ben müdr yrdcsı oldum.. çok dolmuşum demek uzattım kusura bakmayın daha yazamadıklarım da var..Yine olsa yine öğretmen olmayı tercih ederdim..çocukların sevgisi, birşeyler başardıklarını görmek herşeyden güzel..

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 6.897
  • Teşekkür 6380
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 11:34:18
BS güzel bir tecrübedir.5 sınıf birarada müdür yetkili çalıştım.Herşeyi iş başında kendin öğreniyorsun.

maysa_1986

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.107
  • Teşekkür 2450
    • Çevrimdışı
  • # 31 May 2020 13:02:01
Vallahi burada yazılanları gördükten sonra insan tayin filan istemeye korkuyor.Şu anki okulum çok çok iyiymiş diyorum .Zaten ikinci okulum 12 senede. Müdür iyi veliler ilgili ders araç gereç ekipmanları tam öğretmen arkadaşlar iyi.Bu arada ankaranın merkez olmayan bir ilçesindeyim.Muğla tarafları isteyelim bu sene diyoruz .Burada yazılanları görünce inanın gözüm korktu .Dağ köyü gelebilir idareci sorunlu olabilir .Şu anki müdürüm süper tek kelimeyle hiç karışmaz öyle evrak işleri falan filan hiç yoktur .Yok 1 dk geç kaldın falan polemiklere hiç girmez.Karşılıklı anlayış içindeyiz .Çok kararsız kaldım gerçekten.

takirasa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.110
  • Teşekkür 1399
    • Çevrimiçi
  • # 31 May 2020 13:05:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Vallahi burada yazılanları gördükten sonra insan tayin filan istemeye korkuyor.Şu anki okulum çok çok iyiymiş diyorum .Zaten ikinci okulum 12 senede. Müdür iyi veliler ilgili ders araç gereç ekipmanları tam öğretmen arkadaşlar iyi.Bu arada ankaranın merkez olmayan bir ilçesindeyim.Muğla tarafları isteyelim bu sene diyoruz .Burada yazılanları görünce inanın gözüm korktu .Dağ köyü gelebilir idareci sorunlu olabilir .Şu anki müdürüm süper tek kelimeyle hiç karışmaz öyle evrak işleri falan filan hiç yoktur .Yok 1 dk geç kaldın falan polemiklere hiç girmez.Karşılıklı anlayış içindeyiz .Çok kararsız kaldım gerçekten.
Hocam, tayin olmamızın çok elzem değilse bence hiç düzeni bozmayın. İnsanın çalıştığı okul huzurlu değilse verimi de düşüyor.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK